Ben je beschikbaar?

27-10-2011 18:07 188 berichten
Vroeger was het simpel... mocht je ongestreken outfit en het pak macaroni, de Honig Mix voor Macaroni en het gehakt in je mandje in de rij voor de kassa het nog niet verraden, dan gaf het losse nummer van de TV-gids dat bovenop lag wel de doorslag: die is single!

Hoe laten we dat nu weten? De kinderzitjes in m'n auto en de pakjes Wicky in m'n boodschappenkar geven nu niet direct aan dat ik beschikbaar ben.

En op de sportschool? Hoe laten we het daar weten? En andersom: hoe herken ik de single vrouwen? Of kunnen we hier een landelijk geldend protocol afspreken?

Vragen, vragen, vragen....
Alle reacties Link kopieren
Waar de neuk ligt H'veen?
quote:ladyziva schreef op 27 oktober 2011 @ 20:31:

De meeste single dames in de sportschool die ik ken, werken toch iets harder! Vaak zijn ze ook in groepjes. Ga naast een dame naar keuze op de loopband, zorg dat ze gezellig kletst met haar sportvriendin en dan luister je stiekempjes....

Wat maakt het dat jij ze wil herkennen? Zorg er toch gewoon voor dat ze naar jou toe komen en dat jij dus ook een helder signaal afgeeft:

als jij nu gewoon ervoor zorgt dat je heel goed je best doet op de sportschool, een lekker lijf kunt laten zien en dan ook nog eens heel charmant tegen alle vrouwen doet, dan komen de beschikbare vrouwen vanzelf naar jou toe.

Ik ben er vanochtend mee begonnen hoor! Na 25km op de fiets zweet ik wel als een otter, maar dat zijn allemaal gunstige feromonen toch?
Nou Heerenveen ligt iets te ver van de Randstad vandaan, dus ben naar de Mitra hier om de hoek gegaan... Vernikkeld was ik niet, want heb binnen staan wachten. Daarentegen heb ik nu wel een drankvoorraad voor 2 jaar, want iedere x vroeg die verkoper weer of ik iets nodig had, en steeds als ik nee zei moest ik naar buiten. Dussss... (wist je trouwens dat mensen je best vreemd aankijken als je s ochtends vroeg al met 2 winkelkarren vol sterke drank naar buiten komt? Zo gek!!) ;-P
quote:amand1969 schreef op 28 oktober 2011 @ 15:31:

Dus vandaar dat ik nu vooral alleen nog maar een leuke vrouw wil die niet zanikt en ergens woont waar ik kan parkeren Ik ben uiteraard leuk, niet van het zaniken, maar zelfs je fiets kun je hier maar met moeite kwijt. Dat wordt niks helaas.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:kwebbel75 schreef op 28 oktober 2011 @ 17:32:

Nou Heerenveen ligt iets te ver van de Randstad vandaan, dus ben naar de Mitra hier om de hoek gegaan... Vernikkeld was ik niet, want heb binnen staan wachten. Daarentegen heb ik nu wel een drankvoorraad voor 2 jaar, want iedere x vroeg die verkoper weer of ik iets nodig had, en steeds als ik nee zei moest ik naar buiten. Dussss... (wist je trouwens dat mensen je best vreemd aankijken als je s ochtends vroeg al met 2 winkelkarren vol sterke drank naar buiten komt? Zo gek!!) ;-PHahahahaha komediant Je zou stand-up comedy moeten doen!
Als je nu eens je telefoonnummer op je voorhoofd schrijft?
quote:luchtverfrisser schreef op 28 oktober 2011 @ 18:24:

Als je nu eens je telefoonnummer op je voorhoofd schrijft?Misschien heeft hij wel een pony, of een lok.
quote:Aubrey schreef op 28 oktober 2011 @ 19:11:

[...]

Misschien heeft hij wel een pony, of een lok. Ik ben geschoren.
quote:amand1969 schreef op 28 oktober 2011 @ 20:17:

[...]

Ik ben geschoren.Laat je telefoonnummer in je kapsel scheren
quote:amand1969 schreef op 28 oktober 2011 @ 17:47:

[...]

Hahahahaha komediant Je zou stand-up comedy moeten doen!ik zou wel willen maar heb podiumvrees... ben altijd bang dat ik in de orkestbak flikker
quote:hoedje schreef op 27 oktober 2011 @ 18:24:

[...]

Met kinderen en dan beschikbaar?!?

Twee mogelijkheden:

- Of je gaat vreemd? Laat maar zitten dan!

- Of je zit aan je ex vast via kinderen? Zie de eerste mogelijkheid.

Bovendien ben ik heel goed in staat om iemand die beschikbaar is uit de menigte te plukken. Die staat namelijk open voor contact!Nou, zo waterdicht is dat niet niet hoor. Ik sta ook open voor contact en klets met iedereen. Maar evengoed ben ik wel getrouwd en heb kinderen en dus niet beschikbaar voor meer dan een kletspraatje.
quote:amand1969 schreef op 28 oktober 2011 @ 17:18:

[...]

Ik ben er vanochtend mee begonnen hoor! Na 25km op de fiets zweet ik wel als een otter, maar dat zijn allemaal gunstige feromonen toch?Of gewoon stinkend zweet...
quote:elninjoo schreef op 27 oktober 2011 @ 22:37:

[...]

Haha: idem! Ik sta er ook niet voor open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven