Ben je beschikbaar?

27-10-2011 18:07 188 berichten
Vroeger was het simpel... mocht je ongestreken outfit en het pak macaroni, de Honig Mix voor Macaroni en het gehakt in je mandje in de rij voor de kassa het nog niet verraden, dan gaf het losse nummer van de TV-gids dat bovenop lag wel de doorslag: die is single!

Hoe laten we dat nu weten? De kinderzitjes in m'n auto en de pakjes Wicky in m'n boodschappenkar geven nu niet direct aan dat ik beschikbaar ben.

En op de sportschool? Hoe laten we het daar weten? En andersom: hoe herken ik de single vrouwen? Of kunnen we hier een landelijk geldend protocol afspreken?

Vragen, vragen, vragen....
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:25:

[...]

Dat zakdoeken-gedoe was toch voor homo's? Of misschien moet ik dat eens proberen

Ja, ik zit je maar te plagen. Sorry

Dan serieus: ik zou 't niet weten behalve dan dat een ring vaak wel iets zegt. Maar je kunt natuurlijk wel een beetje flirterig doen, zo heel de dag, en dan zie je vanzelf wie er reageert. En als een leuk iemand dan reageert, dan kun je rustig vragen of hij of zij een drankje met je wil drinken. Tenminste, zo zou ik 't aanpakken. Succes!
quote:elninjoo schreef op 27 oktober 2011 @ 18:27:

[...]

Dat kan, maar vrouwen die 'n man met kind(eren) geen bezwaar vinden, zullen zich wellicht ook niet af laten schrikken door je kinderzitje in de auto.

Gewoon flirten als je 'n vrouw naar je zin ziet, als ze jou ook ziet zitten dan krijg je snel genoeg de kans te vertellen dat je single bent.Ik schrijf 'em op.
quote:Pien252 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:23:

Gewoon niet meer druk maken om beschikbaar - niet beschikbaar. Je nieuwe motto wordt gewoon 'alles kan kapot' LOL
quote:Pien252 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:23:

Gewoon niet meer druk maken om beschikbaar - niet beschikbaar. Je nieuwe motto wordt gewoon 'alles kan kapot' Zou een verbetering zijn
quote:helene31 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:24:

Bij onze buurtsuper hadden ze een tijdje verschillende kleuren mandjes. Paars voor vrijgezellen, groen voor gebonden mensen.

Waarom kun jij niet zelf leuke vrouwen aanspreken?Dat mag niet meer van de burgemeester
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:27:

[...]

Ja, dat klopt. Een open houding doet wonderen. Ik ben echter op zoek naar een cheatcode of zoiets. Iets makkelijks en efficients.

Makkelijker kan niet.
quote:TaraD schreef op 27 oktober 2011 @ 18:26:

http://cdn.ziezozon.com/i ... 3d7d0_57074_260_190_1.jpg

Ik vind 'em goed. Hoe zorgen we ervoor dat alle singles/anderszins behoeftigen dit ook weten?

Ik ga het rijtje iig uit m'n hoofd leren.
quote:helene31 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:37:

[...]

[afbeelding]

Makkelijker kan niet.Super! Je wordt hier echt op je wenken bediend
En hier op het Viva-forum staat er ook al geen S of B naast je naam, zodat iedereen direct ziet of je single dan wel bezet bent.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 27 oktober 2011 @ 18:39:

En hier op het Viva-forum staat er ook al geen S of B naast je naam, zodat iedereen direct ziet of je single dan wel bezet bent.Ja balen is dat hè! Zeker voor de mannen, die nergens zo'n grote groep behoefte vrouwen treffen die heel de avond niets anders doen dan op het viva-forum sneupen omdat ze toch geen vent hebben
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:35:

[...]

Dat mag niet meer van de burgemeester Hmm, verklaar je nader. Straatverbod? Aanspreekverbod?
quote:Marahbloem schreef op 27 oktober 2011 @ 18:41:

[...]

Hmm, verklaar je nader. Straatverbod? Aanspreekverbod?Iets met openbare zeden ofzo....
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:43:

[...]

Iets met openbare zeden ofzo....Oke..I rest my case. Snap je ex-en nu ook wat beter
quote:Marahbloem schreef op 27 oktober 2011 @ 18:45:

[...]

Oke..I rest my case. Snap je ex-en nu ook wat beter
[quote]amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:07:

Vroeger was het simpel... mocht je ongestreken outfit en het pak macaroni, de Honig Mix voor Macaroni en het gehakt in je mandje in de rij voor de kassa het nog niet verraden, dan gaf het losse nummer van de TV-gids dat bovenop lag wel de doorslag: die is single!

/quote]

Dus als je niet meer single bent is je kleding gestreken en staat er een meer uitgebreide maaltijd op tafel ? En wie staat er dan te strijken en te koken...

Maar meer serieus: wat mij betreft hoeft de single niet zo herkenbaar te zijn. Het hoort allemaal bij het spel. Als alle singles allemaal een rode stip op hun hoofd zouden hebben, wordt het zo'n markt.
Ga in een speeltuin, ballenbak speelplaats whatever zitten met de kids... Echt wel dat ik zie of er een single with kids zit....
heel simpel.

de man of vrouw die tegen 18 uur nog met de kids boodschappen gaat doen of in de snackbar komt is vaak single.
wij slapen nooit.
quote:Marahbloem schreef op 27 oktober 2011 @ 18:45:

[...]

Oke..I rest my case. Snap je ex-en nu ook wat beterEn bedankt hè.
quote:femminile schreef op 27 oktober 2011 @ 18:47:

Ga in een speeltuin, ballenbak speelplaats whatever zitten met de kids... Echt wel dat ik zie of er een single with kids zit....Of een engerd
quote:valentinamaria schreef op 27 oktober 2011 @ 18:47:

heel simpel.

de man of vrouw die tegen 18 uur nog met de kids boodschappen gaat doen of in de snackbar komt is vaak single.Check. Ik zet 'em op de lijst. Thnx.
quote:valentinamaria schreef op 27 oktober 2011 @ 18:47:

heel simpel.

de man of vrouw die tegen 18 uur nog met de kids boodschappen gaat doen of in de snackbar komt is vaak single.D'r zijn ook moeders, die rennend vanaf de BSO, nog ff snel de super in sjeesen, zijn die altijd single ? echnie!
In de Macdonalds kom je leuke meiden tegen!
quote:daydream schreef op 27 oktober 2011 @ 18:48:

[...]

Of een engerd scannen.... of ie nu single is of nie... engerds zijn zelfs ook wel eens niet single....
die moeders sjeesen.

singles zijn daar wat relaxter in.
wij slapen nooit.
quote:Aubrey schreef op 27 oktober 2011 @ 18:50:

In de Macdonalds kom je leuke meiden tegen!Ja, maar die zijn weer niet zo dol op kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven