Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stout geweest. Volgens hogerhand dan
Enka, Eetje heeft speelgoedfolder van Toptoys zowat kapot gelezen. Ze is er echt uren zoet mee, ontdekt telkens weer iets nieuws, te lollig.
Dat is idd grappig maar ben wel blij met mijn ja/nee sticker zodat ik niet eindeloos gezeur over prutspeelgoed krijg. Vooral middelste is daar vreselijk gevoelig voor. Kan er echt gek van worden
Oh, ik voorspel dat het niks gaat worden met 10 min stilliggen. Kunnen we nog een keer op herhaling. Ik ben niet zenuwachtig hoor. Oefenen lukte ook al niet.

We zetten ijs met spikkels in.

Ze heeft zulke mooie laarzen uitgezocht. Heeft nu zooltjes en ze passen er nog in ook.
Straks allemaal naar Derek kijken?
Jaaaaaaaaa!
Als ijs met spikkels de truuk is, so be it toch?

Komt vast hartstikke goed
Zo, ik heb mijn witte Samsung Galaxy S2 aan de praat. Mama is weer hip. Kek knal roze hoesje er omheen en gaan met die Android.
Tssssssssk overloperT
Mensch, ruim 2 jaar later snap ik nog geen reet van dat iTunes en heb ik de balen van mijn iPad die geen flash doet (en waarvoor ik dus in iTunes weer wat moet doen ofzo). En heb ik de pest in dat er geen 5 maar slechts een gepimpte 4 is en dat die Steve dood is is ook geen goed nieuws. Need I say more??

En het goede nieuws: ik heb mijn contacten in no time op foon staan zonder moeilijk gedoe. Cewl!
Mensch, ruim 2 jaar later snap ik nog geen reet van dat iTunes en heb ik de balen van mijn iPad die geen flash doet (en waarvoor ik dus in iTunes weer wat moet doen ofzo). En heb ik de pest in dat er geen 5 maar slechts een gepimpte 4 is en dat die Steve dood is is ook geen goed nieuws. Need I say more??

En het goede nieuws: ik heb mijn contacten in no time op foon staan zonder moeilijk gedoe. Cewl!
Ik trek dit mens niet hoor Compu.
Oh cool, tis weer tijd voor dubbele posts.
Compu, succes morgen!!! Hopelijk gaat het gewoon goed en zijn jullie er in 1x vanaf.
Zit wat in, maar ik geef de 4S toch het voordeel van de twijfel
Collega heeft ook die van jou Suus, scherm is wel vet cewl.
Zo, hier was iedereen om 8 uur in slaap. Weer eens wat anders na gisteren (ze waren allebei om 22:00 uur nog aan het klieren en Jeetje kwam vannacht ook nog een keer of 3 uit bed, joepie.) .

Na ja, morgen kdv en bso, afmatten die mokkeltjes graag!
Naturella maandverband met een vleugje kamille :puke:
Hier knorren ze ook. Cee al nachten tot uur of 1 bij ons. Ook fijn
Haiiiiiii

Ik ben ook al agehaakt bij derk. Moest net al janken bij het spijt me.... dan trek ik dit soort dingen helemaal niet.. Vreselijk..

Klinkt als een cool dingetje Suus.

Compu: Succes morgen, en als 1 ijsje met spikkels niet werk, dan koop je haar toch om met 2.. of desnoods drie, dat zal ze wel wat vinden..
Ga je voor 4s? Heb je nu een 4 of een 3? Mag je al nieuw?

Scherm is echt gaaf ja. Mijn meneer vindt hem alleen veel te groot. Is wel een beetje zo. Maar hij is dun dus gaat nog prima in de kont zak.

Over 5/11: ga morgen reserveren. Hoe laat? 19:00 uur?
Hai Bammie! Alles lekkah?
Niet trekken betekenr niet dat ik er om moet huilen in dit geval Bam...

Schakel je naar Nederland 3, gaat over oprekken van schaamlippen.
19.00 ok wat mij betreft.

Ik heb nu een drie, oud beestje wat aangezwengeld moet bijna. Januari mag ik nieuw en rond die tijd is ie ook hier in NL denk ik.
Nee dat snapte ik al want ik zag een voorstukje van die vrouw en die deed me meteen mijn tenen al krom trekken en als ik jouw een beetje ken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven