Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
O ja, heerlijk op strand in zon met vette shoppingmalls. Naar.
O mevrouwtje naughty chair. Nu echt ab zoeken maar.
De baas zegt dat we ze echt nog wel even vasthouden want dat er nog wel wat bij komt. Ik ben benieuwd. Zou wel erg fijn zijn. Buffer aardig weg na verbouwing enzo.
quote:Star schreef op 27 oktober 2011 @ 22:28:

O ja, heerlijk op strand in zon met vette shoppingmalls. Naar.

Heel naar. Arme ik.

Ik kan de zon al bijna voelen (al was het vandaag hier ook weer heerlijk!).
Wel fijn dan weer opbouwen.
Bam, die Samsung is wel een ingewikkelde foon. Wat wil je precies? Wil je internetten? Mail lezen is in verband met de bestellingen misschien wel fijn? Dan mijne of iPhone overwegen zou ik wel doen. Daar zijn ze erg geschikt voor.
Star Wars, Steven Seagal, ik ga maar slapen denk ik.
In het kader van het gezeik misschien ook wel heul erg noodzakelijk wegens geen pensioen enzo. Oh ja, daar had ik nog wat over te melden. Even naar groep.
Da's inderdaad waar ja. Wat ik belachelijk vind van geen pensioen, maar goed. Hele kabinet is een lachertje, uitzetting bijvoorbeeld
We betalen ook niet voor dat soort premies dus ik snap het wel. Maar dat is dus een risico dat nu even lullig is. Na ja, snel huis afbetalen dan maar. Lage maandlasten is wel handig dan.
Wat ik van die Mauro kwestie moet vinden weet ik nog niet. Ergens denk ik wel afspraak is afspraak. Maar droevig is het wel voor het jong.

Ik ga naar bed. Slaap lekker meissies!
Tuurlijk afspraak is afspraak, maar in gevallen dat iemand hier al langer woont dan in zijn geboorteland, vind ik hier blijven ergens logischer. Qua gevoel dus.

Geen premies vanwege zelfstandig? Dat wist ik niet.
quote:Suze02 schreef op 27 oktober 2011 @ 22:33:

Bam, die Samsung is wel een ingewikkelde foon. Wat wil je precies? Wil je internetten? Mail lezen is in verband met de bestellingen misschien wel fijn? Dan mijne of iPhone overwegen zou ik wel doen. Daar zijn ze erg geschikt voor.

Ik heb geen idee.. samsung heb ik nu ook en die gooi ik eerdaags het raam uit, vaginading....

Ik wil ook eens hip zijn.

Ik mis internet op de foon niet, dus misschien wil ik het alleen om het hip zijn
Ik had voor iPhone altijd Samsung em erg tevreden over. Maar die jij nu hebt is al 100 jaar toch?
Gaat lekker hier. Wat doet een 3GS met barst in het scherm op mp?
Verkocht worden?
Bam, batterij van iPhone is trouwrns ruk.
quote:Star schreef op 27 oktober 2011 @ 22:48:

Ik had voor iPhone altijd Samsung em erg tevreden over. Maar die jij nu hebt is al 100 jaar toch?Ja die is vuilnisbeltrijk
Ow die van deze is ook ruk.. kan het nog erger?
quote:Star schreef op 27 oktober 2011 @ 22:50:

Verkocht worden?
Klaar met de telefoons

Zo weekend! Druk middagje voor de boeg maar morgennacht uurtje extra ha ha. Middelste gaat zo voor het eerst naar hockey, meteen door racen naar judo voor oudste. Meteen naar huis want m'n ouders (lees vader) wilde graag dat ik sushi ging maken.

Maar dat is allemaal goed want we hebben Flip de Beer hier... En dan kunnen we geen saai weekend hebben natuurlijk . Stel je voor dat iedereen denk dat wij geen spetterende dingen doen

Fijn weekend vast!
Oeeeeee heb je de echte Flip de Beer? Als in, kom je op de teeveeeeeee?
Flip de Beer (*krabt zich achter de oren*)? Wasda?
Compu, hoe is het gegaan vandaag? Ik heb veel aan jullie gedacht!
Ik kwam ook kijken hoe het met Compu's CGtje gegaan is.

Hello verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven