Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
23 kilo is ze afgevallen..... toch een prestatie.....
Als ik haar was zou ik Wendy met haar 55 kg wel kunnen wurgen op t moment
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:36:

[...]

Ze krijgen altijd een plaatselijke trainer, omdat Radmilo natuurlijk niet elke dag naar borne (of all places) kan komen.Radmilo was bij niemand de personal trainer hoor...
Vind het toch knap, het lukt mij nog niet eens om er 6 kilo af te krijgen.
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:36:

Hoe dikker je bent hoe sneller het moet gaan toch?Precies.
jammer...
quote:okkervil schreef op 30 oktober 2011 @ 20:37:

War een reactie 23 kilo afgevallen en dan zo negatiefKan me wel voorstellen als je je helemaal ongans traint en je eetpatroon hebt aangepast, dat het tegenvalt.
Ik snap de botte houding van Wendy en Radmilo wel, als ze nu al zeggen 'goed gedaan!' blijft ze deze lakse houding houden. De knop moet om en dat is nog niet gebeurd.
wat ik wel raar vind mannen krijgen ook 90 dagen om 30 kilo af te valken, maar mannen vallen zoveel sneller af (bouwen sneller spiermassa op).
Ik zie een eetbui aankomen
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:37:

Als ik haar was zou ik Wendy met haar 55 kg wel kunnen wurgen op t moment Of er bovenop gaan zitten
Het is knap maar in 3 mnd moet 30 kilo makkelijk lukken als je 200 kg weegt en je aan dat schema houdt Denk ik?
quote:Ste_ schreef op 30 oktober 2011 @ 20:38:

Vind het toch knap, het lukt mij nog niet eens om er 6 kilo af te krijgen.Gingen die 6 er maar af bij mij, dan ben ik een stuk meer tevreden. Maar goed, wie weet nu ik gestopt ben met medicijnen. Daar kreeg ik echt een constante trek van.
quote:Yraatje schreef op 30 oktober 2011 @ 20:38:

[...]

Radmilo was bij niemand de personal trainer hoor...Dat zeg ik toch ook niet? Trouwens, bij die tweede meid was hij wel de personal trainer.
quote:okkervil schreef op 30 oktober 2011 @ 20:38:

Ik zie een eetbui aankomenO jee
hihi hou het niet bij hier ;)

maar die bijken ze dus achter de schermen te krijgen en daar na ook nog. weer wat geleerd in dit topic

wat een tegenvaller dat ze gewoon 7 kilo "te weinig" afgevallen is.
Ze heeft echt een mooi gezicht vind ik. Mooie ogen en wenkbrauwen, mooie rechte neus.
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:38:

Ik snap de botte houding van Wendy en Radmilo wel, als ze nu al zeggen 'goed gedaan!' blijft ze deze lakse houding houden. De knop moet om en dat is nog niet gebeurd.mee eens, ze is veels te lief voor zichzelf vind zichzelf snel zielig....
Ik val in 1 week amper 1,5 kilo af en kom er in het weekend weer 1 bij..... zucht.....
Ze heeft een heel klassiek gezicht.
Ik zou ook wel iemand willen die elke dag uitschrijft wat te eten en een ander die me van de bank trekt om te sporten. Scheelt veel denk ik!
quote:Bergje65 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:40:

Ik val in 1 week amper 1,5 kilo af en kom er in het weekend weer 1 bij..... zucht.....Heeft dat niet te maken met leeftijd, en soms de tijd van de maand?
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:40:

Ik zou ook wel iemand willen die elke dag uitschrijft wat te eten en een ander die me van de bank trekt om te sporten. Scheelt veel denk ik!

Ik ook wel...

Als ik veel geld zou winnen, zou ik een personal trainer in de arm nemen...
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 20:39:

[...]

Gingen die 6 er maar af bij mij, dan ben ik een stuk meer tevreden. Maar goed, wie weet nu ik gestopt ben met medicijnen. Daar kreeg ik echt een constante trek van.Joh, herkenbaar! Vreet met het ongans en kom momenteel een kilo per week AAN! Ook door medicatie (Lyrica).
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:40:

Een soort Radmilio 24/7 zeg maar

Dat wil ik ook wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven