Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Ik snap wel hoe je je voelt hoor, ik probeer alleen mee te denken.

Weetje ik heb ooit een vriendje gehad waarmee ik ditzelfde probleem had. Hij praatte heel moeilijk en was erg gesloten. Ook niet knuffelig enzo, daar werd ik toen ook erg onzeker van. Maar dat is dus weggeebt na praten en hem echt leren kennen, zijn gebruiksaanwijzing zegmaar. Ik heb bij hem bijvoorbeeld geleerd dat 'ik vind je leuk' zeggen niks betekent, want hij voelt het niet als hij het zegt. Maar mij ophalen van mijn werk was wel heel liefdevol bedoeld. En zo waren er duizenden van dat soort dingetjes. Ik heb zijn woorden dus uiteindelijk in zijn kleine daden voor mij gevonden. Ik ben anderhalf jaar bij hem geweest en toen ging het uit om heel andere redenen. Maar ik wilde alleen even laten weten dat ik wel heel goed snap hoe je je voelt hoor.
@vivalalcohol:

Ik heb date8 niet aan de kant gezet... Dit kon ik niet omdat ik eerlijk gezegt wel degelijk iets voor haar voel, maar als ze nu aangeeft dat ze momenteel emotioneel niets kan beginnen, is het erg moeilijk om iets te laten groeien.

Om die reden heb ik besloten de exlusiviteit teniet te doen, maar dat betekent niet dat ik er niet meer voor ga.

@tierney: Probleem daarmee is dat ik hoop dat ze misschien erover wil praten. Volgens mij is ze wel over haar ex heen, maar de situatie rondom het uit elkaar gaan niet. Ze had al aangegeven dat er de afgelopen periode teveel is gebeurd. Ik ook zeker eerlijk over andere dates. Misschien helpt het haar zelfs over de lijn te trekken, en misschien kom ik wel een andere top meid tegen ;)
Mindhunter, ik zou niet proberen haar over een streep te trekken, laat staan met dreigen dat je andere meiden gaat daten. Was dat een grapje? Komt soms niet over op papier, anders geef ik je nu op je kop.

Maar even serieus, misschien moet je er op de date dan nog maar even goed over praten wat ze nou wil, want ze was toch wel erg duidelijk in dat ze op dit moment geen verwachtingen wil scheppen en dat ze nog erg met haar ex bezig is, of het nou de brake up was of hem zelf. Laat je niet aan het lijntje houden hoor, zo iemand waarvan het gemakkelijk is dat hij er is, maar eigenlijk wil je hem niet. Dat moet je niet willen, je verdient beter.

Zo en nu ga ik echt weg, nu echt, zo meteen dan... haha!
@tierney:

Bedoelde meer dar het misschien net de druppel zou kunnen zijn. Doe het voor mezelf, maar als het voordelig uitpakt hoor je mij niet klagen ;) was dus bedoeld met een knipoog, en is zeker niet de reden dat ik weer actief verder aan het zoeken ben.

En nu snel weggaan he ;)
heey allemaal

even een ego berichtje, ik zit een beetje met een dilemma ben dus nu sinds 2 weken aan t daten met een (vind ik) erg leuke jongen, in de eerste week hebben we meteen 4 dates gehad maar tweede week was vooral hij erg druk dus hebben we elkaar niet gezien. We smsen wel maar dat initiatief komt vooral van mij en smssen ook niet elke dag. Nu hebben we dus vanavond weer een date, maar nu wil ik eigenlijk wel een beetje weten waar ik aan toe ben met hem. Ik vind hem dus echt leuk maar wordt er heel onzeker van dat ik elke keer zo weinig van hem hoor.

wat vinden jullie? zou ik vanavond een balletje opgooien over waar hij denkt waar dit naar toe gaat, of gewoon zeggen dat ik m echt heel leuk vind, of is dit wel erg snel...ik wil m ook niet afschrikken, wil eigenlijk gewoon wat meer bevestiging...
I always tell the truth, even when I lie
Dames dames wat is er nou toch voor leuks aan dingen zwart op wit te hebben??? OMG we hebben het over VIER dates, toch? En je wil weten waar je aan toe bent?? Weet je dat zelf eigenlijk wel?

Ik lees nergens dat je hem leuk vindt, alleen dat de verhoudingen scheef liggen, dat hij het druk heeft, etc.

Hoezo zit er zo'n haast achter?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als je in 1 week vier dagen date is het toch leuk? En je ziet hem vanavond toch? En ik weet niet wat er op die vier dates gebeurd is? Ik zou hooguit zeggen dat ik hem leuk vind. Maar ik mis een beetje context :D
Je bent pas twee weken aan het daten giraf, dus nee ik zou niet om bevestiging gaan vragen. Je kan op zijn hoogst aangeven hoe jij je bij het contact voelt en kijken hoe hij daarop reageert. Maar wil je zelf niet ook de tijd hebben om te kijken hoe jij dit vindt?
tuurlijk wil ik ook gewoon rustig de tijd nemen, ik hoef ook niet te horen dat t een relatie is ofo, zover ben i zelf nog niet eens..nouja mischien al wel haha maargoed....het gaat me er meer om dat ik erg onzeker ben, en af en toe het gevoel heb dat het voor hem gewoon makkelijke sex is ofzo...ik vind hem heel leuk en wil veel tijd aan hem besteden maar dan wil ik wel t gevoel hebben dat hij t zelfde wil....volgens mij klink ik heel vaag zo, ik weet t zelf ook niet zo goed denk ik...
Waarom heb je het gevoel dat het makkelijke sex is?
t is meer dat ik daar bang voor ben...als we afspreken is t bij mij thuis...en eindigt t standaard in sex, niet dat daar iets mis mee is..maar heb daarom een beetje t gevoel of het alleen daar om gaat. Ik hoor verder niet heel veel van m behalve op de dag dat we afgesproken hebben...
@Tierney..dank je voor de knuffel...

Ik zie wel wat r op mijn pad komt via internet. Zie het meer als iets extra's...maar hoop toch iemand IRL te ontmoeten eigenlijk. Maar ja, dat hopen we allemaal.

@Giraf: Kende je hem al of van internet?

Wacht eens af of hij iets laat horen?

De laatste man met wie ik heb gedate liet ook nooit iets horen tussendoor. Ik vond dat niet leuk; niet omdat ik verwachtingen had of zo, maar omdat ik het gewoon deel van de fun vind, zo nu en dan even een teken van leven. Komt er wel initiatief van zijn kant voor een afspraak? En stelt hij ook wel eens wat anders voor dan alleen maar bij jou thuis?

Dat de date met sex eindigt is op zich niet erg als je elkaar leuk vindt, maar is er meer? Vier dates in 1 week vind ik ook best veel - niks mis mee, maar pas op dat je niet emotioneel ergens te veel bij betrokken raakt terwijl hij het gewoon als een leuk tussendoortje ziet. Voor je t weet zit je er te diep in en je kan heel, heel hard vallen (sprak zij uit ervaring).
@giraf: als man zijnde krijg ik sterk de indruk dat het voor hem wel degelijk snelle sex is. Klinkt erg makkelijk.....elke date, bij jou thuis, altijd eindigend met sex.

Ik zou willen dat daten altijd zo makkelijk zou zijn.
Giraf, ik denk dat je dan gewoon eens wat buiten de deur af moet spreken, kun je zelf ook voorstellen toch? Als het voor hem snelle seks is dan zul je vast wel wat van hem horen als jij stil blijft, maar dan weet je nog niks.
Hallo allemaal,

hij is nu net weg en ik heb een heerlijke avond (en nacht) gehad. Mijn onzekere gevoel is nu weer een beetje weg, nu mezelf niet gek gaan maken als hij niet direct reageert op een smsje.

Maar er gebeurde iets gisteravond waardoor ik er wel iets meer vertrouwen in heb gekregen. Hij werd op een gegeven moment gebeld en ik kon het gesprek een beetje volgen en toen hoorde ik hem op een gegeven moment zeggen: Ja, dat gaat helemaal super, ik ben nu ook weer bij haar". Toen ik dat hoorde werd ik helemaal warm van binnen. Ik dacht: dus je hebt het met anderen over mij én je zegt ook nog eens tegen hun dat het helemaal goed zit. Dat vond ik wel even fijn om te horen.

Dus nu even rustig blijven de komende dagen

Tierney, bedankt voor het meedenken. Ik zal me meer proberen te richten op de positieve dingen tussen ons. Nu ben ik weer enigszins gerustgesteld na gisteravond en hij was trouwens ook behoorlijk knuffelig dus dat was fijn, maar in mijn hoofd gebeuren soms rare dingen als ik hem even niet zie. Maar gelukkig heb ik jullie dan om alles weer een beetje te relativeren

Ik ga nu douchen, zometeen weer aan het werk.

Fijne dag iedereeen!
Boebele: nou dat is een heel goed teken toch! Misschien zegt hij het dan wel niet helemaal direct tegen jou, maar zo op deze manier is indirect ook heel waardevol!!!! Geniet ervan!

Giraf: denk idd dat dat wel een goede is wat tierney schreef, om eens buiten de deur af te spreken.

wat hebben jullie weer veel geschreven! Dit topic gaat hard!

Ik zit te wachten op de ANWB, gewoon thuis, en heb een vrije ochtend...dus op zich geen heel groot probleem, alleen hopen dat het niet een te grote kostenpost wordt (hoop op een totaal lege accu).

Gister tot 2 x toe de reactie van hem op mijn smsje, dat hij me net een smsje aan het schrijven was :-) en dat terwijl hij niet eens 'aan de beurt' was om te reageren.

Zie hem snel weer, want hij zit zonder oplader van zijn tel maar anders had ik hem ook weer snel gezien. Zal wel weer vanavond of morgenavond zijn en dan weer een heleboel dagen niet doordat ik een theaterbezoek elders in het land heb en daarna weer een weekend bezoek.
roosje, en, viel het mee? Irritant altijd, dat soort dingen. Ik heb ook net mijn auto weggebracht voor een grote beurt en apk. 600 euro armer :( en dat terwijl ik heel weinig rij. Ga er denk ik toch maar over nadenken om de auto weg te doen, vind het echt niet leuk meer de laatste tijd.

Zie je je lover vanavond weer?

Ik voel me echt weer happy vandaag gelukkig. Het is best wel bizar waar onze gesprekken soms over gaan, over kinderen krijgen, trouwen en samenwonen bijvoorbeeld. We zitten dan een beetje bij elkaar te polsen hoe we over die dingen denken en plagen elkaar dan ook een beetje met bv hoe we elkaar zouden moeten vragen en wie dat dan zou doen (de man natuurlijk! ) En hij had het over een extra laag op zijn woning voor als er kinderen komen, haha. Was ook een grapje natuurlijk, maar ik moet zeggen dat het helemaal niet slecht voelt om daar met hem over na te denken. Sterker nog, ik wilde nooit samenwonen maar ik zou het met hem misschien wel kunnen. Maar eerst elkaar maar even wat beter leren kennen hè, ik ben daar wel realistisch in hoor. En toch kan ik me voorstellen dat je dat soort dingen sneller doet als je wat ouder bent, zie ik ook wel om me heen. Mensen die elkaar leren kennen en binnen een jaar al samenwonen en/of aan de kinderen zijn.

Hoe is het met de rest?

Giraf, ik zou het er zeker nog niet met hem over hebben, dat kun je altijd nog doen, maar ik zou wel op je hoede zijn. Neemt hij weleens contact met je op, zegt hij lieve dingen tegen je? Of blijft het een beetje oppervlakkig? Lastig hoor wel, sommige mensen zijn nogal moeilijk te polsen wat dit soort dingen betreft.

VEO, hoe voel jij je nu? Heeft hij nog contact met je gezocht?

VLA, heb jij hem nog gesproken?

Tierney, nog nieuws van je vakantieman?
Boebele, leuk verhaal! Ziejewel dat het allemaal wel goed zit Maar ik kan me zo voorstellen hoe fijn dat momentje was.

Wel grappig, eergister ofzo was je bijna klaar om er maar een einde aan te maken vanwege onzekerheid en nu denk je aan samenwonen haha! Geniet ervan meid. Ik wil ook weer kriebels!

Roosje, heeft hij zijn oplader al gehaald? Jammer dat je hem hierna weer even moet missen, kan hij niet gewoon mee naar het theater? Lekker een nachtje weg van maken....

Vakantieman heeft gister niet gemaild zoals hij zei. Maar hij had het wel erg druk van het weekend (had hij gemaild dus). Dus ik wacht rustig af. Misschien klopt het gewoon... Zo naief ben ik dan wel weer haha

Ik heb gister ook geen mails gewisseld met langejan. Maar ik was de hele dag op pad en 's avonds erg moe, dus dat was ook een beetje eigen initiatief.

Wel heb ik weer een berichtje van een best wel leuke man, althans profiel, uit mijn eigen woonplaats gekregen. Ik denk erover om toch maar weer wel te gaan mailen dan, nog eentje haha! Nou ja ik ben voor zover ik weet nog hardstikke single hoor, de wereld is mijn speeltuin
Mooie uitspraak Tierney: de wereld is mijn speeltuin

Ik zie mijn date zaterdag weer. Nog 4 hele lange nachten...

Binnenkort krijgt hij wrs een klus hier in de buurt. Zie ik hem waarschijnlijk meer.... Dat gaat wel gek zijn, ik ben nu best wel gewend aan dat weekendritme, met heeeeel veel tijd mijn eigen ding te doen. Maar ook wel heel leuk
VLA: dat is leuk dat je hem dan wat meer gaat zien!!!

tierney: veel plezier met al je mailmannen! geniet van de speeltuin!

boebele: helemaal happy weer! geniet ervan!!!! :-) en ja het is denk ik wel zo idd, dat als je wat ouder bent dingen logischer zijn om sneller te doen.

Mijn auto viel gelukkig mee, had dat lichtje in het dak van de auto (hoe heet dat lampje?) aan gelaten blijkbaar...dus idd een totaal lege accu. Nog even een onzinkletspraatje met de anwb-meneer en ik kon weer rijden. Geen hoge kosten dus.

Ook nog een lekkagemeneer in huis gehad vanmiddag, had een lekkage van een afvoerbuis. Maar ook hier geen kosten dus, want het is een huurhuis en deze kosten zijn voor de eigenaar.

:-)

Nu een avondje alleen, hij heeft een ouderavond van de opvang van zn zoontje waar hij heen is.
hier ben ik ook weer eens!

Ik lees wel regelmatig mee, maar had even niks te melden....

Gelukkig gaat het met Roosje en Boebele nog steeds goed :-) Leuk om die verliefde verhalen te lezen. Ook weer een aantal nieuwe daters er bij, gezellig! Welkom!

Ik heb zondagavond een date gehad met een man van rp. Was erg gezellig! We zijn wezen eten. En gingen als laatste bij het restaurantje weg. We hebben vreselijk gelachen, ik had de tranen over mijn gezicht. Wat een droge humor heeft ie :-)

Veel zitten kletsen en lachen dus. Hij helemaal verbeisterd en overspoelde met complimenten... Ik werd er wel een beetje ongemakkelijk van.... Wel leuk om te horen natuurlijk, maar ook een beetje "to much" ... We hebben wel een nieuwe date gepland, even kijken hoe dat gaat lopen.

Ik kreeg vandaag een sms met alleen de text * blij * kus!

hihi, dat was dan wel weer grappig.

Pfffff,... ik had me toch een stunt vandaag (even off topic, maar te grappig...) Ik ging heel stoer een tv met wandsteun op mijn slaapkamer hangen. Doe ik de tv aan.... hangt ie ondersteboven :-))) hihihihi, echt wat voor mij.

Hij hangt wel goed nu hoor hahahaha!

Vriendje+ zit met zijn luie gat in een ver vakantie oord. Daar kreeg ik vandaag ook een berichtje van, dat ie me mist. Oooohwww.... daar werd ik stiekum toch wel heel warm van. Ik vroeg hem of hij een souvernirtje mee wou nemen. Geeft ie als antwoord: "tropisch klimaat een idee?"

Eind volgende week is ie weer terug, ben benieuwd of ik dan wat van hem hoor.
Haha denkertje!

Ik hoop dat je tweede date ook leuk is.

Dames, ik hoorde op de radio weer eens dit liedje en ik moest meteen aan dit topic denken

http://www.youtube.com/watch?v=pX2UIC5nM2I
Nou..dan is deze misschien nog wel beter Tierney! hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=loWXMtjUZWM
Jaaa haha die ook!

Ik bedoelde vanwege willen weten waar je aan toe bent, bevestiging zoeken enzo. Er zijn dus zelfs liedjes over geschreven zo normaal is dat gevoel hhihi!
hahaha ja dat is zo....pfff...willen weten waar je aan toe bent..die onzekerheid is vaak slopend. Soms kun je beter niks hebben, lekker rustig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven