ONS/scharrels zonder condoom

03-11-2011 16:37 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic ongewenst zwanger en ervaringen in het dagelijks leven verbaas ik mij er werkelijk over hoeveel bekenden/vriendinnen en mensen hier op het forum, sex hebben zonder condoom met "onbekenden" buiten een vaste relatie...en dan bedoel ik mensen zonder vaste relatie (thanx audrey)!

MAW als je niet exclusief bent en geen soa-test gedaan, gebruik ik altijd een condoom...

Ben ik nou echt zo'n brave moraalridder die altijd een condoom gebruikt in dat soort situaties? Of is het toch de meerderheid die verstand heeft?
Het zal wel niet jouw bedoeling zijn, maar nu staat het er alsof je vreemdgaan prima vind, zolang je maar condooms bij de hand hebt. Dat is dan weer géén moraalriddergedrag.
Ik doe t met 1SV ook zonder condoom.

(al jaren vrienden en afspraken over gemaakt die van beide kanten zekerweten worden nageleefd)

Maar met een vreemde zou ik dat nooit doen.

Belachelijk dat mensen daar zo makkelijk mee omgaan.
Internagelaktisch
quote:Aubrey schreef op 03 november 2011 @ 16:40:

Het zal wel niet jouw bedoeling zijn, maar nu staat het er alsof je vreemdgaan prima vind, zolang je maar condooms bij de hand hebt. Dat is dan weer géén moraalriddergedrag.
Een paar dagen terug is er precies zo'n topic geopend.
Nee hoor, je bent niet raar. Ik ben ook streng op condooms.

Wat een ander doet moet men zelf maar weten, maar ik laat de ellende van ongewenste zwangerschappen en al dan niet dodelijke soa's liever aan mijn deurtje voorbij gaan.
Ik doe niet aan ONS, verder in het begin van relaties altijd condoom, na een poosje alleen de pil. Eén keer een SOA test gedaan omdat een ex was vreemdgegaan, maar wel netjes gewacht op de uitslag voordat ik met mijn huidige vriend seks ging hebben zonder condoom. Best braaf toch?
Heel braaf :P

Topic heb ik gemist, sorry!
In mijn date/sloerie-periode heb ik niet 1 keer meegemaakt dat de man in kwestie uit zichzelf over condooms begon. Altijd was ik degene die de condooms erbij pakte, anders zouden ze het gewoon zonder doen. Geen gemor toen ik zei dat ik alleen met condoom wil, dat dan weer niet...maar eigen initiatief, ho maar.

Ook met een nieuwe relatie altijd condooms in het begin.
Listen very carefully, I shall say this only once.
quote:maaique schreef op 03 november 2011 @ 16:41:

Ik doe t met 1SV ook zonder condoom.

(al jaren vrienden en afspraken over gemaakt die van beide kanten zekerweten worden nageleefd)

Maar met een vreemde zou ik dat nooit doen.

Belachelijk dat mensen daar zo makkelijk mee omgaan.

Afspraken als in ?:

- exclusiviteit

- seks met anderen WEL met condoom

Ik zou een SV toch niet helemaal vertrouwen op dat vlak. Als je leest hoe vaak mensen met een vaste relatie al vreemdgaan (icm met onveilige seks), ligt het percentage bij een SV relaties waarschijnlijk een stuk hoger. Zoals hierboven al is gezegd, ik laat de ellende van SOA's liever aan mijn deurtje voorbijgaan.

Natuurlijk kan een vaste partner je die garantie ook niet geven, maar daar heb ik het vertrouwen dan wel.
Ik heb met al mijn bedpartners onveilige seks gehad. Risico op zwanger worden heb ik niet. SOA `s natuurlijk wel.

Ik vind het extra spannend, zonder condoom, living on the edge..heerlijk extra dimensie.
quote:TheEmpress schreef op 03 november 2011 @ 16:56:

Ik vind het extra spannend, zonder condoom, living on the edge..heerlijk extra dimensie.Haha, makes sense. Rijd je 's nachts ook met het licht uit?
Autumn, met anderen wel met condoom en als dat een keer niet gebeurd word dat netjes gemeld, condoom tijdelijk wel gebruikt en word er een test gedaan.

Dit gaat al jaaaaren zo en ik ken hem nog veel langer als gewone vriend.

Dit zou ik met SV die ik daarvoor niet kende nooit doen.
Internagelaktisch
quote:joop_2000 schreef op 03 november 2011 @ 17:12:

[...]

Haha, makes sense. Rijd je 's nachts ook met het licht uit? Haha, nee, dat vind ik niet spannend.
Ik heb nu een relatie en we doen het alleen met elkaar, en dan ook zonder condoom. In mijn singletijd was ik aan de pil, maar gebruikte de eerste keren met een SV een condoom, maar daarna ook soms weer niet. Pijpen altijd zonder, ook vaak tot het einde en dat is ook niet zo heel veilig.

Wat ik me afvraag is of iedereen hier ook bij pijpen een condoom gebruikt - of los je het op door niet door te gaan tot het einde of niet te slikken?
Ik zeg gewoon keihard niks. Gewoon omdat het kan.
maaiqu e,

Jouw uitleg klinkt veilig, maar toch zou ik het niet vertrouwen. Misschien ben ik te voorzichtig of paranoia
Gut armand, lekker nuttige reactie dan.
weird

ik heb vrouwen die het zonder condoom wilden doen gewoon geweigerd.
quote:elastiekje schreef op donderdag 03 november 2011 17:43 Gut armand, lekker nuttige reactie dan.Hij neukt alleen zonder.
Internagelaktisch
quote:badmeester schreef op 03 november 2011 @ 18:00:

weird

ik heb vrouwen die het zonder condoom wilden doen gewoon geweigerd.

Ben je rijk?

Verhalen over vrouwen die het per se zonder condoom willen doen heb ik ook vaker gehoord.
quote:fiona06 schreef op 03 november 2011 @ 16:48:

In mijn date/sloerie-periode heb ik niet 1 keer meegemaakt dat de man in kwestie uit zichzelf over condooms begon. Altijd was ik degene die de condooms erbij pakte, anders zouden ze het gewoon zonder doen. Geen gemor toen ik zei dat ik alleen met condoom wil, dat dan weer niet...maar eigen initiatief, ho maar.

Ook met een nieuwe relatie altijd condooms in het begin.

Juist!!! zelfs al ik zei dat ik niet aan de pil was wilden ze het wel (ook getrouwde mannen).

( ik niet hoor!!ik deed toen een soort onderzoek! meer niet )

Duss...gebruik altijd een CONDOOM!
quote:kalliope1986 schreef op 03 november 2011 @ 16:37:

sex hebben zonder condoom met "onbekenden" buiten een vaste relatie...en dan bedoel ik mensen zonder vaste relatie (thanx audrey)!

MAW als je niet exclusief bent en geen soa-test gedaan, gebruik ik altijd een condoom...

Ben ik nou echt zo'n brave moraalridder die altijd een condoom gebruikt in dat soort situaties? Of is het toch de meerderheid die verstand heeft?

Moet iedereen maar voor zich beslissen maar ik denk dat er meer zc gebeurt dan mensen vertellen.

Soa test is ook maar een momentopname, tussen de test en de uitslagen zit minimaal een week meestal, en je hebt ook nog de tijd tussen de besmetting en het in een test kunnen aantonen daarvan (soms 3 maanden).

Met een condoom verklein je sommige risico's, maar "veilige seks" bestaat mijns inziens niet. Zie tongzoenen en orale herpes, wratjes buiten het door 't condoom bedekte gebied, vinger-slijmvlies contact, voorspel nog zonder condoom etc etc.
Ik heb regelmatige een ONS.

Maar gebruik wel altijd een condoom bij het neuken.

Bij pijpen gebruik ik geen condoom. Dat pijpt niet lekker.

Slikken doe ik wel bij een vaste relatie, niet bij een ONS.

Bij een ONS laat ik hem soms wel komen in de mond maar slik het niet door. Laat het dan snel uit de mond lopen.

Of trek hem het laatste stukje af zodat hij over mijn borsten of lichaam klaarkomt.

Zal wel niet helemaal safe zijn, maar anders kan je wel helemaal niets meer gaan doen. En de kans dat je via de orale manier wat krijgt is niet zo groot. Het speeksel vormt immers een grote barrière.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven