Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Oh nee, niet Tanja 2 zwarte stemmen hoor!
Dat shirt van Tanja!
En vooral die bikini die ineens weg was... ieuw.
Hahaha wat niko zegt over de koffer van Tanja
Ik vind Tanja echt een topwijf! Zo lekker gek. Van mij mag zij winnen!!
Mee eens!
Vind het beetje overdreven om daarom op Jochem te stemmen, omdat ie zei dat ie eten bij zich had..
Zie zo eindelijk Anne naar huis.
Hèhè eindelijk
Hehe inderdaad.. vind het helemaal niet erg dat zij eruit is. Zou het wel jammer vinden als ze nu weer Sacha eruit werken want dat is ook nog een van de sterkere.

Finale mag van mij Niko Tanja Sacha worden Of Esther. De rest mag nog weg..
Nou, Esther schijnt dus een complot te beginnen om Sacha eruit te werken... als ik de vooruitblik moet geloven.
Ik ben voor Tanja en niko.
Tanja, Tanja, Tanja...
Sacha vind ik nou ook niet echt één van de sterkere. Patrick en Lauretta voegen toch echt niks toe aan het programma. Beetje de soep afkraken van Anne, terwijl ze zelf toch echt niks uitvoeren.

Niko vind ik ook niet leuk met die complotten in het begin. Blijft weinig over zo Ik gun het Tanja het meest en daarna Esther.
Iemand robinson aan het kijken?
jep

Heb de uitleg van de worsten gemist.
Ja, ik ook..

Niko won iets meer respect bij mij door Tanja naar winnaarseiland te laten gaan..

Ik snap alleen niet waarom Niko op Sascha stemt. Patrick op Jochem, Sascha op Jochem, zwarte stem op Jochem dan heeft die er met de stem van Niko toch 4. O ja en Lauretta op Jochem. Zijn er 5.

Of denk ik dan fout?
niko speelt het spelletje heeeeeeel slim. Nu speelt ie jochem uit en laat ie sascha al zijn munten inzetten.

Je kan veel van m zeggen. Maar dom issie niet.
exact; meester strateeg!!
Niko is gewoon een vies spelletje aan het spelen, hij is iedereen tegen elkaar aan het opzette,. Die meiden gaan volgens mij voor Jochem en helemaal niet voor Sacha, dus heeft hij het niet vezonnen?
Niko is mega tactisch, elke keer weet hij zichzelf als Joris Goedbloed te presenteren. Terwijl hij in mijn ogen een heel slim en vies spelletje speelt.
Of hij speelt het slim ja, maar hij schuift de anderen de schuld in de schoenen, terwijl hij zelf dingen in gang zet.
gvd telefoon! nu helemaal het laatste deel gemist
Echt, als alle goeien eruit worden gestemd en lazy lauretta blijft daar ziten... pfff
Nu niet terug gaan krabbelen Niko, nu ook bij je (verzonnen) verhaal blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven