Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Hallo, heb ook WEEKEND!

Ben sinds woensdag bezig met een ovulatietest die ik nog had liggen van 4 jaar terug. Hij is officieel verlopen maar omdat ik hem dan toch weg zou gooien, dacht ik...ach..ik probeer het er gewoon mee en wie weet doen ze het nog. Nou volgens mij wel! Woensdag gaf dat ding aan dat er niks aan de hand was. Gister was het opeens een vruchtbare dag (eerder dan ik had verwacht) en vanochtend was er weer niets aan de hand..haha. Nou ja..ik koop ook wel weer een nieuwe maar ik vind het een hele interessante bezigheid. Heb zoiets nog nooit gebruikt.

Indien het idd gister mijn vruchtbare dag was dan valt deze dus eerder dat mijn normale rekensommetje zoals je dat kan uitrekenen op Internet. Wel goed om te weten want wellicht heb ik er dus altijd naast gevreeen....

Wat is het beeldig weer he, ongelooflijk. Jammer dat ik in de stad woon want de zon zit toch ver achter hoge gebouwen.

Ik ga weer verder met nog meer verhuisdozen uitpakken en kast inruimen. Hopelijk is na dit wknd het huis weer aan de kant.

liefs
Hoi India!

Wel handig om te weten dat je vruchtbare dagen misschien wel eerder zijn dan je had gedacht! Dat is dan wel weer een voordeel van die testen!

Het is zeker lekker weer! Kun je niet de stad uittrekken naar het strand of het bos of anders lekker een terrasje pakken ofzo?
Hallo,

Ik ben weer een beetje opgeknapt, de griep had me even goed te pakken. Ben nu nog erg moe, maar weet niet of dat nog van de griep is of van zwangerschap, ik doe het in ieder geval nog een beetje rustig aan.

Bloem, ongesteld, wat balen zeg, mag je best even kapot van zijn.

Mibb, ik heb een goed gevoel bij jou op de een of andere manier, kan het niet uitleggen. Ga je het weekend testen?

Vlinder, wat gaat het opeens snel met jullie huis zeg! En hebben jullie al vooruitzicht op iets nieuws? Jullie gingen toch eerst weer even bij ouders / schoonouders wonen?

Summer, hoe gaat het vandaag? Al dingen besteld bij Liveshop? Wel herkenbaar, begin deze week had ik ook niet meer energie dan op de bank liggen en slapen en tv te kijken, waar dus overdag helemaal niets is... (heb je trouwens een mailtje gestuurd over het prive forum)

Dametje, fijn dat alles oke was bij de vk. En mannen .... ze kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen....

liefs Freddy
Hoi Freddy,

Had je buikgriep ofzo? Dat schijnt nu nogal rond te gaan, mn zusje ligt ook ziek in bed!

En een goed gevoel bij mij? Haha... wat grappig! Ik hoop dat je goede gevoel uitkomt!!

Ik denk dat ik morgen ga testen, dan hebben we zondag nog om eraan te kunnen wennen (als er iets te wennen valt natuurlijk) voordat we maandag weer aan het werk gaan! Maar goed, ben ook een beetje "bang" om te testen, ik heb meerdere keren gehad dat al ik dat deed, ik die zelfde dag nog ongesteld werd...
Ha Mibb, nee geen buikgriep, gewone griep zeg maar. Zondag begonnen, koorts richting 39 graden en maandag en dinsdag voornamelijk in bed gelegen, zweten, dromen, vreselijk.... ook al gedroomd dat ik een baby had en het de hele tijd liet vallen.... Heb het idee dat ik heel lang moet herstellen, maar ik weet niet zo goed welke kwaaltjes waarvan zijn zeg maar.

En wat dat goede gevoel betreft, niet boos worden, als het niet zo is he.... Ik hoop het gewoon heel erg voor je, ook omdat je al een tijdje bezig bent.

Overigens voor de statistieken, ik ben inmiddels 34 jaar geworden, dus als je weer een keer het schema aanpast, heeft geen haast hoor....

liefs Freddy
Jakkes zeg! Je hebt/had het flink te pakken zeg! Gelukkig knap je weer een beetje op. Wel goed uitzieken hoor, mijn ervaring is vaak dat als je weer te vroeg aan het werk gaat of te veel doet je er heel lang in blijft hangen.

Ik zal niet boos worden als het niet zo is hoor

Je nieuwe leeftijd gaat in de volgende update mee! Had ik je wel gefeliciteerd trouwens? Anders bij deze alsnog!
Freddy ik heb je teruggemaild hoor! Doe inderdaad maar rustig aan en geniet van het zonnetje!

Mibb..ik heb ook een goed gevoel. Oooooh straks ben je het! Ik hoop het zo. Je gaat dus morgen testen?

Hier veel au vandaag maar blij met de zon, dus plant mezelf op het balkon straks!
Gekke meiden zijn jullie! Jullie voelen meer dan dat ik doe

Bij jou gaat het een beetje met ups en downs dus Summer? Rustig aan doen he, lekker van het zonnetje genieten is altijd goed!

Hmm... Testen... ja, misschien morgen... maar wil mezelf ook niet gek maken ofzo, het heeft wel eens vaker zolang geduurd zonder dat er iets aan de hand was... Heb ook geen zin in een teleurstelling, snappie?
Ja Mibb, dat snap ik ook wel heel goed. Als je zo'n onregelmatige cyclus hebt dan weet je natuurlijk ook niet zo goed waar je aan toe bent.

Ik vind het wel knap dat je je zo rustig kan houden!

Idd, ups and downs. Maar ik heb niet echt emotionele schade ofzo. Als ik soms verhalen lees over vrouwen die na 6 maanden nog steeds helemaal in de put zitten, kan ik me daar weinig bij voorstellen.
Summer sluit me aan bij jou....herken dat ook niet. Ben echt heel verdrietig geweest en echt ff het eruit gejankt maar voel me inmiddels weer prima zowel lichamelijk als geestelijk.....Heb er gewoon vrede mee. Tis goed zoals het is....

Freddy fijn dat je je weer wat beter voelt....

Mibb spannend....

Ik zelf ben aan het werk....normaal mijn vrije dag maar moet aanwezig zijn bij een zakelijke bespreking....helaas.....Vanmorgen wel braaf wezen sporten
Mibb vergat nog wat voor schema:

Ben inmiddels 36! Enne we zijn weer "bezig" per 28-1 ....
mibb begrijp wel wat je bedoelt! Al weet ik dan weer van mezelf als ik te lang wacht na mijn nod dat ik steeds meer hoop kweek naarmate ik niet ongesteld wordt en de klap dan toch weer heel erg tegenvalt. Wij proberen daarom testmoment ook altijd in een weekend te hebben kan ik thuis een dagje uitmopperen en heeft mijn omgeving er het minste last van, oke alleen manlief.

Voordeel is wle ik heb een regelmatige cyclus!

Heb nu nog niets wat duid op het 1 of ander oke ben moe heel moe maar das niet zo gek als je begint bij een nieuwe baan en ben wat duizelig maar ja als je veel bukt heb je dat soms. Verder niets van overgevoelige borsten of misselijkheid.

Enne snok en summer vindt het gewoon knap hoe jullie ermee omgaan!

Summer heeft jou arts nog iets gezegd over wanneer je ooit weer zou mogen beginnen?

mibb spannend ben heel benieuwd bij jou!

Vlinder hoe is die bij jou nod nadert ook!
Hee Pluis....Dank je..Het voelt gewoon echt zo MAAR heb ook begrip voor mensen die het lastig vinden hoor...Dit is gewoon hoe ik het ervaar...

Hmm je hoeft niets te voelen he dus?

Jeetje dames zou toch eens leuk zijn als er weer eens een vlag uit kan?
Pluis, ja wat je zegt herken ik ook wel, des te langer het duurt, des te meer hoop... Nou ja, morgen maar echt gaan testen, dan weten we het ook maar weer...

Summer & Snok, goed inderdaad dat jullie er geestelijk ook zo sterk in staan!! Is natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb zelf een beetje de instelling dat mocht ik ooit een miskraam krijgen (hoop natuurlijk dat dat nooit gebeurd!!), dan is dat misschien maar beter. Vaak is er dan iets mis met het vruchtje, dan is het vaak maar beter dat moeder natuur er voor zorgt dat het eerder wordt afgestoten ipv je een doodziek kindje krijgt. Maar leuk is anders wat...
Precies Mibb dat is zoals ik het ook zie/voel.....
ik dacht net jeetje wat een rust hier maar het valt mee haha

weekend weer zeker...

Mibb spannend zeg, hoe lang duurt je cyclus nu?

India toevallig las ik een artikel vanmorgen dat zoooo veel stellen "verkeerd vrijen" dus dan is inzicht in je cyclus krijgen met die testjes en alles zo slecht nog niet.

Pluis grappig dat je voor al die dingen een reden gaat verzinnen wel goed ook denk ik want alles wat je voelt kan je helemaal gek maken.

Freddy wat vervelend kan zo'n griep zijn he... Een echte griep met hoge korts en spierpijn en alles kan wel 2 weken duren voor je weer helemaal de oude bent. Sorry als ik je nu een vervelend vooruitzicht heb gegeven...

Mijn fertility friend zegt dat ik vruchtbare periode heb. Nou als dat zo is dan ga ik mn pillen inlijsten whahaha, ik geloof er niks van (maar voor de zekerheid wel goed aan t klussen is ook geen straf)
Zou wel mooi zijn Zus!! Als dat zo is, is je cyclus wel een stuk korter dan die 9 weken! Klusse!!

Ik zit nu op 39 dagen...
Mibb je hebt helemaal gelijk, alleen is dat zoooo vervelend om van iemand anders te horen als je een miskraam hebt gehad. Haha! Toen mijn exbazin dat tegen me zei (toen dacht ik nog dat het een miskraam was) kon ik haar wel door de gehaktmolen halen (zou ik nog steeds geen problemen mee hebben )

Pluis, 6maart weer naar de gyn, dan hoor ik het allemaal wel. Stiekem al geklust. Nouja niet met de gedachte een baby te krijgen, maar het zou kunnen. Maar denk het niet, want mijn hcg is denk ik nog veel te hoog. En hcg betekent geen eisprong.

Maar wat mij betreft mag het wel weer hoor. Al kijk ik wel op tegen al die extra -zenuwslopende- controles. Mocht het weer zo ver zijn...Aan de andere kant, extra echo's. En dus niet 8 weken wachten. Toch iets positiefs.

Jouw NOD komt er ook weer aan zie ik!

Mibb, ik ben zenuwachtig voor jou.
Hihi, Summer, ja heel vervelend om te horen. Zeker als je zelf wel zwanger bent en een gezond kindje draagt en de baas van Summer heet, dan is dat heel vervelend! Zucht... raar wijf...

Zenuwachtig voor mij? Nergens voor nodig joh, ben het zelf ook nog (!!) niet. Wel lief dat je ondanks je eigen narigheid zo meeleeft met een ander!
mibb wat een spanning! zou super zijn, maar hoop dat ze je niet met ze alle gek hebben zitten maken hier, haha! ik vind het wel knap van je dat je er zo tegen aan kijkt van ik maak mezelf niet gek.

summer, begrijp ik het goed dat je stiekum alweer een klein beetje denkt aan onveilig klussen? ik vind het echt heel knap zoals je met het hele gebeuren om bent gegaan! geniet van de zon op je balkon (dat rijmt).

snok, jij ook al zo sterk! toch wel knap! mijn schoonzus had in 2006 een miskraam en is afgelopen december bevallen van een gezonde dochter, ze zei tegen me dat ze zich in 2006 heel makkelijk eigenlijk over dr miskraam heen had gezet maar dat ze als dat nog eens zou gebeuren er misschien wel veel meer moeite mee zou hebben, nu weet ze wat ze zou missen. weet eigenlijk ook niet wat dit toevoegd voor jullie maar goed.

pluis, gister had ik een beetje kramp in mijn buik waardoor ik dacht misschien weer een korte cyclus, maar tot nog toe gaat het goed! nergens last van dus niets geen misselijkheid of zere borsten. ik weet het niet, heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben/zou kunnen zijn. in principe wacht ik tot dinsdag met testen. jij dus ook geen voortekenen?

india goed dat je nu meer inzicht krijgt in vruchtbare dagen!

liefs vlinder
anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 15-02-2008 17:18
Reden: kleurtje
% gewijzigd
vlinder op mijn extreme vermoeidheid na nergens last van. Maar ook niets wat wijst op een menstruatie. Weet het dus echt niet!

Hadden eigenlijk het plan om pas halverwege de week te testen. Maar heb van de week beetje zitten drammen om misschien toch dit weekend te testen daar ik bij een negatieve uitslag toch wel een mopper/baaldagje nodig heb om er over heen te komen en dat niet net bij mijn nieuwe functie kan gebruiken en wachten tot volgend weekend lukt me niet daar manlief pas op zondag thuis is en ik bang ben dat ik teveel hoop krijg in die week als ik niet ongesteld wordt.

Ben er in mijn hoofd op het moment veel mee bezig. Wil niets liever dan, en tegelijkertijd voor mijn werk het meest slechte moment ooit!

Hoorde vanavond dat mijn schoonvader per eind okt ws met de vut gaat en dacht gelijk he wie weet kan die dan mooi een dagje oppassen! Weet niet eens of mijn schoonouders dat wel willen en of ik dat wil.

Ach wacht het wel af ben nu misselijk maar das meer dat ik te veel koffie op heb vanavond :-)

mibb laatt je het morgen wel gelijk weten als je hebt getest!?

He zus wat ben jij stil/rustig op het moment!?
Pebbles, hoe is het nu met je oog? heb je er nog last van?

Zus, Leuk dat jullie een hypotheek kunnen krijgen en nu op zoek kunnen gaan naar een huis. Spannend hoor. handige tip trouwens om temperatuur op internet in te vullen. Had ik nog niet naar gezocht op internet.

Vlinder, lekker gevoel dat jullie huis nu echt verkocht is? Nu op zoek naar een nieuw stek. Mei komt al snel dichterbij. En je NOD trouwens ook. Voel je nog bijzondere dingen?

Freddy, toevallig. Mijn temperatuur was de eerste weken ook 36.3 en is daarna even ophoog gegaan naar 36.6. Nu zit ik op 36.4 en 36.5. Een kleine stijging dus. Wel grappig om te weten dat deze verandering er is en dat je lichaam dit 'gewoon'doet. Geinig.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens. Ben je nog een beetje verwend? Leuk ook om met je verjaardag te vertellen dat jullie een kindje krijgen. Voel je je inmiddels al weer een beetje beter?

Mibb, Inderdaad handig om met temperaturen te kijken of er een eisprong is. Daar doe ik het ook voor op aanraden van de HA. Babybezoek is altijd leuk. Kan je stiekum al een klein beetje meegenieten en de kunst afkijken. Wij gaan deze zondag en volgende week zondag ook op babyvisite. Eens even kijken hoe manlief op zulke kleine mensjes reageert nu we zijn begonnen.

Bloem, het gaat echt wel goed komen hoor bij jullie! Het kan misschien even langer duren, maar het zal vast lukken.

Het is mij trouwens opgevallen dat je het vaak alleen te horen krijgt als iemand snel zwanger is geworden. Als iemand er lang over heeft gedaan, dan wordt dat er zelden bij verteld.

Of is dat bij jullie in de omgeving anders?

India, groote gelijk dat jullie het even rustig aan doen. Hopelijk lukt het dit weekend om alles aan kant te hebben.

Dametje, Was het spannend bij de verloskundige? Wat een sukkels kunnen mannen trouwens zijn he. Gewoon te laat komen, grrrrrrrr.

Ben het trouwens eens met Mibb en Dametje om op het priveforum openlijk te schrijven. Vind het persoonlijk niet zo prettig als iemand wel weet wie ik ben, maar zelf anoniem wil blijven. Overigens wie anoniem wil blijven moet dat vooral lekker blijven doen. Daar is ook zeker wat voor te zeggen.
Meiden, ik snap er niks meer van... de test was negatief...

Ik ben niet eens zozeer verdrietig omdat ik niet zwanger ben, daar had ik toch niet echt op gerekend, maar vooral het feit dat er dus blijkbaar toch geen regelmaat in zit, terwijl ik dus dacht dat dit wel aan het komen was dat is heel erg frustrerend. Zucht... Ik zit nu dus op 40 dagen.

Op zo'n moment twijfel ik trouwens ook aan de test, maar heb er op internet geen negatieve verhalen over kunnen vinden, dus dat zal wel niet.

Ik ga even een potje zitten balen, kom later wel weer terug.
Oh Mibb, eerst een

Wat balen dat de test negatief is. En je zit nu dus op 40 dagen. Is dus geen peil op te trekken. De vorige keren dat je een test ging doen werd je toch op dezelfde dag nog ongesteld?

Vind je het geen idee om weer te gaan temperaturen? Dan heb je in ieder geval een idee wanneer je ongeveer ongie zou moeten worden en blijft zo'n teleurstelling als vanmorgen misschien achterwege.

Probeer niet al te veel te balen, het gaat allemaal goed komen. Geniet lekker van de zon vandaag hopelijk knap je er een beetje van op.

Is Mibb man wel een beetje lief voor je?
mibb baal maar even dat mag best! wat balen dat er dus geen ritme in zit. probeer van de zon te genieten en kom hier gerust klagen.

liefs vlinder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven