Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
Lieve All, heel veel sterkte en succes.

Onthoud bij alles wat je doet,

waar sta ik nu?

ben ik gelukkig nu?

wil ik gelukkig zijn?

kan dat in de situatie waar ik nu in zit?

Vandaag dan dus de eerste stap om je geluk weer mogelijk te maken en toekomst te bieden.

Hova, goed bezig sterke vrouw.

Ik zou ook niet mee eten.

In feite speel je dan nog de happy family, terwijl hij juist moet voelen wat hij kwijt is.

Nu zijn de rollen eens omgedraaid.

Alle andere dames vandaag ook een goede dag!
allen meiden: dank jullie voor jullie wijze woorden...weet dat dit de enige juiste manier is...maar zit er nu zó door...
@allalone: kom op hè meid, het is heel moeilijk, maar denk even terug aan de laatste maanden, hoe rot hij jou behandelt heeft. Misschien krijg je daardoor je vechtlust weer terug.

Een hele dikke knuffel!
quote:_newwoman_ schreef op 08 november 2011 @ 07:40:

All, Tascha en Hova, even een ideetje voor jullie.

Ik heb met een aantal meiden een besloten groep op MSN.

Daar kunnen dan alleen de leden schrijven en lezen.

Heel handig want je kan daar dan wel alles neerzetten wat je hier niet kan. Tot in detail desnoods.

Kan gewoon met je hotmail of live emalladres.

Ik ben op een gegeven moment daar verder gaan schrijven omdat er toen ook werd meegelezen en doorgebriefd.

New je haalt me de woorden uit de mond

wilde dit net posten haha

dames schroom niet en meld je aan, mettandere lotgenoten, en geen meelezers hoor alleen ;wij:
anoniem_103747 wijzigde dit bericht op 08-11-2011 19:38
Reden: fout
% gewijzigd
Hoi Rainbow

Ik bedoelde eigenlijk dat ze zelf een msngroep gaan vormen hoor..

Onze groep is alweer zooooveel geschreven, en bovendien zitten wij in een andere fase he..

Die van vriendjes, nieuwe relaties en alles wat daar weer bij komt kijken... snappie..

@All, gaat het een beetje met je?
@Allalone

Je neemt een dappere stap. Hoe naar ook, bij mij heeft het doorhakken van de definitieve knoop voor heel veel verdriet maar uiteindelijk ook voor een enorme rust gezorgd. Geen twijfels meer of tweeslachtigheid. Dan kun je ook écht rouwen over wat geweest is. Is afschuwelijk maar wel duidelijk...

Sterkte
All; dikke knuffel meid....we denken aan je, voor wat het waard is...

MSN-groep: ik ben daar wel voor in! Er is zoveel wat ik hier niet kan schrijven, en wat ik wel zo graag van me af wil schrijven. Dat frustreert wel.

Zat net om een andere reden in onze mail te lezen en toen kwam ik bij alle verzonden en ontvangen mailtjes van de afgelopen jaren.... en voor ik het wist, zat ik van alles terug te lezen.....er was zo een half uur voorbij....en t is als de dag van gister....zo gek, echt, het is nog helemaal niet zo lang geleden.....nog niet zo lang geleden dat wij elkaar nog lieffie noemden en dat ik zomaar van hem een mailtje kreeg met als onderwerp 'ik hou van je...' Mailtjes over voorgenomen vakanties, sinterklaasvieringen, over dat ons kindje hele verhaaltjes in bed lag te houden....zulke lieve onbezorgde mailtjes.....Dit doet zo'n fucking pijn.....zo'n pijn....ik snap hem echt niet....echt niet....en hij....hij heeft inmiddels een ander....heeft het niet ontkent....doet met haar de dingen die hij met mij niet meer wilde doen....gooit alles weg....
Ons kind dat vandaag out of the blue vroeg 'komt papa straks thuis?'. Hij was het even vergeten.......
@ tascha herkenning.. heb dat pas gehad met het doorlezen van smsjes.... en dan echt tot 1 dag voor dat ik het beruchte smsje las nog een smsje van hem naar mij met...hey lieverd....

voor alle andere lieve meiden...weet dat ik op dit moment goed doe...moet dit zelfs doen, neem afstand van hem...doe alles wat "moet" en aan de ene kant geeft dat ook rust en ook iets van, tja, zekerheid... Hoef nu niet meer te denken van: wanneer zie ik hem weer, hoe ziet ie er dan uit (vond hem zo stralen van geluk,au) kan ik het aan enz enz. Maar realiseer me ook dat ook door deze beslissingen, scheiding in gang zetten, hem minstens een half jaar, misschien langer niet zien, hem definitief uit mijn leven zet en dat doet ook gruwelijk veel pijn. Nee, ik mis DEZE man niet! maar wel die man waar ik de afgelopen 25 jaar een relatie mee heb gehad..

Dat van die msn zie ik ook wel zitten, weet alleen werkelijk niet hoe zoiets werkt

Kom op Tasha. Je kunt het ook al is het nog zo moeilijk en hartverscheurend. Jij en jullie kind komen er wel want met zo'n kanjer als vrouw kan het gewoon niet anders.
Ook jij bent een kanjer Allalone. Hopelijk krijg je nu meer rust nu je deze stap genomen hebt.

Sterkte voor jullie allemaal dames.

Bosaapje: ook jij thanks! heb het al vaker gezegd: dit forum met jullie bemoedigende en meelevende berichtten is me op dit moment goud waard!

Tascha: ben trots op mezelf...tenminste als je windows live messenger bedoeld...heb ik... denk ik....
Nou ik zit nu werkelijk weer om alles te huilen...en het ging heel redelijk de laatste dagen....zag net je kaartje bosaapje...wat lief!

All; ja dat is precies hoe ik het ook voel...ik mis de man die hij daarvoor was....ik mis het ons van toen...dat is ook het hele eiereten....alle herinneringen en gevoelens die daarmee gepaard gaan, zijn terug bij mij....ik had het ook te lang weggestopt...te lang mijn kop in het zand...en nu voel ik dat allemaal weer...maar hij niet! Hij staat niet meer stil bij onze herinneringen, ons verleden, onze liefde, zijn gevoelens voor mij als hij aan deze herinneringen denkt....dan zou hij nl weer voelen, dat weet ik zeker...maar hij wil niet voelen...hij zal die mails niet lezen, zal geen foto's bekijken, zal niet terugdenken en opnieuw voelen hoe het was....hij is met haar bezig....en is met haar iets aan het opbouwen....

Ik weet dat ik het ga redden, weet dat ik sterk ben, ik ben altijd al een vechter geweest, een doorzetter maar ik ben zo bang dat ik blijf hangen in het verleden, in dat wat was, dat wat had kunnen zijn, dat ik verbitterd raak, niet los kom, altijd gevoelens voor hem zal blijven houden, altijd hoop zal houden ergens, altijd schuldgevoel zal blijven houden naar ons kind toe....hoe kan ik nou verder met mijn leven als ik dat allemaal blijf voelen?
All, je adres zal ik noteren. Maar volgens mij werkt msn-messenger niet op onze pc... moet nog even kijken hoe ik dat ga doen!! Maar komt vast goed.
All; ja dat is precies hoe ik het ook voel...ik mis de man die hij daarvoor was....ik mis het ons van toen...dat is ook het hele eiereten....alle herinneringen en gevoelens die daarmee gepaard gaan, zijn terug bij mij....ik had het ook te lang weggestopt...te lang mijn kop in het zand...en nu voel ik dat allemaal weer...maar hij niet! Hij staat niet meer stil bij onze herinneringen, ons verleden, onze liefde, zijn gevoelens voor mij als hij aan deze herinneringen denkt....dan zou hij nl weer voelen, dat weet ik zeker...maar hij wil niet voelen...hij zal die mails niet lezen, zal geen foto's bekijken, zal niet terugdenken en opnieuw voelen hoe het was....hij is met haar bezig....en is met haar iets aan het opbouwen....

Ik weet dat ik het ga redden, weet dat ik sterk ben, ik ben altijd al een vechter geweest, een doorzetter maar ik ben zo bang dat ik blijf hangen in het verleden, in dat wat was, dat wat had kunnen zijn, dat ik verbitterd raak, niet los kom, altijd gevoelens voor hem zal blijven houden, altijd hoop zal houden ergens, altijd schuldgevoel zal blijven houden naar ons kind toe....hoe kan ik nou verder met mijn leven als ik dat allemaal blijf voelen?

Tas, jij beschrijf zó verschrikkelijk precies datgene wat ik ook bedoel en voel...zit hier zelfs te twijfelen of ik het niet zelf geschreven heb...
Lieve Tasha, natuurlijk heb jij ook goede, leuke en geweldige momenten met die man mee gemaakt. Je bent immers niet voor niets met hem getrouwd en samen een kindje gekregen alleen hij wil niet meer.

Die man op wie jij verliefd bent geweest, nog steeds van houdt, de vader van jouw kindje is niet meer die man van toen Tasha.

Hij doet jou pijn, verdriet en laat jou alleen achter.

Op deze man ben jij niet meer verliefd Tasha, van deze man kun je niet meer houden.

Wanneer ga je boos op hem worden? Hij hoeft het niet te weten, hij hoeft het niet te zien maar uit je woede eens. krop niet alles op.

Wanneer ga jij voor jezelf en jouw kindje kiezen zonder schuldgevoelens, zonder hoop maar met kracht, zelfvertrouwen en moed.

Hoe verder jij in het proces komt te zitten, hoe makkelijker het wordt en uiteindelijk zul je je in de situatie kunnen berusten maar zover ben je nog niet.

Het komt wel maar gun jezelf de tijd om te rouwen want zonder dat word je inderdaad verbittert en hard en dat wil je helemaal niet want je zult zien dat je op een dag weer kunt lachen, je vrij voelt, kunt genieten van de kleine dingen en je zonder verdriet aan het verleden kunt terug denken.
Dat geldt dus ook voor jou Allalone
Oh boos ben ik wel hoor, heeel erg boos zelfs. Hij weet het niet, of misschien wel ergens want af en toe sijpelt het er tussendoor, maar ik kook op sommige dagen echt van binnen. Dan denk ik, nee hoop ik, dat hij tegen een boom rijdt. Ja echt, ik vind het heel erg om dit zo hardop te zeggen maar ik heb die momenten dat ik dat denk. Sommige dagen kan ik hem echt het ergste toewensen dat er bestaat. Ik kan in alle eerlijkheid niet zeggen dat ik hem het beste gun en dat ik hem gun om weer gelukkig te zijn. Ik weet, dat strookt niet met mijn woorden dat ik nog van hem hou, maar die woede en gevoelens van liefde bestaan op dit moment naast elkaar, hoe gek is dat.

All; dat komt omdat we in hetzelfde proces zitten
Prima dat je boos bent en van binnen kookt maar daarmee uit je het nog niet.

Die tegenstrijdigheden over dat je nog van hem houdt en dat je woedend bent is heel herkenbaar. Zo gauw je minder van hem gaat houden en dat komt echt wel, wordt het makkelijker maar daar heb je nu even niks aan.

Is een kussen oid niks voor jou om op te slaan? Plak je er zijn foto op...
@bosaapje... da's dan wel makkelijk hé? Ik denk echter wel dat ik al bezig ben, heb de scheiding indd aangepakt met daarin een aantal zekerheden verwerkt voor mij, met deze zekerheden voor mij ben ik lang bezig geweest omdat ik weet dat ik hem daarin het op sommige vlakken heel erg moeilijk maak. Uiteindelijk heb ik daarin tóch doorgepakt omdat ik mij realiseer dat ik vanaf nu voor mezelf moet kiezen en niet meer voor hem. Hetzelfde geld voor mijn beslissing hem niet meer te willen zien. Weet dat ook in dit stukje hij het wel fijn vond mij te blijven zien, heeft hij regelmatig aangegeven..ook hierin hoe hard en ,moeilijk ook heb ik voor mijzelf gekozen... neemt niet weg dat mijn gevoel voor hem zomaar weg is, en dat ik hem zo af en toe niet verschrikkelijk mis en daarnaast nog steeds stikjaloers ben...

@hova: hoe is het meisje? heb je per ongeluk een uitnodiging gestuurd (geloof ik) voor msn? geen verplichtingen hoor...
quote:bosaapje schreef op 08 november 2011 @ 21:24:

Prima dat je boos bent en van binnen kookt maar daarmee uit je het nog niet.

Die tegenstrijdigheden over dat je nog van hem houdt en dat je woedend bent is heel herkenbaar. Zo gauw je minder van hem gaat houden en dat komt echt wel, wordt het makkelijker maar daar heb je nu even niks aan.

Is een kussen oid niks voor jou om op te slaan? Plak je er zijn foto op...Ik denk dat ik eerdaags dat van die ijsklontjes stuk gooien op de badkamervloer maar eens ga proberen.....serieus...ik heb het idd nog niet geuit....krop idd alles op nu....
Jaloers.....?? Meiden, ik stik van binnen in de jaloezie.....
me tooooooooo!!!!!!!!!!!!!!
Als ik denk aan hem met haar.....sjees...wat er dan door mij heengaat....ik vind het echt heftig, die gedachten en gevoelens...ik hoop dat er op een dag iemand komt die hem hetzelfde aan doet als hij mij heeft aangedaan. Zo. Dan zal mijn wraak zoet zijn. En heeft hij zijn verdiende loon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven