Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
Dát probeer ik dan wél heel bewust te blokkeren, ik wil géén beelden "zien" van die twee...al valt ook dat niet altijd mee...
Ja dat probeer ik ook....probeer.....maar helemaal blokkeren lukt niet, en al helemaal niet omdat afgelopen weekend mijn vermoedens werden bevestigd....en hij nu geen moeite meer doet het te verbergen...ze komt steeds meer tevoorschijn....
Ik ga mn bedje in, kijk zo nog wel even mobiel om het hoekje moet morgenochtend vroeg op en ik verwacht een onrustige nacht want kind ziek....
Och Tascha toch, dus toch een ander?

Je dacht het al he, je intuitie heeft je niet bedrogen.

Hoe vaak heb ik dat al niet gehoord/gelezen, dat uiteindelijk de aap uit de mouw komt, dat er dus toch een ander is. Bah!

En je kind ziek, wat sneu.

Ik hoop dat hij (jongetje toch?) snel weer opknapt.

Sterkte hoor.

Ook voor jou All, en de rest...
Ja, dat is hier ook het geval..ze gaat al meer 'mijn plekje' innemen.. en dat voelt heel erg naar (zacht en netjes uitgedrukt)

we moeten eigenlijk maar eens op zoek naar een mooie kerel...nee niet voor een relatie!, maar om 'hun' dan maar eens per ongeluk tegen te komen terwijl we dan zogenaamd 'erg verliefd' rond lopen....

Hoop dat je een goede nachtrust krijgt en dat het meevalt met zieke kind...

knuffel
Jep dus toch....klinkt raar maar ergens geeft het me wat vertrouwen terug..in mezelf dan! Vertrouwen dat mijn intuitie toch goed is....dat ik op mn gevoel kan vertrouwen...ik ging telkens zooo twijfelen door zijn gelieg en gedraai, aan mezelf twijfelen, werd onzeker...

Ladies, hoop op een goede nacht voor ons allrmaal! Dikke knuffel!

Aii zoontje is inmiddels wakker...moppie. Ik ga er even naar toe. Trusten allemaal
All; ik ben voor!!! Kijken hoe ze dat vinden! Onze wraak zal zoet zijn!
Yeah!!!
Nee, klinkt niet raar, het bewijst dat je dus wel op jezelf kunt vertrouwen.

Iedereen kan tegen je liegen, maar je intuitie bedriegt je nooit.

Onthoudt dat goed.

Wees je eigen beste vriendin!
Jeetje, wat veel geschreven hier weer...

Ben net terug van training, ben doodmoe. Ben ook nog eens snipverkouden, heel mijn stem verloren, voel me sh*t. Maar; ben niet wezen eten thuis, jee; schouderklopje voor mezelf (was wel moeilijk te weten dat ze met zijn viertjes vijf minuten verderop zonder mij zaten te eten). Morgenavond ga ik koffie met hem drinken en wat dingen bespreken, weet nog niet of ik daar tegen op zie of juist niet.

@All; goed gedaan, dat je aan jezelf hebt gedacht bij de scheidingspapieren!! Blijven doen!!! Hou je sterk, he!!

Heb je nog niet gemaild... sorry, ben gewoon doodmoe op de dagen dat ik moet werken. Ga je morgen echt mailen hoor!!

MSN is prima trouwens, hoor

@Tascha; gatver, wat erg dat je er nu toch achter moet komen dat er een ander was. Wat ellendig dat al dat gelieg en gedraai nodig is; dat maakt het allemaal nog erger! Sterkte, meis!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!! Leve het forum; ben zo blij dat hier altijd iemand is om even tegen te 'praten'!! Voel me toch wat minder alleen
hova: ben trots op je, echt knap van je!! Zal niet echt gemakkelijk geweest zijn....

Ook hier behoorlijk verkouden,en koud...kan het niet warm krijgen...

Slaap lekker, dat zal wel lukken na zo'n dag
Dat heb ik al sinds hij weg is; dat ik het niet warm meer kan krijgen, continu koud. Denk dat dat door het gebrek aan energie/slaaptekort komt..

Jij ook lekker slapen, All, hoop dat het lukt!!

Hah! Elektrische deken hier :-) En nu net klaar met werk.. Morgen weer om 6.15 uur op, Nu eerst badderen. Dat is mijn leven als alleenstaande moeder. En ik ben nog gelukkig ook, vergis je niet!
Jeetje Gianna, druk schema! Maar als je het maar naar je zin hebt, krijg je er zelfs energie van.

Heb zo'n hekel aan dat zonder.hem wakker worden. Voel me dan zo intens verdrietig.
die kou is hier ook herkenbaan, al vanaf het moment dat het hele verhaal bekend werd...zo'n nare intense vanuit het binnen van mijn lichaam kille kou...hoe kouder ik het heb,hoe beroerder ik me voel...

Ook hier gelukkig in het bezit van een electrische deken..

Hova: dikke knuffel voor jou
@hova: succes vanavond, zet m op hè!

@all en tascha: wat is het allemaal toch herkenbaar, de gevoelens waar je doorheen moet, ook de kou herken ik van de periode dat hij bij ons weg was.

Tijdje geleden flinke ruzie gehad en sindsdien merk ik bij mezelf dat mijn gevoel aan het veranderen is. Al in eerdere situaties gemerkt dat ik anders reageer als voorheen. Het gevoel van samenhorigheid, denk steeds bij mezelf van laat maar, want er hoef maar dit te gebeuren en dan ben je toch weer weg. Weet het, het is niet goed, maar het gaat vanzelf.

Het gevoel van niet alles hier neer te kunnen zetten ivm herkenbaarheid heb ik ook. Vandaar dat ik niet zo heel vaak hier schrijf. Als iedereen het goed vindt, zou ik graag met jullie mee willen schrijven op msn.

Voor iedereen een hele dikke knuffel!
@All, knuffel terug! Hier geen electrische deken, maar lig wel onder mijn eigen en nog deken van man momenteel, lekker dubbel

@Dilemma, Logisch toch dat je gevoel veranderd is? Dat volledige vertrouwen en saamhorigheidsgevoel is stuk en dat duurt heel lang voordat het weer terug is. Las dat jouw man er ook niet meer over wil praten, dat het voor hem al lang weer over is en afgesloten? Dat was/is bij mijn man ook zo en dat is hetgene waar ik zo verschrikkelijk veel moeite mee kreeg op den duur. Ik wilde er over praten, hij zocht (mede) daardoor steeds meer afstand op en uiteindelijk heb ik gezegd dat we (voorlopig iig) maar uit elkaar moesten gaan.

Hoe moeilijk ook voor hem; als het voor jou nog niet afgesloten is, is het toch belangrijk dat jij er met hem over kunt praten denk ik. Anders drijven jullie ook steeds meer uit elkaar, wat bij ons ook gebeurde... (en ik krijg het idee dat dat bij jou ook een beetje aan de hand is)

Zal even uitzoeken hoe dat gaat met zo'n besloten msn-groep. Kom erop terug!
Heb vanochtend trouwens iets heel stoms gedaan; in een bui van ellende en boosheid heb ik mijn mooie smartphone op de grond kapot gegooid... Ik gooi echt nooit met iets en doe ik het een keertje.... Waarom kon ik geen kussen oid nemen??
Ooowww Hoof, wat zonde!!

Die tip van dat ijsblokjes smijten op de badkamervloer niet gelezen?

Een kussen smijten gaat niet lekker hard he, maar die ijsblokjes... die knappen lekker alle kanten op, die je dat de volgende keer?

En over die groep, ik heb hem niet zelf aangemaakt, maar volgens mij is het niet zo heel moeilijk.

Startpagina van hotmail, en dan in het rijtje skydrive, daar staat groepen, als je die aanklikt kun je ene groep aanmaken, volgens mij is het niet zo moeilijk hoor.

Succes
Zeker zonde, NewWoman, ik baal er stevig van. Heb dat eigenlijk nooit, maar had op dat moment gewoon mijn mobieltje in mijn handen en toen ging het mis...

Ok, heb met de tips van NewWoman (thanx...) een groep aangemaakt onder hotmail. Als iedereen die in de groep wil, mij nou even zijn emailadres mailt onder Hovaatje@gmail.com, dan zet ik jullie erbij....

(All, heb jou al een uitnodiging gestuurd!)
@hova: je hebt mail
Hova, je hebt mijn emailadres ook he, als jullie dat goed vinden wil ik er ook wel bij hoor.

Trouwens, het kan bij sommigen gebeuren dat de uitnodiging door de antispam automatisch naar de spam-map wordt verwezen..
@Dilemma en NewWoman; heb de uitnodiging naar jullie verstuurd, hoor!!
Ja, ik heb 'm hoor.

Maar ik zie nergens een groepsdiscussie.

Ik kan het ook niet vinden onder de opties.

Misschien kan jij dat wel omdat jij eigenaar bent Hova?

Ik sta er wel bij, maar het ziet er nog een beetje anders uit dan mijn andere groepje..
Volgens mij is het niet echt een groepsdiscussie, maar wordt gewoon elk mailtje dat je stuurt naar iedereen in de groep verstuurd... ik probeer het even uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven