Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Even heel ego mijn smeltmoment delen.....

Mops staat op dit moment te douchen. Te douchen en te zingen. Ze zingt een zelfverzonnen liedje:

Jij bent mijn vriendje, mijn vriendje, mijn vriendje..

jij bent mijn vriendje, mijn aaaaallerbeste vriend!

Lieve OOOOOO' Mallie, jij bent mijn vriendje, ik vind jou zoooooo lief.

En mammaaaaaa ooooook

Maar jij bent mijn lieieieieiefste vriendje, met vier kleine poooootjes, en twee kleine oooooortjes en een lang staartje en rode haaaaaartjes.

Jij bent mijn vriendje, mijn vriendje mijn vriendje...

En dat dus luidskeels, al sponzend en schuimend.

Wat kun je zomaar op een zonnige ochtend ontzéttend veel van je eigen kind houden!

Wat wilde ik nou toch typen?
Wat heerlijk!

Kun je het opnemen?

Ik zie niet in wat er ego is aan een smeltmoment delen.
Eens met Kjong

Mooi en Lief Mims!
Later is nu
quote:mimsey schreef op 16 februari 2008 @ 11:57:

Even heel ego mijn smeltmoment delen.....

Mops staat op dit moment te douchen. Te douchen en te zingen. Ze zingt een zelfverzonnen liedje:

Jij bent mijn vriendje, mijn vriendje, mijn vriendje..

jij bent mijn vriendje, mijn aaaaallerbeste vriend!

Lieve OOOOOO' Mallie, jij bent mijn vriendje, ik vind jou zoooooo lief.

En mammaaaaaa ooooook

Maar jij bent mijn lieieieieiefste vriendje, met vier kleine poooootjes, en twee kleine oooooortjes en een lang staartje en rode haaaaaartjes.

Jij bent mijn vriendje, mijn vriendje mijn vriendje...

En dat dus luidskeels, al sponzend en schuimend.

Wat kun je zomaar op een zonnige ochtend ontzéttend veel van je eigen kind houden!

(egoïst! )
quote:dreamer schreef op 16 februari 2008 @ 10:33:

Ik ben gezond ik ben gezond, moet dan je mantra zijn, Alex...

Jesus Kjong. Wat ongelooflijk ................. (vul zelf maar in, want kan geen krachtterm vinden die de lading dekt). Ik ben verbijsterd dat mensen het in hun bolle hoofd halen om zoiets niet te laten weten. En wat g*dskolere moeilijk dat je nu niet bij hem kunt zijn.

Mims, wow. Dat klinkt via het beeldscherm al om van te smelten.

Bink is aan de beterende hand. Hij is koortsvrij gebleven en drink inmiddels gelukkig wat beter.

Madokus is nu idd helemaal klaar met de opleiding.
ach mims wat ontzettend lief.....ben er helemaal week van. Gelukkig kwam dit er even achteraan want tot jouw bericht had de woede om wat er kman (en kjong) wordt aan gedaan de overhand. Nu is dat er nog wel, maar wel wat verzacht door jouw mooie smeltmoment. Lieve kjong, een hele dikke knuffel......

Hier geen zieke kinderen hoor. Lekker veel buiten gespeeld, ik heb vooral lekker veel binnen gezeten, heerlijk dagje gehad!

Mado, fijn van zoonlief dat hij weer opknapt en fijn voor madokus dat hij het gehaald heeft~!
~geeft de kroegdeur een gooi,

roept~

Valt er nog wat te neukeuH?!??!

~springt met 1 handje op de bar met de benen over de toog

scheeuwt~

Kan ik nog wat voor iemand betekeneeeuh ?!?!?

~trekt de bierkraan open

hangt de bakkes eronder

proest~

Biertjuh!!!!

~glupslok~

Biertjuh!!!!!!!

(Kijk, nu heb ik geen kinderen, al voor de derde nacht niet, maar zit ik onder medicatie die vanzelf tegen me dingen gaan zeggen.

Handig, bij zo'n eenzame karrantenne opsluiting, en dan hoef ik geen bijsluiter te lezen. Ze zeggen tegen me dat ik geen alcohol mag. En niet mag rijden.

Ik wilde ze gelijk de kop inslaan. En dat heb ik ook gedaan met 1. Maar teon werd het zo'n kruimelig zooitje.

Maar aj.

Cher in een ouwe kutfilm met violenmuziek in een 80s sausje, én niet weg kunnen, daar wordt ik recalcitrant van.

Dus dan nog maar een keer.)

Biertjuh ?!

Of eerst neukeh ?!
Vanmiddag laat heb ik hem nog even gebeld. Om te vertellen dat Chipita echt in haar handjes kan klappen. En van klap'sindehandjes zingen houdt.

Hij hijgt.

Wat ben je aan het doen?

Mijn vader volgen.

Wat? Je vader?

Ja, ik dacht ik probeer vandaag nog een keer contact te leggen. Als hij niet thuis is dan zoek ik hem wel even. Oud en gepensioneerd, die heeft niet veel spanwijdte.

En?

Ik kwam hem toevallig tegen in de wijk en ging achter hem aan. Hij zag me en ging snel een andere kant op.

Heb je hem helemaal niet aangesproken?

Jawel. Ik heb hem wat dingen gevraagd.

En?

Hij bromt dat hij niks tegen mij te zeggen heeft.

En nu?

Nu volg ik hem al zeker een uur, of wel anderhalf.

Ik lach

Ja, ik zou willen dat ik aan jou kan stond, dan zou ik me bescheuren, maar het is zo triest.

Ja, het is ook triest.

Het is nog erger.

Wat dan?

Vader ging op een gegeven moment een supermarktje binnen. Mooi dacht ik, ik wacht wel even. Maar het duurde te lang. Toen bleek dat hij door het nooduitgangsluik aan de achterkant is gekropen.

Ik schater

Ja. Het is net een film. Ik leef in een film. Ik achtervolg een boef.

Nou succes nog.

Ja.

En hij hijgt verder.
Later bel ik om te vertellen dat ik er denk ik wel aan kom over een weekje ofzo. Bezig ben met een ticket te zoeken, maar nog niet zo goed weet naar waar ik moet vliegen.

Raad eens waar ik ben? zegt hij

Neeeeee... toch niet in het huis van de duivel zelve???

Nee. Bij mijn zus.

Oooooooh ja joh. En heeft ze mijn boze sms nog gekregen?

Ja. En ze was er in eerste instantie beledigd over.

Wát? Zíj was beledigd?

Maar nu begrijpt ze het wel. Zij begrijpen het wel. En ze hebben ook niks tegen jou.

Wat? Niks tegen míj?

Nee. Ze vinden jou heel ok. Ik ben de boosdoener.

Ik denk het niet. Maar waarom dan. Welke verdomd goede reden hebben ze dan om jou minder dan een hond te behandelen?

Ik heb niet genoeg contact met ze onderhouden.

Huh. Mm. Niet genoeg.. niet... Huh? Dus al die telefoontjes van jou om te vragen hoe het gaat, die niet werden opgenomen, die tellen niet. En mijn smsen ook niet?

Sja... Het nichtje is groot geworden joh! En de baby ook al. Ze zijn echt gegroe

Hállo Kman! Doe eens effe normaal. Dit is niet de omgekeerde wereld.

En we zitten gezellig even aan de thee. Maar ik moet hiermee stoppen hoor. Ik moet ook zo weer weg naar de HospitaHeks.

...(Oh, je hebt dus nog geen informatie gekregen van ze en probeert ze niet voor het hoofd te stoten door underdog te spelen, bedenk ik) ... Ok, ik begrjip wat je wilt zeggen.

Gelukkig.

Ik kom snel ja?

Ja heel heel graag.Over 2 dagen ben ik uit deze stad vertrokken.

Al met al weer een hoop blanco blaadjes.

Misschien hoor ik morgen meer.
Hey Bloes.

Biertje?

Ik ga retteketetnaarbet.
~schopt tegen de juke-box, die daarop begint te draaien~

man she's ugly!
Retteketet dans nog een keer met mij dan!
If you wanna be happy for the rest of your life...
Trouw dan nooit met een mooie vrouw.... Wat een wijsheid he!?
Coming down is the hardest thing
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 17-02-2008 00:58
Reden: oeps
% gewijzigd
Dat ding draait maar door zeg.... The time has come to pay the rent
~sloft de kroeg en snuift rochelend de geur van oud bier en rook naar binnen~

Wil iemand even tijdelijk mijn gezin overnemen? Gewoon, totdat GG niet meer de hele nacht koortsig ligt te hoesten, Dot daarmaa wakker blaft, die Zoon vervolgens wakker huilt zodat uiteindelijk niemand meer slaapt? Als in: Niemand? Het grootste deel van de nacht. Ik ben zo brak als wat. Was vrijdag bij de huisarts, die me aanraadde vooral lekker veel te slapen. Ha. Ha. Bloody. Ha.

Nu gaat het wel weer hoor. GG slaapt (overdag hoest ie veel minder, ook in slaap, hoe kan dat?), Zoon speelt, Dot doet een dappere poging tot meespelen. Dochter is weer ziek heb ik net van GGex vernomen, dus die krijg ik morgen waarschijnlijk hier in het kader van ik ben toch vrij.

O, Dt komt eraan gescharreld en die wil dan ook op de compu. Snelsnel nog wat tikken.

Mado, blij dat het beter gaat met Bink. Je weet dat zelfs als ze meteen kotsen na drinken(sorry Pimpel... o die is toch weekend weg) er toch nog behoorlijk wat blijft hangen, al lijkt dat niet zo? Heb ik geleerd van dokter tijdens dat ontzettende kotsfesijn van Dot, vorige zomer. Heb jij wel weer beetje geslapen?

Dreamer, vriendinnetje ok, of te veel heimwee?

O, Dot wil zoenen. Momentje.
Rare situatie Kjong, heel raar en naar.....

Mops is cute. Maar dat wisten we al. Lekker Mims, dat het meiske zo goed gaat!

In de categorie klein leed: ik zou om 13 uur bij een kast gaan kijken waar ik helemaal blij van werd, had geboden via MP en mocht hem hebben. Bellen ze net af, omdat de schoonzus hem wil hebben. Dus verkopen ze hem niet meer. Stom!

Beterschap voor iedereen in huize Lil en fijn dat Bink weer beter gaat!
Goedenmorgen!

ohwnee, middag.. ik heb me verslapen, lekker tot half 12. Mèn, wat lekker, maar dan is wel de dag ineens voor de helft voorbij en kan ik ws niet meer alles doen wat ik wilde doen. (ik wilde skaten, wasdoen en huiswerk maken.. ehmmm.. wát zal ik nou eens laten liggen? )

Wel mooi dat Kmanzus in elk geval wel contact wil Kjong. En ookal lijkt het omgekeerde wereld, ik kan me ook voorstellen dat hij dat in stand wil houden, hoe dan ook, voor nog wat contact. In elk geval antwoorden.

Vriendinnetje van LD was weer heimwee af na een paar spelletjes sudoku.

LD loopt nu met ziel onder d'r arm want 1. te weinig geslapen afgelopen dagen en 2. ze heeft wel goedgemaakt met ander vriendinnetje, maar die is nu bij haar vader en daar mag ze wel spelen, maar ik heb nou eens geen zin d'r weg te brengen en weer op te halen. Lastig, maar ze speelt al zoveel bij dat meisje als die bij haar moeder is, nu zoekt ze maar even wat anders. EN ik wilde wel met haar skaten, maar ben aan 't moed verzamelen. Elvis heeft haar nu naar buiten gestuurd, om ander vriendinnetje te zoeken. Agut

Balen van die kast, Toet!

zo

ik scharrel nog even verder over het forum

toedels
Later is nu
~burp~

Ik heb lahmacun op.

Niet te vreten in Nederland.

Door voor de ronde van de tosti's.
Jippie!

Medium vanavond.

Bam doet eens wat je beloofd hebt.
Ik heb KMan weer op msn gezien, al typende.

Effe gevraagd wat er nu allemaal gebeurd was.

Hij is gisternavond een hele tijd bij zus gebleven. (Het meisje met die saaie beige outfit op de achtergrond heeft zo'n gelijkend gezicht)

Hij heeft de schuld van zus gekregen dat wij nooit contact opnemen. En die heeft hij maar op zich genomen, omdat hij haar ook niet kwijt wil.

Later heeft haar man de boel een beetje richting haar verschoven en gaf ze ook wel toe dat ze eigenlijk net zo raar deed als zij van hun vader gewend zijn. En dat ze dat eigenlijk niet wil.

Voor de rest hebben ze hebben glunderend foto's gekeken op het internet van mijn kindertjes. Dat lijmt wel.

Hij heeft vanmorgen met tape een enorm papier op vaders deur geplakt.

Met de mededeling dat hij hem alleen gedag wilde komen zeggen, maar omdat dat niet door vader wordt toegelaten om onbekende redenen, hij hem een gezond leven verder toewenst. En de groeten.

De buren zullen gesmuld hebben.
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 18-02-2008 00:51
Reden: namen
% gewijzigd
Hebben jullie je snor al laten staan tegen kanker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven