Mode & Beauty alle pijlers

BB cream Garnier

05-11-2011 15:13 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand al ervaringen met deze nieuwe(?) creme van Garnier?

Yfke Sturm staat regelmatig hiernaast met dit smeerseltje --->

BB staat voor Blemish Balm en schijnt in Azie een hype te zijn...

Anyone?
Nee ik heb geen aandelen in deze site . Maar mag ik een webshop noemen waar echte BB creams verkocht worden?
quote:pinkyandthebrain schreef op 09 november 2011 @ 23:33:

Nee ik heb geen aandelen in deze site . Maar mag ik een webshop noemen waar echte BB creams verkocht worden?Van mij wel! Schijnt je-van-het te zijn in Azie.
Enige nadeel van echte BB creams is dat er vrijwel altijd whitening spul in zit. Dat is niet helemaal goed voor je huid

Ik heb gisteren mijn proefje BB cream binnengekregen, 4 weken na het aangevraagd te hebben op Facebook. Nog niet geprobeerd, denk dat ik dat morgen ga doen.
http://www.bbcreamshop.nl/

Hier worden allerlei BBcreams verkocht voor alle huidtypen. Veel beter volgens mij dan die van Garnier.
Ik heb de Skin 79 Absolute Total BB cream van die site, enige nadeel: hij is een beetje gelig want ja, gemaakt voor de Aziatische markt.
Pinky, wat een leuke site!!!!!
quote:liefie2003 schreef op 10 november 2011 @ 09:22:

Pinky, wat een leuke site!!!!!Eens! Top! Dank voor deze link!
Ik heb nu 2 dagen de sample gebruikt die in de viva zat en ik kreeg meteen heel erge jeuk. Voor mijn gevoel droogt de creme dus heel erg uit en verstopt alles. Ik zag ook niet echt verschil met een gewone dagcreme helaas. Jammer want het leek me wel een ideaal product.
Ben ook benieuwd naar de sample. Is er camouflage creme onder te gebruiken? ( ik heb een potje groen)
quote:Quinty schreef op 09 november 2011 @ 18:58:

[...]

Dit is nog eens duidelijke feedback... Dank je!

Ik geloof dat ik, na het lezen hiervan, er maar vanaf zie deze creme te kopen.Graag gedaan! Bespaar idd maar op een goede bb creme, want deze van Garnier sucks.
Tijdje terug met de klantenkaartaanbieding van Kruidvat gekocht voor ¤ 7,95. Zonde van mijn geld! Ik kreeg gelijk jeuk en een geïrriteerde huid, en niks gezonde gloed, ik leek wel een schijndode! Niet intrappen, echt slecht spul en ik heb niet eens een gevoelige huid.
quote:loredana schreef op 10 november 2011 @ 19:58:

Tijdje terug met de klantenkaartaanbieding van Kruidvat gekocht voor ¤ 7,95. Zonde van mijn geld! Ik kreeg gelijk jeuk en een geïrriteerde huid, en niks gezonde gloed, ik leek wel een schijndode! Niet intrappen, echt slecht spul en ik heb niet eens een gevoelige huid. Zo kun je het ook zeggen als de kleur niet helemaal matcht...
Marianko,

Je zegt dat je op mij reageert omdat ik er een reactie op zou hebben gehad?

Pardon?
Internagelaktisch
Ik heb het proefje vandaag gebruikt en ik ben eigenlijk aangenaam verrast. Vind de creme zeker niet ''schokkend'' oranje of bruin, gewoon goed. Smeert goed uit, trekt snel in, geen vettig laagje. Mijn huid is egaler.

Ik ga straks een tube halen denk ik.
als je vaker allergisch reageert om makeup en of huidverzorging moet je in het vervolg maar eens letten op deze parfumstoffen:

Geraniol – Linalool – Citronellol – D-limonene – Eugenol – Lilial (butylphenyl methylpropional) – Citral – Hexyl cinnamal – Benzyl salicylate – Coumarin – Lyral (hydroxyisohexyl-3-cyclohexene carboxaldehyde)- Benzyl benzoate – α-Isomethylionon – Hydroxycitronellal – Benzyl alcohol – Cinnamyl alcohol – Isoeugenol – Amyl cinnamal – Cinnamal – Farnesol – Benzyl cinnamate – Oak moss – Anisyl alcohol – Amylcinnamyl alcohol – Methyl heptine carbonate – Tree moss.

Deze parfumstoffen staan apart vermeld omdat ze vaak overgevoeligheidsreacties veroorzaken.[/quote]

Thnx Marianko...hier heb ik zeker wat aan in mijn allergie-zoektocht!
quote:maaique schreef op 11 november 2011 @ 08:16:

Marianko,

Je zegt dat je op mij reageert omdat ik er een reactie op zou hebben gehad?

Pardon?Ik denk dat Marianko zich heeft vergist aangezien ze in deze post op een quote van mij reageerde en ik er idd een reactie op had.
Ik had bij Kruidvat een proefmonstertje BB Cream van Garnier gekregen.

De geur was aangenaam, de kleur stond me goed, het smeerde fijn, maar... Het bleef wel de hele dag afgeven, is dat normaal voor foundation (ik gebruik dat nooit)?

Dus als ik mijn neus snoot, werd het zakdoekje huidskleurig. En na mijn middagdutje zaten er allemaal huidskleurige vegen op mijn kussensloop.

Ik had het overigens helemaal niet dik opgesmeerd en ik heb een droge huid.

Ik heb na dit dagje de conclusie getrokken dat foundation niets voor mij is en daarom ga ik de BB Cream ook niet kopen.
@ Java, dat is heel normaal voor foundation, het trekt niet in je huid maar het ligt op je huid. Logisch dat het dan afgeeft, wel grappig dat je dat niet wist .
quote:Quinty schreef op 11 november 2011 @ 08:11:

[...]

Zo kun je het ook zeggen als de kleur niet helemaal matcht...
Wat raar dat ze het BB cream noemen als het zo licht dekkend is... BB cream hoort toch juist nog meer dekkend te zijn dan foundation?
Nou verdomme ik wilde dus de BB cream voor de lichte huid kopen, hij is hier in de stad bij elke kruidvat gewoon uitverkocht! &rrrr. Niet leuk. Dan volgende week maar eens kijken hopelijk dat hij dan ook nog in de aanbieding is
Hallo Allemaal,

Ik had nog nooit van BB cream gehoord, maar als ik het goed begrijp is het verzorging (dagcrème) en foundation in één? Ik gebruik foundation, maar daar wil ik eigenlijk vanaf. Is - zeker in combinatie met een goede dagcrème - best duur. Bovendien heb ik nog niet echt een goede kleur foundation kunnen vinden (ik wil er niet helemaal geplamuurd uitzien). De gekleurde dagcremes (van bijv nivea) vind ik niet dekkend genoeg, dus misschien is BB cream wat voor mij. Welke winkels verkopen de echte BB's? Of is het alleen via de genoemde site te bestellen?
quote:salala schreef op 13 november 2011 @ 11:35:

Hallo Allemaal,

Ik had nog nooit van BB cream gehoord, maar als ik het goed begrijp is het verzorging (dagcrème) en foundation in één? Ik gebruik foundation, maar daar wil ik eigenlijk vanaf. Is - zeker in combinatie met een goede dagcrème - best duur. Bovendien heb ik nog niet echt een goede kleur foundation kunnen vinden (ik wil er niet helemaal geplamuurd uitzien). De gekleurde dagcremes (van bijv nivea) vind ik niet dekkend genoeg, dus misschien is BB cream wat voor mij. Welke winkels verkopen de echte BB's? Of is het alleen via de genoemde site te bestellen?http://en.wikipedia.org/wiki/BB_cream
Ook de duurdere merken verkopen de BB-cream:

Klik
ik vind de reclame eigenlijk heeeel erg irritant...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven