Ergens in willen bijten
vrijdag 11 november 2011 om 14:30
Nu even niet over subtiel en zachtjes je tanden gebruiken voor allerlei verkenningen. Soms wil ik het liefst gewoon ergens in bijten. BIJTEN. BIJTEN. Keihard, als het zou kunnen (maar pijn doen is niet mijn ding). Soms, als ik een leuke meid zie lopen in iets wat haar mooie achterwerk accentueert, dan wil ik maar een ding en dat is er het liefst in bijten. Niks bloederigs of pijnlijks en daarom kan 't ook niet want als je zo hard bijt gaat het onherroepelijk mis. Neemt niet weg dat je soms gewoon HAP GRRRR...
Hebben jullie ook af en toe zo'n onbedwingbare behoefte om in het één of andere lichaamsdeel keihard te bijten en zo ja, waarin? Doe je het ook echt of eindigt je partner dan bij de spoedeisende hulp?
(en chocola telt niet )
Hebben jullie ook af en toe zo'n onbedwingbare behoefte om in het één of andere lichaamsdeel keihard te bijten en zo ja, waarin? Doe je het ook echt of eindigt je partner dan bij de spoedeisende hulp?
(en chocola telt niet )
vrijdag 11 november 2011 om 15:17
quote:gimmemore schreef op 11 november 2011 @ 15:13: Ik denk dat het gewoon een beetje 'wild' voelt ofzo, haha!Dat denk ik ook. De wens om keihard te bijten is er ook maar af en toe. Zou er een biologische functie voor zijn? Misschien dat je als mannetje je tanden in het achterwerk van 't vrouwtje zet bij wijze van signaal aan andere mannetjes: "Afblijven!"?
vrijdag 11 november 2011 om 15:24
quote:gimmemore schreef op 11 november 2011 @ 15:21:Verder ook dominante neigingen?
Haha, nee absoluut niet. Ben eerder van de vanillesex en van het ondergaan/controle laten gaan dan van dwang, controle en regievoeren. Maar het had gekund.
Echt een maf fenomeen hoor. Als ik die dikke billen zie van die mevrouw die ze in haar stretchbroek perst (!) dan zit ik bijna te watertanden. En dan heb ik echt niet speciaal iets met dikke billen of zo. (hoewel, je wil ook niet dat je in zo'n knokig kontje moet bijten en in ene kretzz een stukje bekken hoort versplinteren...)
Haha, nee absoluut niet. Ben eerder van de vanillesex en van het ondergaan/controle laten gaan dan van dwang, controle en regievoeren. Maar het had gekund.
Echt een maf fenomeen hoor. Als ik die dikke billen zie van die mevrouw die ze in haar stretchbroek perst (!) dan zit ik bijna te watertanden. En dan heb ik echt niet speciaal iets met dikke billen of zo. (hoewel, je wil ook niet dat je in zo'n knokig kontje moet bijten en in ene kretzz een stukje bekken hoort versplinteren...)
vrijdag 11 november 2011 om 15:39
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 14:40:
Ja. In spierballen. Ik doe het alleen niet ( hard ).
Hier ook! Vooral als partner flink showerig, opschepperig laat zien wat voor resultaat het abonnement bij de fitnessstudio aan het opleveren is. Even de tanden erin...
Ik doe dat dus wel, zachtjes; even laten zien wie de baas is.
Ja. In spierballen. Ik doe het alleen niet ( hard ).
Hier ook! Vooral als partner flink showerig, opschepperig laat zien wat voor resultaat het abonnement bij de fitnessstudio aan het opleveren is. Even de tanden erin...
Ik doe dat dus wel, zachtjes; even laten zien wie de baas is.
vrijdag 11 november 2011 om 15:59
quote:manikshamanik schreef op 11 november 2011 @ 15:17:
[...]
Dat denk ik ook. De wens om keihard te bijten is er ook maar af en toe. Zou er een biologische functie voor zijn? Misschien dat je als mannetje je tanden in het achterwerk van 't vrouwtje zet bij wijze van signaal aan andere mannetjes: "Afblijven!"?Agressie en lust schijnen in de hersenen dicht bij elkaar te liggen. Zoiets, geloof ik, het is niet vreemd iig.
[...]
Dat denk ik ook. De wens om keihard te bijten is er ook maar af en toe. Zou er een biologische functie voor zijn? Misschien dat je als mannetje je tanden in het achterwerk van 't vrouwtje zet bij wijze van signaal aan andere mannetjes: "Afblijven!"?Agressie en lust schijnen in de hersenen dicht bij elkaar te liggen. Zoiets, geloof ik, het is niet vreemd iig.
vrijdag 11 november 2011 om 16:01
vrijdag 11 november 2011 om 16:36
hmmm ik bijt vriend ook wel eens in zijn schouder of nek, niet te hard, maar toch echt wel een beetje.
Weet je waar ik het ook bij heb? Baby billen!!!! Mijn zoontje is 6 maanden en als ik dat kontje zie dan zou ik er ook wel in willen bijten!!! Had ik bij mijn 2 oudste kinderen ook, maar op het moment dat ze uit die pamper zijn is het gevoel van kontje bijten ook weg.
Weet je waar ik het ook bij heb? Baby billen!!!! Mijn zoontje is 6 maanden en als ik dat kontje zie dan zou ik er ook wel in willen bijten!!! Had ik bij mijn 2 oudste kinderen ook, maar op het moment dat ze uit die pamper zijn is het gevoel van kontje bijten ook weg.
vrijdag 11 november 2011 om 16:46
vrijdag 11 november 2011 om 16:52
Ik heb meer foto's van knappe gespierde heren nodig om een mening te kunnen geven .
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 11 november 2011 om 17:16