Tja, en dat was het dan....
zondag 11 september 2011 om 20:29
Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
woensdag 9 november 2011 om 16:59
Hova wat jammer van je smartphone doet ie het helemaal niet meer? Hoe laat komt je man vanavond? Wil je alvast heel veel kracht toewensen
Alle andere dames: Fijn dat jullie allemaal mee gaan schrijven (hova dank je wel voor al je moeite!)
Ik haal hier uit het forum al zoveel kracht (en dat werkt echt zo bij mij) en ik hoop dat we inderdaad in "onze groep" waar we ons niet hoeven in te houden, elkaar nog meer tot steun kunnen zijn!
Alle andere dames: Fijn dat jullie allemaal mee gaan schrijven (hova dank je wel voor al je moeite!)
Ik haal hier uit het forum al zoveel kracht (en dat werkt echt zo bij mij) en ik hoop dat we inderdaad in "onze groep" waar we ons niet hoeven in te houden, elkaar nog meer tot steun kunnen zijn!
woensdag 9 november 2011 om 17:30
@All, man komt om kwart voor negen. Wat laat, want ik moet eerst middelste ophalen van sporten etc. We gaan even ergens kop koffie drinken, ben nog erg slecht bij stem, dus wordt sowieso niet lang!! Ben vandaag helemaal in de 'ik hoef hem niet meer terug modus', dus komt goed vanavond
(meestal moeilijker als ik hem zie, maar goed, we zien wel). Ik probeer wat de peut zei; afstand houden, vriendelijk zonder emoties.
Ja, denk ook dat de groep fijn is. Maar wil ook hier blijven schrijven, want soms is advies van anderen (buiten de 'groep' dan) ook fijn, toch?
(meestal moeilijker als ik hem zie, maar goed, we zien wel). Ik probeer wat de peut zei; afstand houden, vriendelijk zonder emoties.
Ja, denk ook dat de groep fijn is. Maar wil ook hier blijven schrijven, want soms is advies van anderen (buiten de 'groep' dan) ook fijn, toch?
woensdag 9 november 2011 om 17:41
Heb je helemaal gelijk in, nogmaals 't forum is in een korte tijd veel voor mij gaan betekenen... haal er indd vaak kracht uit, maar soms kun je door de mening van iemand anders net even op een andere manier naar iets kijken..en soms heb je gewoon een schop onder je kont nodig...of wat peper erin...Allemaal voorhanden hier!!
Houdt die modus vast vanavond! blijf sterk!! Heb alle vertrouwen in je!!
Knuffel
Heb je helemaal gelijk in, nogmaals 't forum is in een korte tijd veel voor mij gaan betekenen... haal er indd vaak kracht uit, maar soms kun je door de mening van iemand anders net even op een andere manier naar iets kijken..en soms heb je gewoon een schop onder je kont nodig...of wat peper erin...Allemaal voorhanden hier!!
Houdt die modus vast vanavond! blijf sterk!! Heb alle vertrouwen in je!!
Knuffel
woensdag 9 november 2011 om 19:00
Hova, ik wil ook in de groep..... Wat zonde van je telefoon!!!! Als je de volgende keer wil smijten....ijsblokjes!!! Sterkte vanavond....weet uit ervaring dat hoe minder contact er is, hoe beter het te handelen is....ik spreek ex nu haast iedere dag (!) en dat is niet goed voor mijn gevoel....!
All gaat ie weer een beetje?
Dilemma: ik weet helaas uit eigen ervaring hoe het is....sterkte meid...
Voor iedereen een dikke knuffel!!
All gaat ie weer een beetje?
Dilemma: ik weet helaas uit eigen ervaring hoe het is....sterkte meid...
Voor iedereen een dikke knuffel!!
woensdag 9 november 2011 om 19:44
Goed idee om een gesloten MSN groep te maken. Jullie kunnen daar meer details kwijt en dat is juist goed om het van je af te schrijven.
Ik ga jullie vanaf hier aanmoedigen, steunen en weet ik veel wat, een frisse kijk en advies van iemand die het alweer jaren achter de rug heeft is soms ook verhelderend.
Ik ga jullie vanaf hier aanmoedigen, steunen en weet ik veel wat, een frisse kijk en advies van iemand die het alweer jaren achter de rug heeft is soms ook verhelderend.
woensdag 9 november 2011 om 19:57
@Tascha, ik heb je al een mailtje gestuurd met een uitnodiging....
Je hebt gelijk; ik vind het ook moeilijker als ik hem gezien heb, maar het gaat wel steeds beter vind ik. Nou heb ik hem tot nu toe slechts een paar minuutjes gezien bij ophalen/wegbrengen kids, maar dat bracht mij ook al niet meer zo van streek als in het begin. Hoop dat het vanavond meevalt (en dan bedoel ik vooral achteraf, ben bang dat ik weer teveel naar hem ga verlangen). Heb mezelf wel leuk aangekleed, opgemaakt, lekker luchtje op; hij zal weten wat voor mooie vrouw hij heeft laten gaan, haha!!
@Bosaapje, zeker weten dat dat ook verhelderend is! Daarom wil ik ook hier blijven schrijven; allebei is dubbel steun
Je hebt gelijk; ik vind het ook moeilijker als ik hem gezien heb, maar het gaat wel steeds beter vind ik. Nou heb ik hem tot nu toe slechts een paar minuutjes gezien bij ophalen/wegbrengen kids, maar dat bracht mij ook al niet meer zo van streek als in het begin. Hoop dat het vanavond meevalt (en dan bedoel ik vooral achteraf, ben bang dat ik weer teveel naar hem ga verlangen). Heb mezelf wel leuk aangekleed, opgemaakt, lekker luchtje op; hij zal weten wat voor mooie vrouw hij heeft laten gaan, haha!!
@Bosaapje, zeker weten dat dat ook verhelderend is! Daarom wil ik ook hier blijven schrijven; allebei is dubbel steun
woensdag 9 november 2011 om 20:04
@hova; you go girl!! héél goed van je! laat 'm maar eens zien wat ie niet meer heeft!!! enne...je weet het hé.... mocht je het nodig hebben om stoom af te blazen vanavond...we zijn hier op het forum, de groep, en je hebt mijn mail.....
@bosaapje jij weet wat vrouwen als wij nodig zijn...
@tascha; het is zo verdomd dubbel...wéét dat ik nu eindelijk goed bezig ben... waarom mis ik 'm dan nog zo..
@bosaapje jij weet wat vrouwen als wij nodig zijn...
@tascha; het is zo verdomd dubbel...wéét dat ik nu eindelijk goed bezig ben... waarom mis ik 'm dan nog zo..
donderdag 10 november 2011 om 19:57
@Dilemma; was gisterenavond best ok. We hebben het gesprek luchtig gehouden, wat afspraken gemaakt, zelfs gelachen met elkaar. Wat mij verbaasde was mijn eigen gevoel; mijn liefde voor hem zit er nog steeds, voel me ook nog steeds erg tot hem aangetrokken, maar ik weet, zelfs als hij tegenover me zit, niet meer zeker of ik hem nog terugwil. Er zijn gewoon dingen aan hem die me nu opvallen en irriteren, die dat eerst niet bij me deden. Ik weet het gewoon niet....
Overigens lijkt hij er wel vanuit te gaan dat dit maar tijdelijk is en dat hij straks weer bij me terugkomt, dat blijkt uit heel veel dingen die hij zegt (bijvoorbeeld dat hij geen bed gaat kopen voor in de nieuwe woning want dat is zo zonde als hij straks hier weer woont etc.). Tja....
Maar ben best trots op mezelf; ben niet emotioneel geweest, heb het luchtig gehouden, ben vrolijk geweest, ging best goed vond ik zelf.
@All, gemis zal nog wel even blijven denk ik, jullie zijn ook zo lang bij elkaar geweest!! Maar uiteindelijk zal het minder worden (denk ik...).
Overigens lijkt hij er wel vanuit te gaan dat dit maar tijdelijk is en dat hij straks weer bij me terugkomt, dat blijkt uit heel veel dingen die hij zegt (bijvoorbeeld dat hij geen bed gaat kopen voor in de nieuwe woning want dat is zo zonde als hij straks hier weer woont etc.). Tja....
Maar ben best trots op mezelf; ben niet emotioneel geweest, heb het luchtig gehouden, ben vrolijk geweest, ging best goed vond ik zelf.
@All, gemis zal nog wel even blijven denk ik, jullie zijn ook zo lang bij elkaar geweest!! Maar uiteindelijk zal het minder worden (denk ik...).
donderdag 10 november 2011 om 20:37
donderdag 10 november 2011 om 20:45
All, ergens zit toch nog steeds een stukje hoop in mij, dus dan is het wel fijn dat soort dingen te horen. Aan de andere kant wil ik niet verder met hem zoals hij de laatste twee jaar geweest is, dus of het realistisch is...
En ik wil ook eigenlijk geen hoop meer hebben, doet veel te veel pijn als die hoop weer de grond ingeboord wordt straks...
En ik wil ook eigenlijk geen hoop meer hebben, doet veel te veel pijn als die hoop weer de grond ingeboord wordt straks...
donderdag 10 november 2011 om 22:39
quote:hova schreef op 10 november 2011 @ 19:57:
.
Denk dat de meeste mannen dat wel willen want kijk ff terug.
Hij heeft een minnares, wordt door jou betrapt heeft ipv spijt
heel veel twijfels aan jullie relatie en weet niet voor wie hij
moet kiezen gezin versus minnares.
Minnares wordt ondanks jouw uitdrukkelijk verzoek niet
ontslagen nee minnares werkt er nog steeds.
Nu is hij zich een maand aan het amuseren,tenminste
je beschrijft regelmatig zijn stapavonden en maakt geen
aanstalten een woning te zoeken, nee dat kost geld en
daar stapt hij liever voor.
Maar goed over een paar maanden is hij uitgefeest en koek-
koek wie staat weer voor je deur, inderdaad HOVAMAN.
En jij blijft de rest van je leven in twijfel wat hij heeft uit-
gespookt deze maanden.
Ik had ooit een vriend, die deed hetzelfde in miniatuur,
vrijdag maakte hij het uit vrijdag, zaterdag en zondag
stappen (vrouw lag huilend op de bank) uitgewipt en
met een kater maakte hij het maandag weer aan.
.
Denk dat de meeste mannen dat wel willen want kijk ff terug.
Hij heeft een minnares, wordt door jou betrapt heeft ipv spijt
heel veel twijfels aan jullie relatie en weet niet voor wie hij
moet kiezen gezin versus minnares.
Minnares wordt ondanks jouw uitdrukkelijk verzoek niet
ontslagen nee minnares werkt er nog steeds.
Nu is hij zich een maand aan het amuseren,tenminste
je beschrijft regelmatig zijn stapavonden en maakt geen
aanstalten een woning te zoeken, nee dat kost geld en
daar stapt hij liever voor.
Maar goed over een paar maanden is hij uitgefeest en koek-
koek wie staat weer voor je deur, inderdaad HOVAMAN.
En jij blijft de rest van je leven in twijfel wat hij heeft uit-
gespookt deze maanden.
Ik had ooit een vriend, die deed hetzelfde in miniatuur,
vrijdag maakte hij het uit vrijdag, zaterdag en zondag
stappen (vrouw lag huilend op de bank) uitgewipt en
met een kater maakte hij het maandag weer aan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
donderdag 10 november 2011 om 22:47
Wil ik toch even met jullie delen..heb vandaag een fotoshoot van mezelf laten maken...was erg spannend, sta niet zo vaak voor de camera, alleen maar erachter.. was zó leuk! Samen met een dame leuke kleding uitgezocht, daarna mooi opgemaakt en toen de foto's gemaakt.... later samen met fotografe de leukste uitgezocht
Hoopte op deze manier weer op een beetje positiever manier naar mezelf te kunnen kijken en geloof dat dat ook een beetje gelukt is.....
Hoopte op deze manier weer op een beetje positiever manier naar mezelf te kunnen kijken en geloof dat dat ook een beetje gelukt is.....
donderdag 10 november 2011 om 23:01
He Gijs, ik geloof niet helemaal dat het zo is. Misschien stom, maar maakt niet uit. Hij heeft wel een aantal keer gestapt, klopt, maar momenteel werkt hij zich alleen maar drie slagen in de rondte. Hij is ook niet graag meer waar hij nu logeert, voelt zich daar nu echt te veel (overstayed his welcome) en is blij als hij (waarschijnlijk volgende week) zijn woning in kan.
We hebben duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en niet kan deze maanden, als hij zich daar niet aan houdt, hoef ik ook niet langer te twijfelen over wat ik wil, dat moge duidelijk zijn. Bovendien weet ik het uberhaupt niet, wat ik wil na drie/vier maanden. Het gaat met mij nu wel een stukje beter, afstand helpt voor nu in ieder geval. Nu eerst maar eens uitvinden wat ik wil en waar ik blij van word... (heb zelf ook een aantal stapavonden gepland staan )
We hebben duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en niet kan deze maanden, als hij zich daar niet aan houdt, hoef ik ook niet langer te twijfelen over wat ik wil, dat moge duidelijk zijn. Bovendien weet ik het uberhaupt niet, wat ik wil na drie/vier maanden. Het gaat met mij nu wel een stukje beter, afstand helpt voor nu in ieder geval. Nu eerst maar eens uitvinden wat ik wil en waar ik blij van word... (heb zelf ook een aantal stapavonden gepland staan )
donderdag 10 november 2011 om 23:02
donderdag 10 november 2011 om 23:08
vrijdag 11 november 2011 om 20:42
He All, hier niet zo heel geweldig eigenlijk. Ben toch wel weer onrustig nu ik hem weer heb gezien en wetende dat hij hier de hele zondag is... Ben bang dat ik dan weer een terugval krijg na zondag, dat het dan zondag weer zo 'gewoon' voelt met zijn allen hier een verjaardag vieren enzo. En dat het dan weer zo moeilijk is als hij gaat. Maar goed, we zien wel. Woensdagavond ging het best goed, dus ik kan het!!
Hoe is het met jou? Zie je erg tegen het weekend op weer? Of ga je dit weekend wel iets doen ter afleiding? Je kunt het he!!!
Hoe is het met jou? Zie je erg tegen het weekend op weer? Of ga je dit weekend wel iets doen ter afleiding? Je kunt het he!!!
vrijdag 11 november 2011 om 20:58
he Hova.. kan me dat zo voorstellen... de hele dag bij elkaar, er zijn dan inderdaad van die momenten bij dat het lijkt dat alles weer 'gewoon' is en dan ineens realiseer je je weer dat dat niet zo is.. Daarnaast gaat ie na zo'n dag weer weg.. ik herken dat zó ..En ja,.. je kan het zeker! maar het komt wel weer binnen... wij zijn hier hé...altijd..
Zie inderdaad tegen het weekend op... Het weekend is gelukkig wel iets korter geworden voor mij.. sinds vandaag werk ik ook op vrijdag scheelt alweer een dag...
De rest van het weekend ga ik nog even niks doen..sorry..
Speelt nog weer wat.. wegens herkenning even niet hier..wel in de groep beschreven...
Zie inderdaad tegen het weekend op... Het weekend is gelukkig wel iets korter geworden voor mij.. sinds vandaag werk ik ook op vrijdag scheelt alweer een dag...
De rest van het weekend ga ik nog even niks doen..sorry..
Speelt nog weer wat.. wegens herkenning even niet hier..wel in de groep beschreven...