Tja, en dat was het dan....
zondag 11 september 2011 om 20:29
Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
vrijdag 11 november 2011 om 22:43
He All, dikke knuffel!! Ga zo even op de groep kijken wat je hebt geschreven, ben nog niet helemaal gewend aan daar schrijven, vind het niet zo'n geweldig systeem (dit leest/schrijft prettiger zeg maar ).
Zit er ook een beetje doorheen, net als jij. Pfff.... weet alleen niet zeker of ik hem mis of gewoon ons gezinnetje dat compleet was en het volwassen gezelschap. Weet jij zeker dat jij hem mist of is het ook misschien wel het 'totaalplaatje'!
Het gaat echt goedkomen met ons, langzaam maar zeker, hou vol meis!!!
Zit er ook een beetje doorheen, net als jij. Pfff.... weet alleen niet zeker of ik hem mis of gewoon ons gezinnetje dat compleet was en het volwassen gezelschap. Weet jij zeker dat jij hem mist of is het ook misschien wel het 'totaalplaatje'!
Het gaat echt goedkomen met ons, langzaam maar zeker, hou vol meis!!!
vrijdag 11 november 2011 om 22:45
Lieve Allalone, er gaat nog een hoop komen., Goede dingen maar ook minder goede dingen en die kan jij aan, zeker weten.
Je hoeft niet meer te vechten want je weet dat je zonder hem verder moet. natuurlijk mis je die man maar die van van nu is niet meer die man die hij eerst was, die van jou hield en voor je ging.
Deze man moet je uit de weg gaan. Hij is onbetrouwbaar en maakt je verdrietig.
Allalone, je zit in een rouwproces en daar moet je doorheen. het gaat goedkomen ook al geloof je er nu niet in maar heb vertrouwen in jezelf.
Je hoeft niet meer te vechten want je weet dat je zonder hem verder moet. natuurlijk mis je die man maar die van van nu is niet meer die man die hij eerst was, die van jou hield en voor je ging.
Deze man moet je uit de weg gaan. Hij is onbetrouwbaar en maakt je verdrietig.
Allalone, je zit in een rouwproces en daar moet je doorheen. het gaat goedkomen ook al geloof je er nu niet in maar heb vertrouwen in jezelf.
vrijdag 11 november 2011 om 22:47
mis beide, dat besef ik me heel erg goed...maar op dit moment mis ik gewoon zijn armen om heen, zijn warmte...wil met hem praten, wil hem zien...wil gewoon terug in de tijd..
weet dat het niet gaat gebeuren.. ga hem zelfs niet bellen of smsen...maar goed wat voel ik me k*t
ook dikke knuffel voor jou.. en het gaat ook wel goed komen met ons..ik weet het..dank je voor reageren.. had ik even echt nodig
weet dat het niet gaat gebeuren.. ga hem zelfs niet bellen of smsen...maar goed wat voel ik me k*t
ook dikke knuffel voor jou.. en het gaat ook wel goed komen met ons..ik weet het..dank je voor reageren.. had ik even echt nodig
vrijdag 11 november 2011 om 22:49
Hova, ook jij moet door het proces heen ook al is het een ander proces dan Allalone. Logisch dat je er doorheen zit en al helemaal doordat jullie zondag vanwege de verjaardag van jouw dochter elkaar de hele dag zullen zien.
Ik vind het heel moedig van je dat je dit doet, zelf zou ik een andere optie gekozen hebben.
Wat jij je afvraagt is heel herkenbaar. Mis je hem of mis je volwassenen.
Jij alleen weet het antwoord, misschien nu nog niet maar dat gaat zeker komen.
Voor Allalone ook iets om over na te denken.
Ik vind het heel moedig van je dat je dit doet, zelf zou ik een andere optie gekozen hebben.
Wat jij je afvraagt is heel herkenbaar. Mis je hem of mis je volwassenen.
Jij alleen weet het antwoord, misschien nu nog niet maar dat gaat zeker komen.
Voor Allalone ook iets om over na te denken.
vrijdag 11 november 2011 om 23:00
Op www.cambriana.nl kunnen jullie ook de verhalen lezen van lotgenoten en de fases waar je doorheen moet
vrijdag 11 november 2011 om 23:09
zaterdag 12 november 2011 om 10:05
]@all: meissie, een hele dikke Probeer het weekend wat leuks voor jezelf te doen.
@hova: je kan het idd meid. Alvast gefeliciteerd en heel veel sterkte.
@bosaapje: zoals ik het lees, omvat je precies waar het omgaat, alleen wat is het vaak moeilijk, je verstand zegt vaak andere dingen dan je gevoelens, gingen mijn gevoelens maar wat meer richting mijn verstand, dan was het wel wat makkelijker....
@hova en all: zie mail...
@hova: je kan het idd meid. Alvast gefeliciteerd en heel veel sterkte.
@bosaapje: zoals ik het lees, omvat je precies waar het omgaat, alleen wat is het vaak moeilijk, je verstand zegt vaak andere dingen dan je gevoelens, gingen mijn gevoelens maar wat meer richting mijn verstand, dan was het wel wat makkelijker....
@hova en all: zie mail...
zaterdag 12 november 2011 om 13:28
Hier gaat het wel weer redelijk nu. Sinterklaas komt vandaag aan natuurlijk en normaal gesproken gaat man met haar naar de intocht. Heb helemaal niets van hem gehoord erover en dat wakkert mijn woede weer aan, dus hij stikt er maar lekker in. Hij is fijn zijn eigen ding aan het doen, ik ga wel genieten van/met ons kleintje. Hij zoekt het maar uit in zijn eentje, hoop dat ie zich lekker eenzaam voelt (doe ik ook vaak genoeg)....
zondag 13 november 2011 om 16:01
zondag 13 november 2011 om 17:21
zondag 13 november 2011 om 17:48
eigenlijk is het toch te gek voor woorden hoeveel "macht" ze nog over ons hebben... en de ellende is, doordat wij op dit moment allemaal nog zo "rauw" zijn komt alles ook iedere keer met donderend geweld binnen en moet je daarna die hele diepe, zwarte put maar weer omhoog zien te kruipen..denk aan je..
Hier? vorige week ging het redelijk..was redelijk sterk,, denk ook dat door mijn beslissing hem helemaal niet meer te willen zien. Sinds vrijdag gaat het in eens weer bagger, heb weer veel huilbuien en voel me verschrikkelijk alleen, mis hem en slapen gaat ook weer poep..
we hebben een groepje via msn, misschien ook wat voor jou? Kun je gewoon alles kwijt , hoef je geen angst te hebben voor herkenning...
Hier? vorige week ging het redelijk..was redelijk sterk,, denk ook dat door mijn beslissing hem helemaal niet meer te willen zien. Sinds vrijdag gaat het in eens weer bagger, heb weer veel huilbuien en voel me verschrikkelijk alleen, mis hem en slapen gaat ook weer poep..
we hebben een groepje via msn, misschien ook wat voor jou? Kun je gewoon alles kwijt , hoef je geen angst te hebben voor herkenning...
zondag 13 november 2011 om 19:21
Ik heb een mailtje naar Hova gestuurd voor dat groepje. Zal een stuk fijner zijn om net wat opener te kunnen praten.
Denk je de goede kant op te gaan en bam daar zijn die moeilijke dagen weer. Vervelend dat je moeilijke dagen hebt...maar misschien helpt het je te weten dat je je iets beter hebt gevoeld en dat dat dus kan en weer gaat komen. Helpt niet echt deze woorden (i know), maar het is wel iets om je af en toe aan vast te houden. Zit er zelf ook mee en blij word ik er ook niet van, maar ik weet het wel. Sterkte....
Alle anderen ook maar weer eens een dikke
Denk je de goede kant op te gaan en bam daar zijn die moeilijke dagen weer. Vervelend dat je moeilijke dagen hebt...maar misschien helpt het je te weten dat je je iets beter hebt gevoeld en dat dat dus kan en weer gaat komen. Helpt niet echt deze woorden (i know), maar het is wel iets om je af en toe aan vast te houden. Zit er zelf ook mee en blij word ik er ook niet van, maar ik weet het wel. Sterkte....
Alle anderen ook maar weer eens een dikke
zondag 13 november 2011 om 19:30
fijn dat je je ook aansluit bij het groepje...
tis inderdaad heftig zo af en toe...vaak...en dan kan ik ook nog kwaad worden op mezelf.... ik wil niet dat hij mij dit gevoel geeft..ik voel me verdorie hartstikke k*t terwijl hij daar een paar meter verder op de tijd van zijn leven heeft...l*l!!
sorry hoor, moet het even kwijt.. ben het zó spuug en spuugzat!!
tis inderdaad heftig zo af en toe...vaak...en dan kan ik ook nog kwaad worden op mezelf.... ik wil niet dat hij mij dit gevoel geeft..ik voel me verdorie hartstikke k*t terwijl hij daar een paar meter verder op de tijd van zijn leven heeft...l*l!!
sorry hoor, moet het even kwijt.. ben het zó spuug en spuugzat!!