Ik wil Bram terug!
zaterdag 12 november 2011 om 12:57
quote:molly74 schreef op 12 november 2011 @ 12:47:
Misschien is het wel een mooie wisseling die bij de tijd van nu past. Bij de snelle kinderen van tegenwoordig, bij internet, gamen, etc.
Vraagje: als Bram 25 jaar Sint is geweest, dan was ik 10 of 11 toen hij begon. Maar voor mij is dít de enige echte. Terwijl ik blijkbaar met een andere man opgegroeid ben. Wie was het dan vóór Bram?
Toen was het Adrie van Oorschot, dat was voor mij DE echte sint, sinds bram is gekomen was ik van mijn sintgeloof af
Ben aan het werk, kan niet zien hoe deze sint het nu doet......
De "echte" sint 1979
Misschien is het wel een mooie wisseling die bij de tijd van nu past. Bij de snelle kinderen van tegenwoordig, bij internet, gamen, etc.
Vraagje: als Bram 25 jaar Sint is geweest, dan was ik 10 of 11 toen hij begon. Maar voor mij is dít de enige echte. Terwijl ik blijkbaar met een andere man opgegroeid ben. Wie was het dan vóór Bram?
Toen was het Adrie van Oorschot, dat was voor mij DE echte sint, sinds bram is gekomen was ik van mijn sintgeloof af
Ben aan het werk, kan niet zien hoe deze sint het nu doet......
De "echte" sint 1979
zaterdag 12 november 2011 om 12:58
quote:Starshine schreef op 12 november 2011 @ 12:53:
[...]
dan hebben ze wel mazzel dat het in beide opnames mooi weer is.
Of nemen ze twee versies op; een met zonnig weer en een met grijs weer?
Scherp!
Sint is wel weinig in beeld vandaag. Misschien om hem nog wat instructies te geven en hem te wijzen op wat goed/niet goed ging daarvoor?
[...]
dan hebben ze wel mazzel dat het in beide opnames mooi weer is.
Of nemen ze twee versies op; een met zonnig weer en een met grijs weer?
Scherp!
Sint is wel weinig in beeld vandaag. Misschien om hem nog wat instructies te geven en hem te wijzen op wat goed/niet goed ging daarvoor?
zaterdag 12 november 2011 om 12:59
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arno_Brok voor diegene die meer willen weten over de burgemeester
zaterdag 12 november 2011 om 12:59
quote:Emmm schreef op 12 november 2011 @ 12:57:
Ze moeten gewoon meneer Aart weer terug laten komen, die deed het veel beter dan Dieuwertje en toen geloofde ik die panieksituaties ook echt. Of ik geloofde toen nog echt, dat kan ook. het zal dat laatste wel zijn
Ze moeten gewoon meneer Aart weer terug laten komen, die deed het veel beter dan Dieuwertje en toen geloofde ik die panieksituaties ook echt. Of ik geloofde toen nog echt, dat kan ook. het zal dat laatste wel zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 12 november 2011 om 13:00
zaterdag 12 november 2011 om 13:00
De vorige burgemeester was helemaal een schat van een man, met van die guitige pretoogjes.
Hè, ik mis mijn oude stadje, zat even te kijken, woonde vlakbij de route en had opeens natte oogjes... of komt dat omdat ik zo blij ben dat ik vanavond mijn schoen weer mag zetten ?
Jammer dat Feliciaatje nog te klein is, anders waren we er toch even naar toe gegaan........
Hè, ik mis mijn oude stadje, zat even te kijken, woonde vlakbij de route en had opeens natte oogjes... of komt dat omdat ik zo blij ben dat ik vanavond mijn schoen weer mag zetten ?
Jammer dat Feliciaatje nog te klein is, anders waren we er toch even naar toe gegaan........
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 12 november 2011 om 13:01