speelgoed doneren

14-11-2011 22:38 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn dochter heeft ontzettend veel speelgoed waar ze niet meer mee speelt of zelfs nooit mee gespeeld heeft. Nu sinterklaas weer in het land is, wil ik een deel weggeven aan kinderen waarvoor minder vaak een kadootje kan worden gekocht.

Ik zie dat er speelgoedbanken zijn in Amersfoort en Venlo, maar dat is wel ver weg en ik heb geen auto. Wie o wie weet een plek in Amsterdam waar je speelgoed kan inleveren? Ik denk dan bijv. aan blijf van mijn lijf huizen of een variant op de voedselbank. Wie heeft tips?
http://www.lotgenotenforu ... -voor-moeder-en-kind.html

Als je naar beneden scrolled, zie je dat ze ook in amsterdam zitten
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
http://sinterklaasbestaat.nl/helpen/index.html
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ronald McDonald locaties
Sinterklaas bestaat zamelt alleen nieuw speelgoed in.
Je kunt trouwens ook speelgoed doneren bij de Voedselbank in Amsterdam tbv Sinterklaas
quote:borderwalk schreef op 14 november 2011 @ 22:43:

Sinterklaas bestaat zamelt alleen nieuw speelgoed in.Ah oke, wist ik niet
http://www.amsterdamcares ... iteiten/kleding_sorteren_

Als je googelt op 'speelgoed doneren amsterdam', krijg je alle bovenstaande links.
thanks voor de snelle reacties, eerst maar moeders voor moeders proberen (dan ook maar meteen eens echt die babykleertjes uitzoeken!)
Voedselbank

Leger des Heils

Blijf van mijn lijfhuis

Tienermoederopvang

Asielzoekerscentrum

Zoiets is toch wel te vinden in je buurt?
@ helene

de voedselbank / klerenbank hier neemt niets aan voor kleine kinderen en blijf van mijn lijf huizen staan niet online. vandaar dat ik op zoek ben naar een organisatie die inzamelt en van daaruit misschien wel de juiste mensen weet te bereiken
quote:movamoba schreef op 14 november 2011 @ 22:56:

@ helene

de voedselbank / klerenbank hier neemt niets aan voor kleine kinderen en blijf van mijn lijf huizen staan niet online. vandaar dat ik op zoek ben naar een organisatie die inzamelt en van daaruit misschien wel de juiste mensen weet te bereiken Vreemd, op de site van amsterdam cares (kleding / voedselbank), staat dat ze wel speelgoed inzamelen, staat zelfs een mailadres bij, van direct contactpersoon.
Ik zoek ook nog een plek waar ik een tas (nieuwe en wat stoffige haha) knuffels kwijt kan, ik lees even mee!
Ik ook! We hebben niet veel en de meeste spullen bewaar ik voor mijn jongste. Maar dingen die dubbel zijn wil ik ook graag weggeven.
Wij brengen overtollig speelgoed naar de Kringloopwinkel.

Is niet precies het goede doel, wat je bedoelt. Maar is voor een wat algemener goed doel.
@Spin; ik kijk misschien verkeerd, maar ik vind niets over speelgoed inleveren (wel repareren) op de site Amsterdamcares

amsterdamcares. Overigens hebben ze wel leuke klussen om vrijwilligerswerk te doen

ben nu via mensen helpen mensen bezig, dat gaat wel lukken zo te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven