hoofletters op Iphone

15-11-2011 15:05 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik een hoofletter gebruik op mijn Iphone dan gebruik ik het pijltje links onderin. Weet iemand of ik deze vast kan zetten zodat als ik een woord of zin in hoofletters wil typen dat ik dan niet na elke letter het pijltje moet intoetsen.

Alvast bedankt
Twee keer op de Shift-toets drukken! Heb ik ook even over gedaan voor ik daarachter was
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 15 november 2011 @ 15:06:

Twee keer op de Shift-toets drukken! Heb ik ook even over gedaan voor ik daarachter was Huh, dus twee keer dat pijltje? Dat werkt bij mij niet, een keer drukken dan licht hij op en de tweede keer gaat hij juist weer uit...
Je vinger op het pijltje houden en met je andere hand typen.
Je moet dubbelklikken op het pijltje! Dus 2x snel achter elkaar. Dan wordt de hele toets met het pijltje blauw en staat caps lock aan.
quote:Sugarbaby schreef op 15 november 2011 @ 15:26:

Je moet dubbelklikken op het pijltje! Dus 2x snel achter elkaar. Dan wordt de hele toets met het pijltje blauw en staat caps lock aan.

Net zoals Maku wist ik dit ook niet.

Dank je wel!!!
HET LUKT!!! tenminste aks ik het pijltje ingedrukt houd, niet als ik hem 2x intik maar ben hier al blij mee, BEDANKT!!!
Bij mij werkt het wel,door héél snel 2 keer op het pijltje te drukken en dan los laten.
Bij de instellingen moet je misschien eerst aangeven dat caps lock aan moet, instellingen, algemeen, toetsenbord. Daar staat caps lock tussen, als die aanstaat zou dubbel klikken moeten werken.
Het is hoofdletter!
quote:luni schreef op 15 november 2011 @ 15:53:

Het is hoofdletter! Het viel nu ook wel erg op natuurlijk!
En nog 2x
echt, ik val bijna uit mijn verschoning van verbazing!!! Wat slim! Nooit geweten!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik kwam er ook pas na enige tijd achter dat er wél accenten op het toetsenbord zitten
Ga in therapie!
En weer wat geleerd. Dank u.
Edit
Ga in therapie!
Waar zitten die accenten dan?

(heb al ruim 2 jaar een iPhone en voel me nu best dom)
@dubiootje Of bedoel je het als grapje over het woordgebruik van TO?

Ik bedoel dus een è bijvoorbeeld...

(die heb ik gemaakt door met autocorrect hè te spellen en de h weg te halen, maar dat is nogal omslachtig. En ik wil ook een keer hee kunnen maken )
Gemini:

Ik kan als ik bv de e ingedrukt hou kiezen uit veel e's. Zo ook voor de andere letters.

Geen idee of dit altijd zo gaat. Succes ermee.
WAUW, dit wist ik ook nog niet! Dank jullie wel
Héééél hærtelijk dānk!!!
Dat 2x klikken op het pijltje zodat ie blauw word werkt niet in de viva-app. Daarin moet je em ingedrukt houden met 1 hand en met de andere typen.
Pucker, het is gelukt door mijn instellingen aan te passen. Bedankt!
Goh zeg, nooit geweten en ik erger me er ook altijd aan. Weer wat geleerd. (Shame on me, heb al een jaar een iPhone).
Jeetje!!!! Nooit geweten!!!

en ik voel me niet dom, een gebruiksaanwijzing zou zó leuk zijn.

Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven