Good Luck
woensdag 16 november 2011 om 12:07
Alles doet raar, plaatje stond er eerst wel en nu niet meer en berichtjes van jullie zag ik niet en nu wel...nou dat dus X-)
Alles goed met iedereen en de kids?
Star, bij jou dus ook zo'n klein -ik sta onder Sint spanning- kind?
Mal, geen echte ervaring, dus ook geen idee. Hier wel pap, nog steeds trouwens want dat vinden ze heerlijk. Dus 's morgens gaat er naast een cracker of beschuit hier ook nog Brinta naar binnen.
Alles goed met iedereen en de kids?
Star, bij jou dus ook zo'n klein -ik sta onder Sint spanning- kind?
Mal, geen echte ervaring, dus ook geen idee. Hier wel pap, nog steeds trouwens want dat vinden ze heerlijk. Dus 's morgens gaat er naast een cracker of beschuit hier ook nog Brinta naar binnen.
woensdag 16 november 2011 om 14:28
Hier kregen ze volgens mij vanaf die (gecorrigeerde) leeftijd 's avonds een fles pap met pap van de natuurwinkel. Brinta mag volgens mij pas vanaf een jaar (even gecheckt, inderdaad vanaf 1). Deze kan ook vanaf 7 maanden, misschien iets voedzamer dan alleen rijst?
http://www.gezondheidswin ... 131536&GroupID=GROUP39405
Star, hier ook een draak van een zoon. Maxi is echt niet te genieten. Hyper ook de ochtend nadat hij z'n schoen gezet heeft.
http://www.gezondheidswin ... 131536&GroupID=GROUP39405
Star, hier ook een draak van een zoon. Maxi is echt niet te genieten. Hyper ook de ochtend nadat hij z'n schoen gezet heeft.
woensdag 16 november 2011 om 18:32
donderdag 17 november 2011 om 10:16
Nou ja moeders staat er naast he..
Ja, hij vindt het super leuk.
Ik heb een beroepen kookboek, dus vanochtend heeft ie een verdacht pakket uitgezocht.. wilde hij vanmiddag wel maken.. haha nou dacht het dus niet, haha sta dus dan veeeeeeeeel langer in de keuken en dat is prima maar niet elke dag.
Wat helemaal Hilarisch is: Mama we moeten de borden wel mooi decoren, het moet een feestje zijn om het op te eten, hahaha en dan gaat ie het dus ook allemaal mooi neerleggen .
Man moet dan al aan tafel gaan zitten want de Chefkok ( juul dus, want ik ben zijn hulpkok) serveert het gerecht dan hoogstpersoonlijk zelf uit aan zijn gast
Ik heb een aantal van de Headchefs gekocht, een maatbeker, een zaag (soort van taartmes) en een dinospaghettie geval en een robot kookwekker maar heb nog geen echt veilig mes kunnen vinden.. Ik wil nog wel even een kinderschaar voor in de keuken halen, zodat hij de boontjes enzo kan knippen in plaats van snijden, scheelt weer hart kloppingen.....
En ik wil nog een schort en koksmuts maken met Chefkok Juul erop, maar dat kan niet met sinterklaas, want hij weet natuurlijk dat ik dat kan.. dus dat moet wachten tot zijn verjaardag..
Ja, hij vindt het super leuk.
Ik heb een beroepen kookboek, dus vanochtend heeft ie een verdacht pakket uitgezocht.. wilde hij vanmiddag wel maken.. haha nou dacht het dus niet, haha sta dus dan veeeeeeeeel langer in de keuken en dat is prima maar niet elke dag.
Wat helemaal Hilarisch is: Mama we moeten de borden wel mooi decoren, het moet een feestje zijn om het op te eten, hahaha en dan gaat ie het dus ook allemaal mooi neerleggen .
Man moet dan al aan tafel gaan zitten want de Chefkok ( juul dus, want ik ben zijn hulpkok) serveert het gerecht dan hoogstpersoonlijk zelf uit aan zijn gast
Ik heb een aantal van de Headchefs gekocht, een maatbeker, een zaag (soort van taartmes) en een dinospaghettie geval en een robot kookwekker maar heb nog geen echt veilig mes kunnen vinden.. Ik wil nog wel even een kinderschaar voor in de keuken halen, zodat hij de boontjes enzo kan knippen in plaats van snijden, scheelt weer hart kloppingen.....
En ik wil nog een schort en koksmuts maken met Chefkok Juul erop, maar dat kan niet met sinterklaas, want hij weet natuurlijk dat ik dat kan.. dus dat moet wachten tot zijn verjaardag..
vrijdag 18 november 2011 om 12:01
Nee zeg, inderdaad Mal... Gek, ik stond er een keer aan te denken onder de douche (geen idee waarom ik me dat herinner ) en ben het verder weer helemaal vergeten. Mmm, nee, wordt erg krap denk ik. Voor mij in elk geval. Jammer. Ik stel voor: een kerstsurprise (met gedicht).
Hoe is het met je hongerlapje, heb je al wat geprobeerd qua pap? Maatje moest er niks van hebben dus hier weinig tips.
Wij vonden gisteren een mysterieus pakje in de bus voor Maatje, mocht pas de 19e open. Komt misschien wel bij een van jullie vandaan?? Spannend hoor, haha!
Hoe is het met je hongerlapje, heb je al wat geprobeerd qua pap? Maatje moest er niks van hebben dus hier weinig tips.
Wij vonden gisteren een mysterieus pakje in de bus voor Maatje, mocht pas de 19e open. Komt misschien wel bij een van jullie vandaan?? Spannend hoor, haha!
vrijdag 18 november 2011 om 13:26
Ik was er woensdagavond niet (met mijn zus + vriendin naar de bios) en toen had hij wel wat honger en heeft hij aardig pap gegeten, maar helaas hielp het niet echt qua nachtrust. Maar ik moet zeggen, hij zit ook niet zo lekker in zijn vel. Vuurrode wangen, huilen, hangerig, slecht slapen, ik denk dat zijn boventandjes doorkomen.
Met Kerst lijkt het me ook leuk hoor, lootjes doen.
Met Kerst lijkt het me ook leuk hoor, lootjes doen.
Stressed is just desserts spelled backwards