Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles doet raar, plaatje stond er eerst wel en nu niet meer en berichtjes van jullie zag ik niet en nu wel...nou dat dus X-)

Alles goed met iedereen en de kids?

Star, bij jou dus ook zo'n klein -ik sta onder Sint spanning- kind?

Mal, geen echte ervaring, dus ook geen idee. Hier wel pap, nog steeds trouwens want dat vinden ze heerlijk. Dus 's morgens gaat er naast een cracker of beschuit hier ook nog Brinta naar binnen.
Ja behoorlijk Enka. Ze doet echt verschrikkelijk lelijk, grote mond en totaal oostindisch doof.
Hier kregen ze volgens mij vanaf die (gecorrigeerde) leeftijd 's avonds een fles pap met pap van de natuurwinkel. Brinta mag volgens mij pas vanaf een jaar (even gecheckt, inderdaad vanaf 1). Deze kan ook vanaf 7 maanden, misschien iets voedzamer dan alleen rijst?

http://www.gezondheidswin ... 131536&GroupID=GROUP39405

Star, hier ook een draak van een zoon. Maxi is echt niet te genieten. Hyper ook de ochtend nadat hij z'n schoen gezet heeft.
Hier is apie redelijk te pruimen

Apie heeft vanavond zelfs gekookt... Hete bliksem kregen we voorgeschoteld, ik vond het nog lekker ook. Terwijl ik dacht bij de combi ingredienten: het zal mij benieuwen!

Man lief vond het ook heerlijk lekker gekookt hoor jongen :puke:
Wauw wat knap Bam! Hij vind het echt leuk hè? Ben je nog geslaagd voor een keukenhulpjes set voor hem?
Wil hij later kok worden Bam? Wat knap dat hij dat al kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou ja moeders staat er naast he..

Ja, hij vindt het super leuk.

Ik heb een beroepen kookboek, dus vanochtend heeft ie een verdacht pakket uitgezocht.. wilde hij vanmiddag wel maken.. haha nou dacht het dus niet, haha sta dus dan veeeeeeeeel langer in de keuken en dat is prima maar niet elke dag.

Wat helemaal Hilarisch is: Mama we moeten de borden wel mooi decoren, het moet een feestje zijn om het op te eten, hahaha en dan gaat ie het dus ook allemaal mooi neerleggen .

Man moet dan al aan tafel gaan zitten want de Chefkok ( juul dus, want ik ben zijn hulpkok) serveert het gerecht dan hoogstpersoonlijk zelf uit aan zijn gast

Ik heb een aantal van de Headchefs gekocht, een maatbeker, een zaag (soort van taartmes) en een dinospaghettie geval en een robot kookwekker maar heb nog geen echt veilig mes kunnen vinden.. Ik wil nog wel even een kinderschaar voor in de keuken halen, zodat hij de boontjes enzo kan knippen in plaats van snijden, scheelt weer hart kloppingen.....

En ik wil nog een schort en koksmuts maken met Chefkok Juul erop, maar dat kan niet met sinterklaas, want hij weet natuurlijk dat ik dat kan.. dus dat moet wachten tot zijn verjaardag..
Of hij later kok wil worden.. ik denk dat hij politiekokverpleger wil worden
Ik heb mijn post voor Maxi terug gekregen

Wie smst even het juiste adres?????
als het goed is heb je sms
quote:Suze02 schreef op 17 november 2011 @ 13:19:

Ik heb mijn post voor Maxi terug gekregen

Wie smst even het juiste adres?????Nou ja zeg, stuur je eens een kaart...
Ik bedacht me ineens dat we geen Sint lootjes hebben gedaan dit jaar. Gaan we zeker niet meer op tijd redden nu?
Nee zeg, inderdaad Mal... Gek, ik stond er een keer aan te denken onder de douche (geen idee waarom ik me dat herinner ) en ben het verder weer helemaal vergeten. Mmm, nee, wordt erg krap denk ik. Voor mij in elk geval. Jammer. Ik stel voor: een kerstsurprise (met gedicht).

Hoe is het met je hongerlapje, heb je al wat geprobeerd qua pap? Maatje moest er niks van hebben dus hier weinig tips.

Wij vonden gisteren een mysterieus pakje in de bus voor Maatje, mocht pas de 19e open. Komt misschien wel bij een van jullie vandaan?? Spannend hoor, haha!
Ik was er woensdagavond niet (met mijn zus + vriendin naar de bios) en toen had hij wel wat honger en heeft hij aardig pap gegeten, maar helaas hielp het niet echt qua nachtrust. Maar ik moet zeggen, hij zit ook niet zo lekker in zijn vel. Vuurrode wangen, huilen, hangerig, slecht slapen, ik denk dat zijn boventandjes doorkomen.

Met Kerst lijkt het me ook leuk hoor, lootjes doen.
Bam, dankjewel, wat een leuke verrassing!!

Jammer dat 't slapen nog niet echt beter gaat Mal. Ik wou dat ik opbeurende tips had...

Eerste diploma is binnen, ging heel goed! Ben zo trots!
Jaaaaa ik zag het net op Facebook; knappe dame!!!

Bam? Ook nog nieuws?
Moooooooooi, goed gedaan Juul
Cool hoor. Moeders onwijs trots
Ik geloof het! Is je telefoon stoek? Ik had je gisteravond nog gesmst.
Nou je het zegt.. heb geen idee waar dat ding uithangt... vond het al verdacht rustig

Niet stuk dus denk ik, moet gewoon even op zoek
Whahahahahahaha lekker mens ook. Maar hoe vond hij de badmuts?
Hahaha niks mee te beginnen..grijns

Hahaha leuk! heeft hem de halve middag opgehad, hahahaha
Zal er mooi hebben uitgezien. Heb je al foto's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven