been sex

17-11-2011 16:49 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee maar heb mij nu aangemeld om een vraag te stellen en mijn hart te luchten. Misschien komt het verhaal nep over maar helaas is het al 5 maanden zo

Mijn man waarmee ik al 5 jaar samen ben ( 2 jaar getrouwd, zijn allebei 26 ) heeft ooit iets gehoord over been sex op tv.

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren. De eerste drie keer dacht ik dat hij het voor de grap deed, maar dit gebeurt telkens weer. Ik heb hem vaak gevraagd waarom hij dit doet en dan loopt hij verlegen weg zonder antwoord te geven. Ik ben het nu zat om sex te hebben omdat ik dit heel erg beschamend vind. De laatste paar keer klemt hij zich zelfs vast aan mij en gaat dan lief lachen en als dit een paar seconden duurt valt hij zelfs in de slappe lach. Ik ben een paar keer boos weg gelopen want dit is toch raar? Ik heb iig nooit van been sex gehoord, bah, jullie?
???????
Het valt gelukkig mee. Mijn fantasie sloeg op hol en wees maar blij dat dat het niet is.
Hahahaha...de onderwerpen worden steeds maller hier....
Heel raar inderdaad.
He?

Snap er niks van.

Hij zit op je been en staart je aan? Weet je zeker dat het je man is? lol
Ah know`t, tha shunt
Ik zal wel oud worden ofzo.
Hij gaat NA de seks op je been zitten? Dus als hij al klaar is? Niet dat hij tegen je been aan zit te rijden om klaar te komen?
Je been insmeren met tijgerbalsem, doet ie het nooit weer.

Maar als dit echt zo is dan snel opstaan na de sex. En zeker een gesprek aangaan.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Snap je het dan echt niet TO? Zonde...als je m eenmaal doorhebt is het ZO geil!
Anders kon ik me er nog wel iets bij voorstellen maar NA de seks een beetje op een been zitten...
quote:L0r schreef op 17 november 2011 @ 16:55:

Hij gaat NA de seks op je been zitten? Dus als hij al klaar is? Niet dat hij tegen je been aan zit te rijden om klaar te komen?Ik ken honden die tegen benen aanrijden.
Denkt hij dat dat op z'n hondjes is?
WTF?
Huh?? Google kent de term been sex ook niet vreeeeeemd verhaal
quote:abominbel schreef op 17 november 2011 @ 16:56:

[...]

Ik ken honden die tegen benen aanrijden.

Ja ik ook

Maar daar zou ik me nog wel iets bij kunnen voorstellen.. Gewoon na de seks op een been gaan zitten en staren, da's ráár.
Ik had een heel andere topic verwacht dan dat de titel doet geloven. Ach, dat zegt veel over mij....

Heb je wel eens met je man gesproken hierover, buiten het bed?
Nee echt?
quote:BeschuitjeAardbei schreef op 17 november 2011 @ 16:57:

Huh?? Google kent de term been sex ook niet vreeeeeemd verhaalDe term legsex kentie wel
quote:Star schreef op 17 november 2011 @ 16:56:

Denkt hij dat dat op z'n hondjes is?
Dan maar geen sex, zou mijn antwoord zijn.
Waarom vind jij het beschamend dan? Mij lijkt het eerder nogal zeer doen als iemand op mijn onderbenen gaat zitten.
Star :doet die man het aldoor verkeerd
Doen mijn koters ook. Dan moet ik mijn been op en neer wippen (whoehahahaha goeie grap ). Misschien eens proberen TO.
Ik snap dat jullie het grappig vinden, zou ik zelf ook vinden als iemand dit had maar helaas is het zo :( en ja, nadat hij is gekomen doet hij het. Ik ben altijd een gesprek begonnen op rustige tijd maar dan loopt hij weg. Inmiddels al 3 weken geen sex gehad
Doen jullie aan Sinterklaas? Ik zou een mooi been voor hem maken, voor als hij masturbeert.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven