Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
@superstar, thx, in het kort mijn man heeft weer een affaire, vorig jaar om deze tijd ook, heb hem gister er gelijk uitgegooid.

@hova: thx meissie, zal er zeker gebruik van maken, jij ook sterkte hè
Verdorie! Wat een lef inderdaad van hem, Dilemma. Of eigenlijk, ook heel slap. Hij had het zelf kunnen zien aankomen, en uit respect voor jou kunnen kiezen om jou niet nogmaals door die ellende te laten gaan. Hij had zelf al moeten aangeven niet meer sterk te staan in de relatie en er een eind aan moeten maken. Goed dat je hem eruit getrapt hebt. Hoe verdrietig ook. Je verdient dit gewoon echt niet.

Sterkte en knuffels voor alle lieve meiden hier
@gaia: thx!
Jeetje Dilemma, wat ontzettend klote zeg. Goed dat je hem gelijk buiten de deur gezet hebt, al voelt dat natuurlijk niet zo voor je en zul je helaas opnieuw door alle ellende heen moeten. Ik wens je veel sterkte
Wat een rotstreek Dilemma. Goed dat je hem buiten de deur gezet hebt want hij moet toch weten dat hij nu echt te ver gegaan is. Wat respectloos, wat gemeen.

Veel sterkte en moed Dilemma.
Thx meiden, ik zei gister ook, had het verteld voordat je wat deed met die ander, had als het echt niet anders was, eerst je huwelijk netjes afgerond.

En gister nog steeds niet willen zeggen, ook niet op de man af, heb het er weer uit moeten trekken, de lafaard
Hier ook ellende nu. Ben erachter gekomen dat man gisterenavond met haar (de muts dus waar hij vorig jaar mee vreemd is gegaan) heeft afgesproken.

Volgens hem alleen om erachter te komen of er nog wederzijdse gevoelens zijn en zij heeft gisteren gezegd dat ze niets met hem wil beginnen voordat hij gescheiden is. Pfff, alsof ze daar eerder mee zat...

Heb geprobeerd haar te bellen, maar ze neemt uiteraard niet op. Heb haar ook gemaild, maar heeft ze tot nu toe ook niet op gereageerd. Durft ze natuurlijk niet, lafaard.

En dat terwijl hij vorige week nog tegen me zei dat we allebei niet met anderen in zee moesten gaan, maar eerst maar eens moesten gaan uitzoeken wat we nog voor en met elkaar voelen en willen en daar deze maanden de tijd voor nemen.

Hij vond het blijkbaar niet nodig te vertellen dat hij ook met haar uit wilde zoeken hoe en wat. Ik ben echt geen tweede keus, zo van; als het met haar niet lukt, kom ik wel bij jou terug. Ben er echt helemaal klaar mee, wat een lul!!

Al dat gelieg en gedraai, ben het zo zat...

Hoop dat ik toch eindelijk ook eens een keer echt woedend ga worden en blijf; vaatdoek die ik ben!!
Leo, ben je niet wakker? Ik heb je zo hard nodig om me die enorme schop te geven die ik nodig heb om vandaag onze proefscheiding definitief te maken. Hij zegt maar steeds dat hij me geen pijn wilt doen, maar toch doet hij hetgeen dat mij het meeste pijn doet; met haar afspreken. Hij liegt en bedriegt waar ik bij sta, wil met ons allebei uitzoeken waar hij staat, steekt dat mes nog een keer in mijn rug en draait hem om, ik moet hier morgen definitief een einde aan maken. Het moet, kan iemand me alsjeblieft helpen sterk te worden? Hij duikt dan natuurlijk meteen in haar armen. Dan ben ik hem echt definitief kwijt, mijn arme kids. Gisteren werd oudste nog boos omdat ik de plank van zijn vader in gebruik nam. Hij zei dat die plank van papa was en dat papa hem als hij weer terug was weer zou moeten kunnen gebruiken. En nu ga ik hun vader vertellen dat ik de scheiding ga aanvragen? Hoe kan ik dit doen, kan iemand me dat zeggen?
Ik ben er lieverd!

Je ergste nachtmerrie wordt waar en haar antwoord; niks beginnen voordat hij gescheiden is, is nog een extra klap. Want hij wacht dus tot jij het startsein geeft voor zijn verhouding met haar.

Het 'ik wil je geen pijn doen' is een mantra geworden. Ook voor hem denk ik zomaar. Het heeft geen waarde, is een loze kreet.

Dat waar je bang voor was, het gaat gebeuren. Hij is er al mee bezig en zoals in de lijn der verwachting lag heeft hij jou nodig om het definitief te maken.

Doe hem die lol. Je hebt lang genoeg in onzekerheid gezeten. Nu is het duidelijk. Duidelijker kan niet. Ze willen met hun nieuwe leven beginnen, en dat begint pas als hij gescheiden is.

Je wil haar spreken, en wat ga je dan zeggen of vragen? Ga je haar uitschelden of ga je haar smeken hem met rust te laten. Of wil je je gerust laten stellen? Dat laatste hoop ik niet. Je hebt van haar niets, maar dan ook niets te verwachten. Van hem ook niet maar van haar nog minder.

Recht je rug Hovalief.

Het is klaar.

Je bent wéér verraden. Het mes in je rug is nog even omgedraaid. Trek het er uit! Geef het hem terug. Zo statig mogelijk. Dan verlies je niet. Je wint. Want iemand die zegt van je te houden en die je zó belazerd hoort niet in jouw liefdesleven thuis. Daar ben jij veel te goed voor.

Ik mail je mijn telefoonnummer.

Maak er gebruik van als je er behoefte aan hebt.

Hova, ik denk aan je.

Hova, ga naar de bibliotheek en leen boeken over dit onderwerp. Verdiep je er in, in het rouwproces. Dat kan zó verhelderend werken.

Er zijn boekenplanken vol over geschreven, geloof me, ook wat wetenschappers, logen, gogen en lotgenoten zeggen over deze pijn gaat je sterker maken.
Maar het doet zon zeer als hij met haar verder gaat En de kinderen. Ik kan dit niet

Wil je wel bellen, maar moet eerst kids maar school gaan krijgen. Hij komt om half tien, misschien bel ik je daarvoor even om sterk te worden ik moet sterk zijn weet niet of ik het kan kan alleen maar janken

Ik ga ze rechtstreeks in elkaars armen jagen
Och Hova toch,lieve vrouw wat een verdriet.

Ergens heb je het al die tijd aangevoeld maar nu wordt het waarheid.

Eens met Leo,trek dat mes uit je rug en geef het terug aan hem.

Het is klaar nu, dit spelletje duurt al veel te lang.

Uitzoeken wat er nog tussen jullie is,klinkt mooi maar was dat ook niet de reden waarom hij een aantal maanden geleden weer thuis kwam terwijl hij dat eigenlijk niet wilde?

Hak de knoop door en maak hier een einde aan,dan pas kun je echt aan de slag om je leven weer op te pakken.!
Ach Hova, wat een verschrikkelijk minne streek weer

Maar nu blijkt toch dat hij helemaal de intentie niet had om weer bij jullie terug te komen. Blijkbaar wilde hij de klap wat "verzachten" door jou toch nog hoop te laten houden, wachten tot je het zelf zo zat was dat je hem liet gaan en dan zijn nieuwe leven op te bouwen.

Lieverd, hij was hoe dan ook naar haar toe gegaan, jij drijft hem niet in haar armen, hij was al halverwege en was zo oneerlijk door een loze belofte te doen, door overeen te komen dat jullie niets met een ander zouden beginnen in deze periode.

Hak inderdaad die knoop door, de man die jij zo liefhad(en nog hebt), die is er niet meer. Gun jezelf en je kinderen een goede nieuwe start, de kans om je leven weer op te pakken.
hova, jij drijft hem niet in haar armen...die keuze maakt hij zelf...hoe hard ook voor jou....

Moet naar mijn werk nu, maar wil je voor straks heel veel sterkte toewensen...ben zo blij voor je dat hier zoveel mensen voor je zijn...schrijf meid,schrijf...

Hele dikke knuffel
Van een stille meelezer (van je eigen topic).

Hova, je jaagt ze niet in elkaars armen. Je man heeft alleen haar in gedachten. Hij ligt voor zijn gevoel al in haar armen. Bij jou is hij alleen voor het gemak. Zo hoeft hij geen beslissing te nemen. Jij mag het probleem oplossen en daar wacht hij geduldig op. Op die manier kan hij de schuld naar jou schuiven, jij vraagt immers om een scheiding, hij niet. Wees sterk, dit huwelijk gaat niet meer werken. En jij hebt er alles, maar dan ook alles aan gedaan om het verdriet van je kinderen te voorkomen.

Weet je, sterk zijn hoeft maar een half uur te duren, zeg hem dat het over en uit is. Als hij weggaat, mag je instorten maar vanaf dat moment kun je ook weer voorruit kijken. Plannen gaan maken hoe je je eigen leven en dat van je kinderen weer op de rit krijgt.

Héél veel sterkte!
Hova,je drijft hem niet in haar armen,daar was hij in zijn diepste gedachten een jaar geleden al.!

En natuurlijk kun jij dit.!

Je hebt het afgelopen jaar zoveel doorstaan en nu wordt het tijd om aan jezelf te gaan denken.!

Wat wil jij nog met iemand die eigenlijk helemaal niet bij je wil zijn?
Hova lieverd, recht je rug.

Iemand in dit verhaal moet nu sterk zijn, en dat ben jij.

Jij was al die tijd al de sterkste in deze hele slechte film.

Het is en blijft ontzettend laf dat hij keer op keer liegt en draait, en dat hij geen knopen doorhakt.

Dat moet jij blijkbaar doen.

Je hebt hem ruimte gegeven, en je hebt hem 1 ding gevraagd.

Geen andere hengeltjes uitgooien, maar kijken wat er voor jullie nog in zit.

En wat doet hij?

Hij liegt en spreekt af met haar!

Met haar, of all people.

En dan ook nog zeggen dat het is om te checken of er nog wederzijdse gevoelens zijn?

Hoe komt ie erop!

Het is klaar Hoof, hij kan het liegen niet laten.

Sterkte vandaag, ik hoop dat het lukt om nog even te bellen met Leo.

Ik denk aan je lieverd, recht je rug, jij bent meer waard dan dit.
quote:hova schreef op 18 november 2011 @ 07:19:

Maar het doet zon zeer als hij met haar verder gaat En de kinderen. Ik kan dit niet

Wil je wel bellen, maar moet eerst kids maar school gaan krijgen. Hij komt om half tien, misschien bel ik je daarvoor even om sterk te worden ik moet sterk zijn weet niet of ik het kan kan alleen maar janken

Ik ga ze rechtstreeks in elkaars armen jagen

Als het niet zo triest was wat je schreef, zou ik lachen.

Jíj drijft hém in háár armen?

Welnee!

Daar was hij al lang, of hij gaat daar zijn uit eigen, vrije wil!

Jij staat daar zowat buiten.

Dit, wat er aan de hand is, speelt al veel langer, en dat weet jij ook best. Toen stond je er buiten en nu weer.

Wat wil je nog redden engel?

Wat wil je doen aan iest wat blijkbaar onafwenbaar is?

Je geeft jezelf een grotere rol in het geheel dan je hebt en dat bedoel ik dan met mededogen voor jou, omdat jij nog stééds denkt dat je iets kunt redden en dat het in jouw hand is, wat er gebeurt. Dat is absoluut niet zo. Jij denkt dals jij maar hard werkt, als jij het maar tijd geeft, als jij maar beter dit of dat doet,er wel iets zal veranderen, terwijl hij al met hele andere dingen bezig is; met de toekomst. Zijn toekomst, zonder jou welteverstaan.

Hova, het is klaar vrouw. Je bent uitgestreden voor dit huwelijk. En je bent niet zonder te vechten ten onder gegaan, je hebt geknokt voor wat je waard bent. Hij heeft alleen maar op zijn reet zitten wachten tot jij weer een stap nam, dat is zijn aandeel in het geheel.

Ik ben sporten tot half tien en om tien uur krijg ik bezoek maar bel me vooral, dan kunnen we even aan elkaars stem wennen en en afspreken wanneer we verder praten, vanavond bijvoorbeeld.

Ok?

Echt Hova, als ik iemand heb zien knokken voor een huwelijk ben jij het wel. Je hebt je helemaal kapot geknokt.

Er is geen enkele reden voor jou om te denken dat je niet genoeg gedaan hebt, dat als je maar zus...of zo....had gedaan het anders was gelopen.

En hij heeft het zich aan laten leunen, gezucht en gesteund, een halfslachtige poging gedaan en het vervolgens laten hangen en aan jou overgelaten om in de puinhopen van jullie huwelijk nog iets levensvatbaars te vinden. En vervolgens gaat hij terug naar de vrouw met wie hij vreemd ging.

Ik hoop dat je nog even goed met Leo kan praten vandaag, doet je vast goed!
Hova,eens met Leo jij hebt genoeg gevochten voor dit huwelijk terwijl hij het eigenlijk een jaar geleden al niet meer wilde.!

Je kunt blijven trekken aan dit dode paard maar het paard blijft hoe dan ook dood.

Het is klaar nu,je moet weer aan jezelf gaan denken.!
Kom op hè hova, je kan het!!!

En nee, jij drijft hem niet naar haar toe dat deed hij zelf al, niet een keer, maar steeds opnieuw.

Kom meid wordt kwaad je bent zoveel meer waard!!!
Heb net al zijn kleding en schoenen ed in vuilniszakken in de schuur gezet bij de rest van zijn spullen. Hij komt zo om half tien (kan je dan dus niet bellen, Leo, misschien later ) en ik moet het dan afbreken. Moet van mezelf, ik kan hier niet meer mee doorgaan, ik moet van dat laatste restje hoop af, moet het afsluiten. Heb geen keuze meer.

Thanx voor jullie support, heb zitten janken bij al jullie berichtjes, maar weet dat jullie zo gelijk hebben. Blijf me alsjeblieft sterk houden, heb het nodig nu. Ben zo blij dat jullie er zijn...

Dilemma, hoop dat het een beetje met je gaat
Hova eig gaat het wel goed, zelfs zijn sms deed me niets, vond het alleen erg ongeloofwaardig, hij houdt zoveel van me, rare manier om te laten zien, zeg schat ik hou zoveel van je daarom duik ik het bed in met een ander en dat doe ik je niet 1 keer aan, nee als je weer een beetje bent opgeklommen, doe ik jet het nog een keer aan.

Kom op meid, we zijn zoveel meer waard.
Kom meid, kleed je leuk aan, make up op, laat maar zien wat hij weggooit.

En meis, geen tranen, dat kan later bij ons, laat zien wat je waard bent, je kan het!
Grote knuffel Hova!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven