kid's swinger

14-11-2011 20:48 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie een kid's swinger. En vinden kinderen het ook echt leuk. Ik wil er misschien een aanschaffen voor sinterklaas voor mijn zoontje van 2 1/2. Maar wil wel weten of het echt kans heeft op succes.

@lieverdanlief, hou op hoor! 2 jaar! Ze zijn niet van porselein! En het is juist een fijne houding.... Ik woubdat ik er in mocht.

@zusenzoo, hij moet kort boven de vloer. En tja vallen misschien wel, maar dat doen ze ook van de bank, de stoel, de trap. Mag dat ook niet? Hij moet zelf toch echt leren wat wel en niet kan en soms gaat het dan mis.....
quote:Poffertjes schreef op 16 november 2011 @ 22:16:

@lieverdanlief, hou op hoor! 2 jaar! Ze zijn niet van porselein! En het is juist een fijne houding.... Ik woubdat ik er in mocht.

@zusenzoo, hij moet kort boven de vloer. En tja vallen misschien wel, maar dat doen ze ook van de bank, de stoel, de trap. Mag dat ook niet? Hij moet zelf toch echt leren wat wel en niet kan en soms gaat het dan mis.....

Die bovengenoemde bewegen niet onverwacht enz, ik zie mijn jongens echt al hangen, als een ware Tarzan.

Je hebt wel gelijk hoor, dat ze dat soort dingen moeten leren, maar je moet er niet aan denken dat ze verkeerd terecht komen.
Daarom moet hij ook niet te hoog. En mijn tarzan gaat ook zeker stunten..... Weet ik nu al..... Maar tja kan hem moeilijk een valhelm en stootpak aantrekken elke dag!
Het is ook geen traditionele schommel maar je gebruikt hem als een soort relax stoel die ook kan schommelen. En stunten kunnen ze ook op de bank trap vensterbank enz. Het is ook niet de bedoeling hem heel hoog te hangen.
Idd noorderzonlicht en natuurlijk gaat er wat geprobeerd worden. Maar dat doet Tarzan zelfs bij atributen waar je het niet verwacht :-)
Swinger en Tarzan in een kindertopic, moet niet veel gekker worden haha
he poffertjes. Geef jij hem ook voor sinterklaas, of heb je hem al hangen?
Pas met Sint en we vieren het pas 10 december..... Grrrr ben zo nieuwsgierig!
Ja ik!!! Ik denk dat hij het super vindt. Vandaar dat ik het ook aan jou vroeg. Maar jij hebt hem dus ook nog niet hangen.
He jusa. Heb jij hem nu ook binnen inmiddels. Heb jij hem al hangen? Of wacht jij ook tot 5 dec. Ik kan echt niet wachten en ben zo benieuwd!!!!!
Yes, hij is binnen! Wel wat vertraging doordat de software niet helemaal goed werkte maar in ieder geval op tijd. Ook ik wacht tot 5 dec en totdat man de haak heeft opgehangen. :-)
Oh apart bij mij was hij na 1 dag binnen. Wel fijn dat hij iid geval op tijd is. Jammer dat jij hem ook nog niet hebt hangen. Ik ben zelf zo benieuwd. Ik hoop dat mijn man hem snel ophangt na 5 dec. Bij de mijne kan dat soms even duren.
Yes hij hangt en is een super succes!!!!!! Mijn zoontje is er niet uit te krijgen. Gister zat hij er steeds in te spelen, beetje schommelen, er in en er uit. Vandaag is hij niet zo lekker en zit hij er een beetje in te hangen. Zo is hij er toch bij en komt hij toch tot rust. Ben er echt super blij mee. En Jusa hangt hij bij jou al? Helaas wacht poffertjes tot 10 dec. Ben echt benieuwd hoe jullie de kid's swinger vinden.
Yeah, hij is hier ook een succes hoor. Zoals met al haar nieuwe speelgoed is hij het ene moment zwaar favoriet en het andere moment kijkt ze er niet naar om. Heb hem bijna op de grond gehangen zodat ze er zelf in kan "klimmen". In uit, in uit maar het is dan ook een echte doerak dus had ook niet verwacht dat ze er rustig een boekje in zou lezen.

Poffertjes, ben ook benieuwd hoe tarzan hem vindt.
Leuk dat het bij jou ook zo een succes is. Ben ook erg benieuwd naar poffertjes ervaring.
He poffertjes. Het is al de tiende geweest. Heb je hem al hangen?
Hij bevalt super goed! De kleine man vind het heerlijk om erin te schommelen en te zitten! Hij hangt niet heel hoog, dus hij kan er prima zelf in en uit stappen. Wat een topper!!!
Oh leuk zeg. Super tof. Ik ben er ook nog steeds erg blij mee. Mijn zoontje is er na drie weken nog steeds idolaat van en gebruikt hem dagelijks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven