Not into me?? Or...

15-11-2011 07:08 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames (en heren),

Ik heb nu ruim een jaar lang dagelijks contact met een man, 1x afgesproken, de 2e afspraak is inmiddels gemaakt.

Ineens is het contact een stuk minder, de eerste mail is heel enthousiast, meelevend en leuk, maar hoe vaker we heen en weer mailen (op een dag) hoe korter zijn antwoorden.

Hoe moet ik dit opvatten??
quote:blinkie123 schreef op 16 november 2011 @ 11:01:

zeg mutsss, je bent gewoon een neppende grappenmaker.

De naam mutsss is dus heel goed gekozen. Toppie hoorWaarom denk je dat? Ze heeft toch nog niet meer topics geopend ofzo?
quote:mutsss schreef op 16 november 2011 @ 05:39:

Reden: ik heb het druk met andere dingen komende 3 weken.

Niet perse bang voor een afwijzing, wel bang dat, als date 2 niet leuk genoeg is, het contact helemaal stopt.

We wonen ook niet echt bij elkaar in de buurt..Oke, dus het ligt aan jou dat het zo lang duurt? Hij wil wel eerder? Ben je bang dat je een relatie in het echie niet aan kan? Of dat je tegenvalt? Ben je digitaal leuker? Als je echt een minderwaardigheidsgevoel hebt, kan ik mij voorstellen dat je het digitaal wilt houden.
quote:huismuts schreef op 15 november 2011 @ 23:49:

misschien werkt alles op die leeftijd wat trager, ook het daten:-)

Wat is de reden dat het pas over 3 weken is?

Valt wel mee hoor huismuts. Ik ben ook 40+, maar bij ons werkte het niet zo traag. Wel rustig aan begonnen (dus niet meteen samenwonen en zo), maar wel elke week IRL afgesproken (ook IRL ontmoet, niet via internet), welke elke dag contact, maar 1 of 2 smsjes in het begin, en af en toe bellen.

Nu zien we elkaar iedere dag, maar 80 mailtjes op een dag? Tis dat mijn vriend niets met computers heeft, maar zelfs dan.... hij zou er absoluut geen tijd voor hebben (ik ook niet), hij ziet me aankomen. Maar 1 x gezien in een jaar tijd? En volgende date over 3 weken? Nee, zo langzaam ging het zeker niet, ook niet op onze leeftijd
Namita, Ik bedoelde het natuurlijk niet letterlijk. Niet doorvertellen, maar ik ben ook 40+.
Euh.. nee ik wil geen relatie, dat heeft niks te maken met onzeker zijn toch? Ik heb de komende 3 weken vanalles te doen, vandaar dat het mn eerste vrije vrijdagavond geworden is.

Ik ben niet bang dat IK tegenval, ik ben bang dat HIJ irl tegenvalt eigenlijk
TO, wat ik niet begrijp: je wil geen relatie met hem. Je ziet hem als PINO dan toch?. Dan is het toch voldoende als je een paar dagen booty call berichten uitwisselt? Waarom wil je meer contact dan? Omdat dat in het begin zo was? Heb je toch (stiekem) meer gevoelens voor hem?

Ik vind het op zich nog best logisch dat er in het begin wat meer contact is, je wil je beiden van je leukste kant laten ‘zien’ voor zover dat goed lukt IVL en na 1x afspreken. Alleen als blijkt dat er weinig schot inzit danwel bedoeld is voor seks, tsja, dan vind ik wat berichten voorafgaand aan de (seks)afspraak meer dan voldoende.

*ik zal het wel niet helemaal snappen*
Ik snap het ook niet helemaal. Je wilt weten of hij wel of niet voor je gaat omdat hij minder van zich laat horen. Maar je wilt geen relatie, zeg je net zelf. Wat is dan het probleem? Of ben je hem aan het testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven