Tja, en dat was het dan....
zondag 11 september 2011 om 20:29
Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
zondag 20 november 2011 om 19:34
Thx bosaapje, vond het ook heel vervelend voor de kinderen, jongste had het hierdoor ook heel moeilijk en hoorde net dat hij boven heeft zitten huilen.
Heb "ex" ook gevraagd om zich in te houden bij de kinderen, maar oh wat had hij het moeilijk, hij wilde wel maar lukte niet.
Nou reuze zielig hoor, niet dus...
Heb "ex" ook gevraagd om zich in te houden bij de kinderen, maar oh wat had hij het moeilijk, hij wilde wel maar lukte niet.
Nou reuze zielig hoor, niet dus...
zondag 20 november 2011 om 20:31
Zeker dat het knap is.
Dat boek lees ik soms nog, om bij de les te blijven.
Mijn ex was heel geraffineerd, vertelde aan beide kanten niets, en verschool zich achter zijn werk als hij weg moest.
Weglopen voor problemen.
Het allerstomst vind ik ervan dat ze alles eerst kapot maken, en je het ze aangeeft en zij toch doorgaan.
Als het dan uiteindelijk kapot is, dan komen ze huilen.
Spijt na de zonde, en het is echt zo dat ze pas gaan missen als ze je kwijt zijn..
Dat boek lees ik soms nog, om bij de les te blijven.
Mijn ex was heel geraffineerd, vertelde aan beide kanten niets, en verschool zich achter zijn werk als hij weg moest.
Weglopen voor problemen.
Het allerstomst vind ik ervan dat ze alles eerst kapot maken, en je het ze aangeeft en zij toch doorgaan.
Als het dan uiteindelijk kapot is, dan komen ze huilen.
Spijt na de zonde, en het is echt zo dat ze pas gaan missen als ze je kwijt zijn..
zondag 20 november 2011 om 20:45
klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar ondertussen hebben ze dan al wel heel erg veel schade aangericht. Niet alleen naar ons toe maar kijk ook eens naar alle kinderen die hierbij betrokken zijn.
Ik begrijp het ook niet...is het uit angst dat ze dit doen? onzekerheid? of is het vaak toch gewoon een gevalletje hun l*l achterna lopen..waarom geven ze zoveel op?
Ik begrijp het ook niet...is het uit angst dat ze dit doen? onzekerheid? of is het vaak toch gewoon een gevalletje hun l*l achterna lopen..waarom geven ze zoveel op?
zondag 20 november 2011 om 20:53
Ik heb geen idee.
Mannen blijven dan misschien toch altijd jagers.
Zoals in de dierenwereld zetten ze een vrouwtje veilig op het nest, vervolgens kijken wat er nog meer te jagen is.
Ik heb ook erg ondervonden bij mijn ex, dat hij elke emotie van mij als veilig beschouwde, zo van, ooh ik kan nog wel even doorgaan zij loopt toch niet zomaar weg.
Plus het ergste, hij kwetste me voortdurend, met een vermoeid huilgezicht ben je onaantrekkelijk voor andere mannen.
Hij alles, maar gunde het mij niet.
Mannen blijven dan misschien toch altijd jagers.
Zoals in de dierenwereld zetten ze een vrouwtje veilig op het nest, vervolgens kijken wat er nog meer te jagen is.
Ik heb ook erg ondervonden bij mijn ex, dat hij elke emotie van mij als veilig beschouwde, zo van, ooh ik kan nog wel even doorgaan zij loopt toch niet zomaar weg.
Plus het ergste, hij kwetste me voortdurend, met een vermoeid huilgezicht ben je onaantrekkelijk voor andere mannen.
Hij alles, maar gunde het mij niet.
zondag 20 november 2011 om 21:06
Het rare is.. mijn ex heeft dat nooit gedaan.. Zeker hij keek naar andere vrouwen... maar ben er om een af andere reden van overtuigd dat hij daar nooit iets mee gedaan heeft. Was hij ook veel te "oud " voor. Heb hem vaak gezegd dat hij een oude, vermoeide ziel in een redelijk jong lichaam had. Zat niet heel veel spirit in om ook maar iets te doen en dat was al zo vanaf het begin dat ik bij hem was..
Vandaar ook dat het hele verhaal voor mij totaal uit de lucht kwam vallen.. paste zó verschrikkelijk niet bij hem..
Vandaar ook dat het hele verhaal voor mij totaal uit de lucht kwam vallen.. paste zó verschrikkelijk niet bij hem..
zondag 20 november 2011 om 21:15
Dan kwam de klap waarschijnlijk nog harder aan.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mijn ex nooit vertrouwd heb, dat stemmetje hè.
Maarja dan deed hij zo lief dan luisterde ik niet naar dat stemmetje, naïef en onzeker wicht was ik.
Ik ben hem ondanks alles wel dankbaar dat ik door hem heb leren vertrouwen op mijn gevoel.
Ik zat er nooit naast en keek op den duur dwars door zijn leugens heen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mijn ex nooit vertrouwd heb, dat stemmetje hè.
Maarja dan deed hij zo lief dan luisterde ik niet naar dat stemmetje, naïef en onzeker wicht was ik.
Ik ben hem ondanks alles wel dankbaar dat ik door hem heb leren vertrouwen op mijn gevoel.
Ik zat er nooit naast en keek op den duur dwars door zijn leugens heen.
zondag 20 november 2011 om 21:34
Ik heb gisteren en vandaag deze hele draad gelezen. Herken zo veel. Hoop langzaamaan te mogen meeschrijven. Ben er nu te vol van. Van al die herkenning. Zo'n beetje dezelfde opmerkingen van man. En Hova, die hoop die ik steeds bij jou las/zie. Ongelooflijk herkenbaar. Hoop dat ik slaap vanavond. Ik meld me later weer. Alleen al lezen van jullie, van iedereen die er nu in zit, en van de oudgedienden, is/was troostend. En ook schokkend. Ik moet vrees ik knopen gaan hakken. Terwijl dit mijn idee niet was. Vreemdgaande man. Twee kinderen. Achttien jaar bij elkaar. Nooit gedacht dat ons huwelijk zou moeten eindigen. Tot later. Sterkte allemaal. En dank jullie voor de herkenbaarheid, hoe schokkend soms ook, tot bijna de letterlijke zinnen aan toe.
zondag 20 november 2011 om 21:35
Het gaat op en af.
Ik wil nooit geen relatie meer met hem, hij blijft me vastzetten op rottige manieren.
Wat ik al eerder vernoemde is mijn ex echt narcistisch..
Het vervelende daarvan is ook dat hij naar de buitenwereld toe zich alleraardigst en behulpzaam opstelt waardoor mensen gaan twijfelen aan mijn verhaal.
Ik blijf wel sterk maar soms doodvermoeiend om altijd op je hoede te moeten blijven.
Door kind zal er altijd kontakt moeten blijven.
Ik kan best met hem door een deur hoor, maar ik moet absoluut geen regels opleggen.
Ik wil nooit geen relatie meer met hem, hij blijft me vastzetten op rottige manieren.
Wat ik al eerder vernoemde is mijn ex echt narcistisch..
Het vervelende daarvan is ook dat hij naar de buitenwereld toe zich alleraardigst en behulpzaam opstelt waardoor mensen gaan twijfelen aan mijn verhaal.
Ik blijf wel sterk maar soms doodvermoeiend om altijd op je hoede te moeten blijven.
Door kind zal er altijd kontakt moeten blijven.
Ik kan best met hem door een deur hoor, maar ik moet absoluut geen regels opleggen.
zondag 20 november 2011 om 21:41
Ben even kwijt hoelang jullie nu uit elkaar zijn, sorry
Ontzettend zwaar voor je dat de buitenwereld een ander idee heeft van jullie, kun je je verhaal daardoor wel kwijt? Tja, en kinderen.. ben verschrikkelijk trots op mijn zoon en hou vreselijk veel van hem maar...inderdaad het contact met zijn pa zal daar door altijd blijven..helaas...
@patsboem: ook voor jou (helaas) welkom... schrijf van je af, meid..gaat je alleen maar goed doen! Dit forum is goud waard, dus schaam je niet!
Ontzettend zwaar voor je dat de buitenwereld een ander idee heeft van jullie, kun je je verhaal daardoor wel kwijt? Tja, en kinderen.. ben verschrikkelijk trots op mijn zoon en hou vreselijk veel van hem maar...inderdaad het contact met zijn pa zal daar door altijd blijven..helaas...
@patsboem: ook voor jou (helaas) welkom... schrijf van je af, meid..gaat je alleen maar goed doen! Dit forum is goud waard, dus schaam je niet!
zondag 20 november 2011 om 21:50
Ik ben nu 11 jaar al weg, we hadden daarvoor 10 jaar een relatie.
Elke keer als ik wegging kwamen de gouden bergen, tot ik weer gezwicht was, dan stortte de bergen weer in (had hij weer een ander bleek dan achteraf).
Ik voel me achteraf zo stom en dom, maarja ik ben nu wijzer gelukkig.
Ik was veel te onvoorwaardelijk.
Elke keer als ik wegging kwamen de gouden bergen, tot ik weer gezwicht was, dan stortte de bergen weer in (had hij weer een ander bleek dan achteraf).
Ik voel me achteraf zo stom en dom, maarja ik ben nu wijzer gelukkig.
Ik was veel te onvoorwaardelijk.
zondag 20 november 2011 om 21:55
zondag 20 november 2011 om 22:09
Ik kijk inderdaad wel 1000 katten uit de boom ja.
Wat zo'n man je toch aandoet...
En ook op deze leeftijd moet je helemaal oppassen.
De gescheiden mannen zijn net vrij en willen eens even gaan genieten van hun vrijheid.
Nooit weer deze ellende.
Wordt bejaardenhuis denk ik dat ik ooit weer een relatie aandurf.
Wat zo'n man je toch aandoet...
En ook op deze leeftijd moet je helemaal oppassen.
De gescheiden mannen zijn net vrij en willen eens even gaan genieten van hun vrijheid.
Nooit weer deze ellende.
Wordt bejaardenhuis denk ik dat ik ooit weer een relatie aandurf.