Foto vraag

20-11-2011 21:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat iedereen, nou ja, heel veel mensen hier foto's plaatsen van het 1 of ander.

Nu weet ik hoe ik een plaatje van internet moet plukken en hoe ik die hier moet plaatsen.

Maar wat als ik morgen een foto maak van wat dan ook, hoe moet ik die plaatsen? Ik kom er echt niet uit. Wat ik ook doe, ik krijg geen plaatje te zien.... Wie kan en wil mij op weg helpen?

Heb een eerder topic gevonden, maar daar kwam ik niet helemaal uit. Sorry
Je moet hem eerst ergens uploaden, zodat jouw foto ergens op het WWW staat. Pas dan kun je hem hier plaatsen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dus op hyves of op www.mijnalbum.nl
Oooo, dat verklaart een hoop hahahaha!!

Kan dat gewoon in een privé album, zodat het niet voor iedereen zichtbaar is totdat ik het hier plaats?

Ik neem aan van wel, but just checking
Idd, bijv. op www.photobucket.com

www.mijnalbum.com kan ook maar heel irritant zetten ze hun naam in je foto.

Dus plaats hem op een foto site, en dan kan je hem hier neerzetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja die fotosites kan je afschermen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja hoor mijnalbum is gewoon je prive fotoalbum op internet.

Er is ook photobucket.com en vast wel meer maar mijnalbum is lekker simpel.
account maken op bijvoorbeeld mijnalbum.nl. Foto uploaden. Dan het album bekijken. Dan de stappen nemen die je ook gebruikt als je hier een plaatje plakt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jullie zijn weer geweldig en geweldig snel! Ik ga het morgen proberen! Op telefoon probeer ik het niet eens
Als je nou geen account aan wil maken op photobucket of mijn album, kun je gewoon ook je afbeelding uploaden op tinypic. com of imageshack.us
Even een testje....

Jaaaaaaaa het is gelukt met jullie hulp! Dank jullie wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven