spanning met collega

21-11-2011 16:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
l
Meid, gewoon doen. Kan jou de gevoelens van je vriend schelen? Wat is nou vertrouwen in een relatie? Heeft toch niemand nodig?

En ja ervaring, maar ik heb afstand genomen van die collega. Ik vind een spanning tussen twee personen geen reden om mijn relatie naar de knoppen te helpen.
Praat er eens over met je vriend.
niet rommelen met collega's. er wordt altijd gekletst en er kom gedonder van.

ga inderdaad eens parten met je partner over jullie relatie en hoe jij erin staat.
Weet je hoe je thuis spanning krijgt? Door te zeggen dat je weleens van wippestijn wil met je collega. Moet je eens kijken hoeveel spanning dat geeft tussen jou en je partner.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou me verre van die persoon houden TO. We hebben het hier over een gebonden collega en dan kunnen spelletjes op je werk je enorm opbreken.

Ik zou dan maar vast naar een andere baan uitkijken.

Als je zonodig spanning wil hebben kap dan, als je eerlijk bent, eerst met je vriend en zoek die spanning verder buiten je werk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2011 @ 16:30:

Weet je hoe je thuis spanning krijgt? Door te zeggen dat je weleens van wippestijn wil met je collega. Moet je eens kijken hoeveel spanning dat geeft tussen jou en je partner.Nou ja, dit dus
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2011 @ 16:30:

Weet je hoe je thuis spanning krijgt? Door te zeggen dat je weleens van wippestijn wil met je collega. Moet je eens kijken hoeveel spanning dat geeft tussen jou en je partner.

Eens............

Ze kan ook haar vingers in het stopcontact steken, moet je eens kijken wat voor spanning ze dan krijgt.....................Is ook wat minder confronterend voor haar vriend.
En spanning op je werk kun je krijgen door te dreigen dat je zijn partner tijdens de nieuwjaarsborrel eens zult vertellen van zijn stoute voorstellen.
Nou ja, wat een bekrompen reacties weer. Misschien heeft de collega wel een open relatie.

Misschien TO ook.
Het lijkt het steeds meer op het libelleforum.
*Komt weer eens binnenvallen*

Tja... wat wil je bereiken door het te doen met je collega?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:zammm schreef op 21 november 2011 @ 16:34:

Nou ja, wat een bekrompen reacties weer. Misschien heeft de collega wel een open relatie.

Misschien TO ook.Dan zie ik het probleem niet, maar ik ga er zomaar even van uit dat van een open relatie geen sprake is.
Hee Thamara, ik ben een collegaatje van je vriend en tussen ons begint het ook wat te broeien. Okay, ik heb een relatie, maar ja, hier geen spanning meer thuis.

Ik sta nu ook op het punt om de spanning met jouw vriend te doorbreken. Ach, gewoon voor één keertje. Wie weet valt het tegen. En als het leuk is, kunnen we misschien iets opbouwen samen. Net als jij sta ik niet voor mezelf in, dus ik denk dat ik er maar voor ga.

Misschien TO ook.

Goeie vraag!

Thamara, heb je een open relatie?
Loepje.

Deze relatie waar je nu in zit he? Is dat met je voormalige ex die jou bedroog?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

De kans is groter van niet dan van wel.

Misschien TO ook.Dan zou TO " ik heb het altijd genegeerd omdat hij een vriendin heeft en ik heb zelf ook een relatie./ wil ik het risico niet nemen me baan en relatie op het spel te zetten " niet hebben geschreven.
Zulke dingen komen alleen maar problemen van. Als je relatie goed is, moet je daar echt niet aan beginnen. Uiteindelijk raak jij je vriend kwijt en je collega blijft toch wel bij zijn vriendin. Is dat wat je wil????
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2011 @ 16:40:

[...]

Dan zou TO " ik heb het altijd genegeerd omdat hij een vriendin heeft en ik heb zelf ook een relatie./ wil ik het risico niet nemen me baan en relatie op het spel te zetten " niet hebben geschreven.Dan nog. Al die domme reacties over stopcontacten en zo, o wat zijn we weer grappig.
l
quote:zammm schreef op 21 november 2011 @ 16:43:

[...]

Dan nog. Al die domme reacties over stopcontacten en zo, o wat zijn we weer grappig.Wat zou jij adviseren; doe maar lekker, je kan morgen wel een geel ding ( trein ) in je oog krijgen?
quote:zammm schreef op 21 november 2011 @ 16:43:

[...]

Dan nog. Al die domme reacties over stopcontacten en zo, o wat zijn we weer grappig.Ongesteld Zammm? We zitten hier op een forum waar diverse meningen en reacties mogen worden gegeven. Dat die niet met de jouwe overeenkomen is heel jammer, maar helaas.
spanning in je relatie moet je zelf maken. het buiten de deur zoeken is een zwaktebod.

of dacht je dat je nieuwe spannende vlam voor eeuwig vanzelf spannend blijft?

leer eerst investeren in je relatie. als je dat niet kunt zou ik gaan collega-hoppen!
En doooooor!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2011 @ 16:47:

[...]

Wat zou jij adviseren; doe maar lekker, je kan morgen wel een geel ding ( trein ) in je oog krijgen?Ik zou adviseren; kijk wat de mogelijkheden zijn, nooit in problemen denken maar in oplossingen!
Ik heb nu ook misschien wel een te sterke klik met een collega, maar waarom zou dat niet tot een echte vriendschap kunnen uitgroeien? Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven