Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames!!!

Ooh ik moet weer zoveel bijlezen! Ik kom hier veel te weinig.

Voel me er echt schuldig over, maar ik heb geen tijd, puf, zin om bij te lezen en dan denk ik dat doe ik morgen en voor ik het weet zijn we een week verder.

sorry sorry.

Hyves hou ik wel bij hoor, maar reageer niet altijd dus mss lijkt het alsof ik daar ook niet kom.

Ik ga me (voorlopig) afmelden voor hier. Dat geeft me rust zodat ik me niet `verplicht` voel om te lezen hier. want als ik dan kom en ik ben niet bijgelezen en wel een verhaaltje ga opschrijven hier, lijk ik weer net een soort CD. En dàt zouden we niet willen toch?

Hyves hou ik graag bij maar jullie moeten maar even bedenken of jullie me daar willen houden of ook (tijdelijk) verwijderen.

Sorry meisjes!!! Hopelijk krijg ik binnenkort weer een Vivaflow en ben ik hier weer meer, maar de laatste weken of zelfs maanden heb ik er niet zo`n zin in. Ligt niet aan jullie!!
Ik word altijd een beetje treurig van dit soort berichten. Jammer Amalia. We schrijven al zo lang samen met z´n allen, en iedereen die dan "zomaar" afhaakt, daar word ik dus een beetje treurig van. Wat mij betreft ben je altijd welkom, ook op de groep.
Ik deel dat gevoel ook wel een beetje. Niet iedereen heeft altijd tijd en langskomen hoeft toch ook niet iedere dag, dat doe ik ook niet. Maar eens in de zoveel tijd een kletspraatje...

Jammer
Ik sluit me aan bij bovenstaande posts. Snap het niet zo.
Ow? Weet even niet zo goed wat te zeggen. Vind het niet leuk. En jammer.
Nee ik ga niet zomaar weg! Maar het voelt niet eerlijk voor me zeg maar om hier steeds niet te komen. Net of ik niet geïnteresseerd ben. En ik wil niet dat ik zo word als -nouja, jullie weten de namen- en af en toe wat schrijf. Vervolgens leest iedereen daar overheen en reageert niet want 'ze leest het toch niet'.

Dus voor nu even een time out zeg maar. Een Good Luck rust op viva. Is dat oké? Voel ik me niet schuldig dat ik niet kom en ergeren jullie je er niet aan dat ik me niet meld hier.
prima Amalia, duidelijk. Ik hoop dat je wel snel weer komt (maar dat kun je alleen zelf bepalen natuurlijk).
Hopelijk vind je het snel weer leuk Amalia!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, hoe gaat het?

Strange hier soms. Haal ik mijn oudste op uit school, hebben ze onverwacht een uitstapje en komen ze anderhalf uur later......... Echt gek .
quote:Jinny schreef op 22 november 2011 @ 14:05:

Mal, hoe gaat het?

Strange hier soms. Haal ik mijn oudste op uit school, hebben ze onverwacht een uitstapje en komen ze anderhalf uur later......... Echt gek .

Nou ik had een heel topic geopend over het slapen van Vtje.

Aan de ene kant ben ik opgelucht dat ik snap wat er mis gaat, aan de andere kant heb ik er nog geen oplossing voor.

Topic over V
Wordt wel steeds rustiger hier

Hallo dames!

Weer even vanaf mijn werk, zit met iets in mijn hoofd maar ik krijg het er niet uit zoals ik wil, erg frustrerend.

Hoe ging het vannacht Mal, met de tips? En hoe gaat het rollebollen?

Jinny, hebben jullie geen agenda online of zo?Hier wel of er hangen allerhande mededelingen op de deur. Maar was het een leuk uitstapje?

Suze, hoe is het?

T heeft volgende week een bruiloft van Juan en Juanita , 2 pieten die vorig op school logeerden en verliefd werden. En nu kregen de kinderen dus gisteren allemaal een uitnodiging in hun schoen om volgende week naar de bruiloft te komen op het gemeentehuis. Erg leuk dat ze dat doen op school.

Verder weinig te melden, thuis is het spannend wat baan man betreft, 1 bedrijf wil hem heel graag hebben en waar hij werkt wil hem heel graag houden. Dus luxe positie maar moeilijke beslissing.
quote:enka schreef op 23 november 2011 @ 15:03:

Hoe ging het vannacht Mal, met de tips? En hoe gaat het rollebollen?

Snotkop 3 meldt zich met snotkop 2 . Mr J kwam dinsdag verkouden thuis en wij zijn respectievelijk alledrie in de rij achter elkaar aangestoken. Dus nee, het slapen gaat niet veel beter.

Spannend van je man. Wanneer moet hij het weten, wat hij kiest?
Ik ben net nog op school geweest, heb ik in de pauze meteen gekeken welke 3wieler Mr J het beste op fietst, die gaan we kopen voor zijn verjaardag

Omdat de trappers voor zitten, kan hij hier beter op fietsen dan op reguliere fietsen met zijwielen. Dat snapt hij niet.

Het is een duur ding maar hij kan er jaren mee spelen.

Ben nu al benieuwd naar dat snoetje op 17 januari
Oh Mal wat leuk! Die hebben ze bij T op school ook. Ze noemen ze daar altijd de snelle fietsen Dus maak je borst maar nat.

En hoe is het vandaag met de snot? haha ik moest wel lachen toen ik het zag staan want we hebben voor T het spelletje Snotty Snotter gekocht, de reiseditie.

Ons Sintgebeuren is voor T binnen

- Het Gouden Heldenboek

- Snotty Snotter

- Lego dekbedhoes, politiemoter en daarbij het echte politiemoterdoosje.

Voor L (weten we het dus echt niet.... nog tips?)

- Sprookjesboomboek op naam (dus hij speelt mee in de verhalen)

En verder krijgen ze nog van de familie en van R zijn werk. Dus weer genoeg.
Lekker met zijn alle verkouden, het heerst wel weer ontzetten bah..

Gaaf fietsje Mal, wel duur idd, maar oerdegelijk. Hier hebben ze ze ook op school.

Enka: Lastig al die keuze die gemaakt moet worden, man inmiddels er al uit?

Snotty snotter, die ken ik niet, zal eens googlen...

Hier komt er 1 met sinterklaas ook niks tekort...wordt weer een kadootjesfestijn..

En hij heeft afgelopen zaterdag al een hele lading gekregen..

dus ben benieuwd of hij nog steeds dankbaar & blij is aan het einde van de rit...

Ik ben dit jaar nog wel redelijk gebleven qua aantal

Juul krijgt:

* Wie is het extra!

* Doos bouwstenen lego

* Brandweerauto van Leg0

* set kookspullen.
Enka: Jouw kleine man is toch ook van het koken/helpen?

Ik zweer bij die kinderkook spulletjes hoor.

Niet iets voor jou kleine man?
Was het alweer vergeten, maar onderstaande heb ik ook nog gekocht, maar ben er nog niet overuit of het echt wat is...

quote:bambino schreef op 24 november 2011 @ 19:50:

[afbeelding]wat leuk!
quote:Jinny schreef op 21 november 2011 @ 09:48:

Mogge!

Suus, ik ben even de draad kwijt. Wat is de stand mbt de V-Tech Storio? Is het wat?Nope, te duur in wat er daarna nog komt qua spelletjes.
Hellooooooo!

Ik ben aan het werk dus ga zo direct weer. Vanavond bankhangen dus komen jullie ook?
Bij jou op de bank, hoe laat?

Amalia, gefeliciteerd met je verjaardag.
Amaal jarig? Van harte nog! Fijn feestweekend!

Nou nu Mal. Ben je er bijna?

Ik ben eindelijk klaar met de cadeau's. Bart is blij.... Ik ook want morgen nog maar paar kleine dingetjes. Mooi zo.

Jullie? Morgen nog stress want vast rete druk in de winkels?

Of alles al binnen? Bammie jij hebt leuk je best gedaan! Kookspul is echt tof.

Mal, die fiets is echt gaaf. Daar gaat hij op los in januari!

Enka, gaat dat vele reizen de doorslag nog geven bij baan meneer? Spannend!
Ik ga nu even binnen kijken bij Snik en Nimon. Geinig.
Arnie heeft het leuk voor elkaar... Kanonnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven