nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
dinsdag 15 november 2011 om 19:58
Ik had mij op kou voorbereid: Dus maillot onder mijn broek, dikke sokken, dikke trui. En muts en handschoenen aan. Na 10 minuten op de fiets verging ik van de hitte. Ik weet in ieder geval dat het nog 10 graden kouder mag worden voordat ik het echt koud krijg 
Een heel oude, maar wel eentje waar ik heel hard om heb gelachen: Hoe neemt een dom blondje haar mobiele telefoon op? "Hoe wist je dat ik hier was?"
Een heel oude, maar wel eentje waar ik heel hard om heb gelachen: Hoe neemt een dom blondje haar mobiele telefoon op? "Hoe wist je dat ik hier was?"
dinsdag 15 november 2011 om 20:25
alsjeblieft zeg, ik zit nu al te vernikkelen van de kou.
ik heb een scootertje maar ben vandaag lekker met de bus gedaan want bevries op dat ding.
had ook bedacht om misschien op de fiets te gaan, is 30 min. naar mijn werk. behalve dat ik dan zeiknat aan kom moet ik als ik klaar ben en soms bekaf ook nog es terug....
ga morgen ook met bus, zolang het vriest snachts vertik ik het om op dat ding te gaan zitten.
het is oud en het glijdt van de berg:
Bepski.
(alleen te begrijpen voor mensen die fries kunnen; oma in het fries is Beppe)
waar blijft dat groene antwoord nou? ben nou toch wel erg schiewnierig...
ik heb een scootertje maar ben vandaag lekker met de bus gedaan want bevries op dat ding.
had ook bedacht om misschien op de fiets te gaan, is 30 min. naar mijn werk. behalve dat ik dan zeiknat aan kom moet ik als ik klaar ben en soms bekaf ook nog es terug....
ga morgen ook met bus, zolang het vriest snachts vertik ik het om op dat ding te gaan zitten.
het is oud en het glijdt van de berg:
Bepski.
(alleen te begrijpen voor mensen die fries kunnen; oma in het fries is Beppe)
waar blijft dat groene antwoord nou? ben nou toch wel erg schiewnierig...
dinsdag 15 november 2011 om 21:18
Ik wil absoluut niet dat het nog kouder wordt, want dan is het in mijn huis veel te koud. Ik heb een gaskachel en wil hem niet laten branden als ik niet thuis ben. En ook wil ik de ventilatierooster open houden omdat ik dat prettiger vind met gas. Maar op de fiets kan ik het dus nog aan.
Zodra het glad is, ga ik ook met de bus. Ik ben een paar keer heel hard onderuit gegaan en nu durf ik niet meer te fietsen.
Ik heb mijn abonnement van mijn sportschool opgezegd! In het kader 'ik ga geen dingen meer doen die me tegen staan' geef ik het sporten op. Ik fiets en wandel en that's it! Weg schuldgevoel en met tegenzin in een zweterige zaal met stomme wichten staan.
Zodra het glad is, ga ik ook met de bus. Ik ben een paar keer heel hard onderuit gegaan en nu durf ik niet meer te fietsen.
Ik heb mijn abonnement van mijn sportschool opgezegd! In het kader 'ik ga geen dingen meer doen die me tegen staan' geef ik het sporten op. Ik fiets en wandel en that's it! Weg schuldgevoel en met tegenzin in een zweterige zaal met stomme wichten staan.
woensdag 16 november 2011 om 08:59
Ik lag vannacht in bed (joh!), en bedacht ineens nog oude mopjes.
Wat is wit met rode vlekken en staat in de wei?
Een tampony...
Het vliegt door de lucht en is rood met een groen kroontje?
Een aardbijtje...
Wat is wit met rode vlekken en staat in de wei?
Een tampony...
Het vliegt door de lucht en is rood met een groen kroontje?
Een aardbijtje...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
woensdag 16 november 2011 om 09:39
isadoro ik wil dat ook niet.
woon in een wat nieuwer huis, geen nieuwbouw, ongeveer 13 jaar oud. ventilatie is dus prima, maar s'avonds gaat de kachel toch een paar graadjes hoger....
ben vorige winter ook een aantal x flink op mn muil gegaan (niet met de scooter, ik neem daar echt geen risico mee!)
en heb daar dit jaar ook geen zin meer in.
hihi iedereen heeft het al weken over horror winters e.d.
(je kan het weer eigenlijk pas een paar dagen vantevoren goed voorspellen, geen weken vantevoren.....)
iedereen bereidt zich daar dan ook al massaal op voor. krijg steeds meer het gevoel dat het juist een kwakkelwinter wordt.
dat zou echt lachen zijn...... (en als dan iedereen daar weer om gaat zeiken mag je mij lek schieten........)
woon in een wat nieuwer huis, geen nieuwbouw, ongeveer 13 jaar oud. ventilatie is dus prima, maar s'avonds gaat de kachel toch een paar graadjes hoger....
ben vorige winter ook een aantal x flink op mn muil gegaan (niet met de scooter, ik neem daar echt geen risico mee!)
en heb daar dit jaar ook geen zin meer in.
hihi iedereen heeft het al weken over horror winters e.d.
(je kan het weer eigenlijk pas een paar dagen vantevoren goed voorspellen, geen weken vantevoren.....)
iedereen bereidt zich daar dan ook al massaal op voor. krijg steeds meer het gevoel dat het juist een kwakkelwinter wordt.
dat zou echt lachen zijn...... (en als dan iedereen daar weer om gaat zeiken mag je mij lek schieten........)
donderdag 17 november 2011 om 20:23
Aaahhhh, een aardbijtje vind ik echt schattig!
Ik heb trouwens liever -5 met een zonnetje dan +5 met regen. Regen vind ik zo verschrikkelijk KOUD!!! O, ook liever een beetje sneeuw bij -2 dan regen bij +2.
En het is natuurlijk nooit goed: Want als het warm is, is het meteen te warm. En zo lang droog is dan weer slecht voor mijn tuin. En voor de bomen in het bos. Maar koud en regen is al helemaal verkeerd. Sneeuw is de eerste dag heel mooi. Maar als er een beetje ijs ligt, het gaat sneeuwen en daarna echt vriezen, kunnen we niet meer schaatsen.
Wat hebben we toch een fijn en zorgenvrij leven als we ons druk kunnen maken over dit soort zaken
Ik heb trouwens liever -5 met een zonnetje dan +5 met regen. Regen vind ik zo verschrikkelijk KOUD!!! O, ook liever een beetje sneeuw bij -2 dan regen bij +2.
En het is natuurlijk nooit goed: Want als het warm is, is het meteen te warm. En zo lang droog is dan weer slecht voor mijn tuin. En voor de bomen in het bos. Maar koud en regen is al helemaal verkeerd. Sneeuw is de eerste dag heel mooi. Maar als er een beetje ijs ligt, het gaat sneeuwen en daarna echt vriezen, kunnen we niet meer schaatsen.
Wat hebben we toch een fijn en zorgenvrij leven als we ons druk kunnen maken over dit soort zaken
vrijdag 18 november 2011 om 15:43
Heee Theeleut, heb je goed geslapen? Keelpijn weer weg? Anders thee met honing drinken en heel veel dropjes eten. De hele dag! En trachitollen. In ieder geval zorgen dat je de hele dag slikt (dus kauwgom mag ook), als het goed is, zorgt dat er voor dat de bacteriën niet zo lang op een plek blijven zitten. En dan wacht ze een gruwelijke dood in jouw maagsappen, hahahahaha! (dat zal ze leren!)
Ik ga vanavond allemaal lekkere hapjes klaar maken. En opeten.
Eigenlijk moet ik thuis nog wat werk afmaken (ik heb gistermiddag gespijbeld en dat mocht alleen van mijzelf als ik het vandaag zou afmaken). Maar ik heb een grote tegenzin. Terwijl ik weet dat het in een uurtje af is. Maar eerst nog even...(vul zelf maar in, wat het ook is, het is een goed excuus)
Ik ga vanavond allemaal lekkere hapjes klaar maken. En opeten.
Eigenlijk moet ik thuis nog wat werk afmaken (ik heb gistermiddag gespijbeld en dat mocht alleen van mijzelf als ik het vandaag zou afmaken). Maar ik heb een grote tegenzin. Terwijl ik weet dat het in een uurtje af is. Maar eerst nog even...(vul zelf maar in, wat het ook is, het is een goed excuus)
zondag 20 november 2011 om 21:24
...... *kijkt voorzichtig om een hoekje* .........
Ja, ik ben er weer! Ik moest even checken of missphoebe nog zo boos was dat ze me misschien lek zou prikken. Maar we zijn twee dagen verder en nu durf ik wel weer
Keelpijn is bezworen met veel honingdrop. En met veel maagsap denk ik. Vannacht alleen een ziek mannetje gehad (theebaby), da's pas echt zielig.....
Isadoro, hoe waren de hapjes? Was het ter gelegenheid van iets speciaals of gewoon omdat het zaterdagavond was en er lekkere dingen in je winkelwagen waren gevallen?
Ja, ik ben er weer! Ik moest even checken of missphoebe nog zo boos was dat ze me misschien lek zou prikken. Maar we zijn twee dagen verder en nu durf ik wel weer
Keelpijn is bezworen met veel honingdrop. En met veel maagsap denk ik. Vannacht alleen een ziek mannetje gehad (theebaby), da's pas echt zielig.....
Isadoro, hoe waren de hapjes? Was het ter gelegenheid van iets speciaals of gewoon omdat het zaterdagavond was en er lekkere dingen in je winkelwagen waren gevallen?
maandag 21 november 2011 om 18:37
Zucht..... Keelpijn is bezworen, maar de vijandelijke bacteriën hebben het nu voorzien op mijn hoofd en buik.
Maar nu ga ik ze te lijf met thee en crackers met suiker. Dat zal ze leren!
Missphoebe, ik heb mijn vrije dag gewisseld van de donderdag naar de vrijdag. Vond vrijdag ook altijd wel prima om te werken..... Lekker rustig, kon je nog eens wat wegwerken. Maar goed, vrijdags vrij is beter voor het koffie drinken
Maar nu ga ik ze te lijf met thee en crackers met suiker. Dat zal ze leren!
Missphoebe, ik heb mijn vrije dag gewisseld van de donderdag naar de vrijdag. Vond vrijdag ook altijd wel prima om te werken..... Lekker rustig, kon je nog eens wat wegwerken. Maar goed, vrijdags vrij is beter voor het koffie drinken
woensdag 23 november 2011 om 10:51
Ooo wat zou ik graag de vrijdag vrij zijn! Maar helaas, is bij ons juist de drukste dag van de week. En er is al iemand standaard op vrijdag vrij, dus houdt het op. Maar goed, ik klaag niet, ik ben de maandag en de donderdag vrij...
Heb je de bacteriën al een lesje nederigheid gegeven theeleut?
Heb je de bacteriën al een lesje nederigheid gegeven theeleut?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
woensdag 23 november 2011 om 16:29
Nou... Het zijn hardleerse en stiekeme types, die bacteriën! Nu zijn ze mijn buik uit, maar zijn ze allemaal naar mijn hoofd gekropen! Maar ik geef niet op..... Ben ze net te lijf gegaan met een chocoladeletter 
Soezie, als jij nu morgen even aan mij denkt, zal ik vrijdag even aan jou denken terwijl ik in de relaxstand zit. Althans, voor zover dat gaat met twee kleine kinderen..... Maar daar weet jij volgens mij ook eea van.
Soezie, als jij nu morgen even aan mij denkt, zal ik vrijdag even aan jou denken terwijl ik in de relaxstand zit. Althans, voor zover dat gaat met twee kleine kinderen..... Maar daar weet jij volgens mij ook eea van.
woensdag 23 november 2011 om 16:47
die chocoletter zal zeker werken theeleut...
ik ben trouwens maandag en donderdag vrij...
verder niet veel zinnigs te melden, is ook de bedoeling
aangezien dit een nutteloze nieuwtjes topic is.
wil iemand trouwens MEFS even naar dit topic sturen?
heb een vraag je aan haar (namelijk dat ze mn foto blijkbaar wel erg eng vond )
dank u
ps heb het koud geloof ik......
ik ben trouwens maandag en donderdag vrij...
verder niet veel zinnigs te melden, is ook de bedoeling
aangezien dit een nutteloze nieuwtjes topic is.
wil iemand trouwens MEFS even naar dit topic sturen?
heb een vraag je aan haar (namelijk dat ze mn foto blijkbaar wel erg eng vond )
dank u
ps heb het koud geloof ik......
donderdag 24 november 2011 om 20:17
Zo! Ben een paar dagen weg en dan zoveel spannende verhalen over aanvallende bacteriën en de dappere strijd om ze af te weren. Gelukkig hebben jullie goede wapens. Ik zal trouwens preventief chocoladeletters gaan eten.
Ik heb meestal woensdag en vrijdag vrij. Maar nu dinsdag vrij genomen. En toen moest ik woensdag om 7.30 beginnen (ik ben geen ochtendmens...) En vandaag thuis gewerkt en morgen naar kantoor. Ik hou van flexibel werken
Ik vond het trouwens wel lekker rustig op kantoor op woensdag.
Nog meer goed nieuws: Ik ga volgende week een paar dagen met mijn liefje op vakantie! Huisje geboekt in Duitsland, in the middle of nowhere: Bij mooi weer gaan we wandelen, stadjes bekijken en lekker eten. Bij slecht weer gaan we wandelen, stadjes bekijken en lekker eten
Ik heb meestal woensdag en vrijdag vrij. Maar nu dinsdag vrij genomen. En toen moest ik woensdag om 7.30 beginnen (ik ben geen ochtendmens...) En vandaag thuis gewerkt en morgen naar kantoor. Ik hou van flexibel werken
Nog meer goed nieuws: Ik ga volgende week een paar dagen met mijn liefje op vakantie! Huisje geboekt in Duitsland, in the middle of nowhere: Bij mooi weer gaan we wandelen, stadjes bekijken en lekker eten. Bij slecht weer gaan we wandelen, stadjes bekijken en lekker eten
vrijdag 25 november 2011 om 17:47
Het spijt me! Had ik bijna gezondigd...
O jee, ben vergeten chocoladeletter te kopen! (eigenlijk hoop ik hem te krijgen van Sinterklaas, maar dan zal ik mijn schoen moeten zetten en een liedje zingen)
Vandaag met de tram naar mijn werk gegaan in plaats van op de fiets. Want het zou gaan regenen. Is dat weer genoeg nutteloze informatie?
O jee, ben vergeten chocoladeletter te kopen! (eigenlijk hoop ik hem te krijgen van Sinterklaas, maar dan zal ik mijn schoen moeten zetten en een liedje zingen)
Vandaag met de tram naar mijn werk gegaan in plaats van op de fiets. Want het zou gaan regenen. Is dat weer genoeg nutteloze informatie?
vrijdag 25 november 2011 om 21:55
En isadoro, schoen nog gezet en vooral: welk liedje gezongen?
Wij hebben vanavond sinterklaas kapoentje gezongen en zachtjes gaan de paardevoetjes.
Dat laatste was nog erg spannend, want theeman (alias koffiemeneer) kent de melodie niet.
Nu moet ik nog een kadootje inpakken en misschien ook preventief (klein beetje curatief) nog een chocoladeletter eten.
Wij hebben vanavond sinterklaas kapoentje gezongen en zachtjes gaan de paardevoetjes.
Dat laatste was nog erg spannend, want theeman (alias koffiemeneer) kent de melodie niet.
Nu moet ik nog een kadootje inpakken en misschien ook preventief (klein beetje curatief) nog een chocoladeletter eten.
zaterdag 26 november 2011 om 10:36
ik vier met mijn familie ook sint, door mijn zeer strakke planning heb ik ongeveer alles al gereed. wij doen nooit surprises maar blinken nogal uit in de gedichten. heb (met het nodige valsspelen) weer een paar mooie....
verder vind ik mezelf heel erg zielig. heb vanavond verjaarsparty van mijn broer. mijn broer is irri (hoort zo bij oudere broers) maar ook wel erg lief. desondanks heb ik er totaal geen zin in. ik voel me bij dat soort dingen altijd erg nutteloos en oninteressant. nog erger is dat mijn zus ook komt. (broer en zus zijn tweeling) bleeeeeeeeeeeeeehhhhhhh..........
verder vind ik mezelf heel erg zielig. heb vanavond verjaarsparty van mijn broer. mijn broer is irri (hoort zo bij oudere broers) maar ook wel erg lief. desondanks heb ik er totaal geen zin in. ik voel me bij dat soort dingen altijd erg nutteloos en oninteressant. nog erger is dat mijn zus ook komt. (broer en zus zijn tweeling) bleeeeeeeeeeeeeehhhhhhh..........
zaterdag 26 november 2011 om 16:42
MissPhoebe, heel veel sterkte vanavond. Vaak zijn dat soort feestjes opeens toch wel leuk, omdat je er geen zin in had. En je kan ook zwijgzaam en mysterieus doen in plaats van bijdehand. Dan denkt iedereen dat jij heel diepzinnige gedachten hebt, terwijl je jezelf oninteressant vindt, maar dat hoeven zij niet te weten.
Ik heb mijn liefje de subtiele hint gegeven dat ik mijn eigen chocoladeletters kopen wel een beetje triest vind. Ik geloof dat hij het begreep. En dat ik morgenavond mijn schoen mag zetten.
Ik ga nu even naar de AH om ingrediënten voor borstplaat te kopen (te weten: suiker en slagroom)
Ik heb mijn liefje de subtiele hint gegeven dat ik mijn eigen chocoladeletters kopen wel een beetje triest vind. Ik geloof dat hij het begreep. En dat ik morgenavond mijn schoen mag zetten.
Ik ga nu even naar de AH om ingrediënten voor borstplaat te kopen (te weten: suiker en slagroom)
zaterdag 26 november 2011 om 22:34