...Bar too mucht 192....

09-10-2011 17:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer.....

Neuroloog vond het trouwens ook alarmerend, als Zoon zelf niet zo 'relaxed' was geweest, had ik haar eerder gebeld en had hij stesolit gehad (wat je geeft bij een status epilepticus)
Dat moet toch vreselijk vermoeiend zijn. Arme jongen

En arme jij, lijkt me zo rot om elke keer mee te moeten maken.
Nou, dit was wel extreem hoor. Hij heeft er wel eens 20 gehad in anderhalf uur, maar nu zijn we dus opgehouden met tellen bij 31. Het zijn er beslist over de 40 geweest, misschien wel 50. Maar het is weer rustig!

*met een fles wijn aan d'r mond ronddansende smiley*
Ik hoop dat jullie morgen een betere dag hebben

Ga maar weer eens aan de rode!

Wat zal ik toch slank worden...........
Zo, weer tuus. Best koud als je nog 1,5 uur buiten staat te kletsen
Haha Kletskous! Ook nog een wijntje?
Ja, lekker
Ben je niet helemaal doodop nu? Na zo'n dag en je was ook al zo vroeg wakker

Proost meiske!
Ik ben helemaal over mijn slaap heen, maar wel in bed gekropen. Voor het eerst met Pluis die sinds eergisteren ineens een schootkat is. Snap jij dat nou?
Die Pluis! Wat gezellig. Katten blijven rare beesten, blijf me er altijd over verbazen. Eén van de gezusters P. blieft alleen uit een stromende kraan te drinken of uit de douchebak o.i.d. maar vooral niet uit een bakje met schoon water. Gek beest!
Ik bedoel dus dat ze nog nooit op een schoot heeft gezeten. En ze is toch al een jaar of 7 of zo. Als je d'r oppakte draaide ze een ongemakkelijk rondje en sprong weg. Eergisteren bleef ze ineens bij De Vader zitten, die haar zelf gepakt had, gisteren kwam ze uit zichzelf op mijn schoot en zojuist liep ze mee naar boven en nu ligt ze tegen mijn benen in bed terwijl ze nooit in bedden of tegen benen ligt. Gezellig hoor!
Haha, leuk is dat hè? Had 2e kat ook, sprong ze in de gootsteen als ze dorst had. En toen ze heel jong was werd ze ook wel eens kletsnat als ze van een sprietsje wilde drinken als ik onder de douche stond.
Inderdaad vreemd, maar wel leuk.

Het is hier weer even net als vroeger. Zoon zit in z'n oude kamertje achter de pc. Hij had zeker heimwee
Gezellig zo'n zoon die op zijn kamer achter de pc kruipt als hij weer eens thuis is
Haha gelukkig zie ik hem vaak dus ik vind het niet erg hoor.
Ik ga mijn wijntje achteroverslaan en 5,5 uur slapen. Da's veel tr weinig. Morgen een zombiedagje.
Hoop dat je lekker slaapt en dat De Zoon morgen een betere dag heeft
Ik verveel me helemaal niet hoor.

Ziet er gezellig uit he?
Jee Jo. Beetje sneu wel zo.

Ik lig nu net in bed. Het was weer een kutdag, maar ook daar kan je uiteindelijk wel iets leuks van maken.
Ha Yetje! Het komt wel erg wanhopig over he?
Was het weer k*t?
Goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven