Cheers!
dinsdag 19 februari 2008 om 20:35
De Kjongs idem?
Huh?
Wij zijn nooit ziek.
De laatste keer dat Kjongen ziek was was 4,5 jaar geleden.
Chipita kotst wel eens, maar merendeel als er een tand aan komt.
En ik heb bronchitis. Voor het laatst... Weeknieteens. Telt keizersnee als ziek?
Maar áls we het doen, maken we er een teamsport van. En gaan we gelijk weken op kamp.
Maar het is deze winter inderdaad wel erg raak.
Welk trucje Bent?
3m, ik héb even moeten staren, omdat ik niet wist in welke hoek ik het zoeken moest, maar ik zie nu wat je avatar is. MOOI!
Sja, Bam, ik kun je in 4 woorden zeggen wat je droom betekent.
Ik ga eens wat updates geven in ak.
Huh?
Wij zijn nooit ziek.
De laatste keer dat Kjongen ziek was was 4,5 jaar geleden.
Chipita kotst wel eens, maar merendeel als er een tand aan komt.
En ik heb bronchitis. Voor het laatst... Weeknieteens. Telt keizersnee als ziek?
Maar áls we het doen, maken we er een teamsport van. En gaan we gelijk weken op kamp.
Maar het is deze winter inderdaad wel erg raak.
Welk trucje Bent?
3m, ik héb even moeten staren, omdat ik niet wist in welke hoek ik het zoeken moest, maar ik zie nu wat je avatar is. MOOI!
Sja, Bam, ik kun je in 4 woorden zeggen wat je droom betekent.
Ik ga eens wat updates geven in ak.
dinsdag 19 februari 2008 om 22:46
Hoedan Kjong, hebben ze wijzertjes op de buik?
Misschien is bizar ook een compliment?
Avatar is wel gejat van het www. Ik wil nog iets dergelijks maken.
Marokkaans gerecht was een schot in de roos, gelukkig Lekker makkelijk namelijk, dus makkelijk en snel opnieuw te maken. (ook voor mezelf)
Bentetje, welk truucje heb je afgekeken? Harry Potter?
Cursus vanavond was leuk
Misschien is bizar ook een compliment?
Avatar is wel gejat van het www. Ik wil nog iets dergelijks maken.
Marokkaans gerecht was een schot in de roos, gelukkig Lekker makkelijk namelijk, dus makkelijk en snel opnieuw te maken. (ook voor mezelf)
Bentetje, welk truucje heb je afgekeken? Harry Potter?
Cursus vanavond was leuk
Later is nu
dinsdag 19 februari 2008 om 23:53
Gesjellig is het hier!
Heb zojuist wat Zeelandfoto's in de AK gekwakt.
Als je 3x in een minuut gaapt moet je niet naar bed, dan moet je iets leuks gaan doen. Tenzij je je zo voelt als ik, dan moet je wél naar bed.
Lag al op de bank te slapen (again..) maar moest nog werken (blech) net klaar. Morgen weer werken en ik heb er Geen Zin in... (en da's steeds, dus ik wil een andere baan (again...)
Ik heb zin om te klagen, mopperen, zuipen enzo, maar wellicht is slapen een beter idee?
Heb zojuist wat Zeelandfoto's in de AK gekwakt.
Als je 3x in een minuut gaapt moet je niet naar bed, dan moet je iets leuks gaan doen. Tenzij je je zo voelt als ik, dan moet je wél naar bed.
Lag al op de bank te slapen (again..) maar moest nog werken (blech) net klaar. Morgen weer werken en ik heb er Geen Zin in... (en da's steeds, dus ik wil een andere baan (again...)
Ik heb zin om te klagen, mopperen, zuipen enzo, maar wellicht is slapen een beter idee?
woensdag 20 februari 2008 om 00:00
AK-foto's zijn geweldig!
Wauw, wat een heerlijk stel is het toch, die Pimpelkinderen!
Ja, Kjong, die sinaasappelmeuk is het nieuwste biersmaakje. Van Oranjeboom. Niet te zuipen, net als de rest van hun bier...
En ik ga toch naar bed.
Vrees dat ik anders morgenochtend, als er op een heel onggggristelijk tijdstip twee koude voetjes tegen mijn dijbeen aangeschoven worden en er een klein stemmetje fluistert "mamma, zijn je oogjes al wakker", heel erge spijt ga hebben.
Wauw, wat een heerlijk stel is het toch, die Pimpelkinderen!
Ja, Kjong, die sinaasappelmeuk is het nieuwste biersmaakje. Van Oranjeboom. Niet te zuipen, net als de rest van hun bier...
En ik ga toch naar bed.
Vrees dat ik anders morgenochtend, als er op een heel onggggristelijk tijdstip twee koude voetjes tegen mijn dijbeen aangeschoven worden en er een klein stemmetje fluistert "mamma, zijn je oogjes al wakker", heel erge spijt ga hebben.
Wat wilde ik nou toch typen?