Archos 101 16GB Tablet, ervaringen?
maandag 7 november 2011 om 19:45
Ja! Ik ben eruit. Ik heb bovenstaande tablet voor een zacht prijsje bij wehkamp besteld. Ik heb lang getwijfeld over een Ipad, maar vind deze wel errug duur en ik wou toch graag Android. Ik ga de tablet gebruiken voor surfen,spelletjes,mailen,filmpjes etc. 
iemand ervaringen met bovenstaande tablet? En met AppsLib ipv Android Market?
iemand ervaringen met bovenstaande tablet? En met AppsLib ipv Android Market?
Just like Alan Garner
maandag 7 november 2011 om 20:04
http://www.beslist.nl/com ... Internet_Tablet_16GB.html
zondag 20 november 2011 om 20:37
mag ik dan vragen wat je er allemaal mee doet? ben zelf op zoek naar een tablet voor een zacht prijsje. van apple ben ik geen fan, maar de samsung vind ik ook te duur. dan zijn er nog wel andere, maar deze is toch wel nog een stuk goedkoper.
voor mij hoeft het namelijk geen complete vervanging van een laptop voor te stellen. ik wil er eigenlijk alleen maar makkelijk en snel mee kunnen surfen en mailen en af en toe een spelletje spelen... hij moet eigenlijk hetzelfde kunnen als mn samsung telefoon, alleen dan wat groter.
voor mij hoeft het namelijk geen complete vervanging van een laptop voor te stellen. ik wil er eigenlijk alleen maar makkelijk en snel mee kunnen surfen en mailen en af en toe een spelletje spelen... hij moet eigenlijk hetzelfde kunnen als mn samsung telefoon, alleen dan wat groter.
dinsdag 22 november 2011 om 15:58
ik gebruik de archos voor surfen,mailen, krant lezen, e-reader, spelletjes.. Een uitvergrote mobiel idd! 16gb is meer fan voldoende! Wat appslib betreft, in appslib kun je de app arctools downloaden en via arctools kun je de "normale" android market installeren. Ideaal! Ook mooi aan de archos is de usb uitgang en de camera, dat heeft de apple niet.. Al met al super tevreden dus!
Just like Alan Garner
zondag 27 november 2011 om 18:06
Volgens de consumentenbond is de kijkhoek van de Archos slecht.... Als je met z'n 2en naar de tablet kijkt, zie je het dan wel goed of klopt het dat dan het beeld "zwart" is?
Ik blijf twijfelen.... wil natuurlijk niet te veel geld kwijt maar ben ook bang dat ik een redelijk apparaat koop en dan over een half jaar toch een iPad of Samsung wil/ga kopen...
Ik blijf twijfelen.... wil natuurlijk niet te veel geld kwijt maar ben ook bang dat ik een redelijk apparaat koop en dan over een half jaar toch een iPad of Samsung wil/ga kopen...
maandag 28 november 2011 om 18:58
quote:Klady schreef op dinsdag 22 november 2011 15:58 ik gebruik de archos voor surfen,mailen, krant lezen, e-reader, spelletjes.. Een uitvergrote mobiel idd! 16gb is meer fan voldoende! Wat appslib betreft, in appslib kun je de app arctools downloaden en via arctools kun je de "normale" android market installeren. Ideaal! Ook mooi aan de archos is de usb uitgang en de camera, dat heeft de apple niet.. Al met al super tevreden dus!Nou op mijn apple zit wel een camera hoor haha! Maar fijn dat je tevreden bent met je tablet!
dinsdag 29 november 2011 om 16:18
ik heb ook zitten twijfelen om deze tablet te kopen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan, mede door de review via deze site. Hier staat ook dat de kijkhoek van de tablet niet erg goed is en dat je de android market niet kunt gebruiken wat me lastig lijkt.
weet iemand een alternatief voor deze tablet? ongeveer binnen dezelfde prijsklasse?
weet iemand een alternatief voor deze tablet? ongeveer binnen dezelfde prijsklasse?
dinsdag 29 november 2011 om 18:59
quote:mirjamn schreef op 29 november 2011 @ 16:18:
ik heb ook zitten twijfelen om deze tablet te kopen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan, mede door de review via deze site. Hier staat ook dat de kijkhoek van de tablet niet erg goed is en dat je de android market niet kunt gebruiken wat me lastig lijkt.
De market kun je er heel eenvoudig opzetten,appslib biedt de app zelf aan.
Wat de kijkhoek betreft,met zn vieren er een film op kijken wordt lastig,maar wij kjken er regelmatig met zn tweeen een filmpje op en dat gaat prima. Ook de ereader is top.
De market kun je er heel eenvoudig opzetten,appslib biedt de app zelf aan.
Wat de kijkhoek betreft,met zn vieren er een film op kijken wordt lastig,maar wij kjken er regelmatig met zn tweeen een filmpje op en dat gaat prima. Ook de ereader is top.
Just like Alan Garner