orale seks

27-11-2011 21:25 65 berichten
Hey iedereen. Ik heb een super leuke vriend, we zijn nu een jaar samen. De sex is geweldig, maaaaar.. Ik hou super erg van orale sex. Ik heb hem pas 3 keer gepijpt, alle drie de keren waren we dronken haha. Hij heeft mij nog nooit gebeft.. We zijn okk niet zulke praters qua sex, dats ook het probleem denk ik. Ik denk dat hij te verlegen is om daar opeens mee te beginnen, soms geeft ie me wel een "speels" kusje daar beneden maar dat was het dan ook -___- we praten niet veel over sex want het gaat altijd vanzelf behalve met dit onderwerp dus. Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit onderwerp het beste aansnijde, en zodat het niet ongemakkelijk word? Xx
Alle reacties Link kopieren
Zoek anders even in de zoekbalk rechts op 'beffen'.. Zijn al meer topics over langsgekomen.
Orale seks is niet het enige voorspel.
Nee het is inderdaad niet het enige. Ik zeg ook, voor mij is het dan pas goede seks. Omdat ik vind dat je elkaar helemaal moet willen 'opvreten' tijdens de daad. Je geen gene moet hebben en overal over kunt praten.
Ja daar heb je wel gelijk in
Ik bedoel dit niet onaardig, Stankervision. Maar het klinkt alsof hij in ieder geval niet veel ervaring heeft. Seks is niet alleen neuken, maar ook samen expirimenteren en elkaars lijf leren kennen, er achter komen wat de ander lekker vindt en elkaar laten genieten.

Ik zou in ieder geval als hij hem er in wil stoppen plagerig aangeven dat het niet zo snel hoeft, knipoog erbij en duik met je hoofd naar beneden.. Plaag hem, daag hem uit. Zeg dat je het lekker vindt als hij je eens zou beffen. Of als hij een kusje er op geeft, zeg dan gewoon 'oeh, ga eens door ;)'
quote:yezka schreef op 27 november 2011 @ 21:45:

(Oh gelukkig! Het gaat echt over orale sex tussen twee mensen.... Na de schok van het topic van gisteren durfde ik amper te kijken... )

Wat heb ik nu weer gemist?? &^%%$#$#
Dat zijn hele goede tips ster89, kan ik heel wat mee thanks!
quote:ster89 schreef op 27 november 2011 @ 22:07:

Ik zou in ieder geval als hij hem er in wil stoppen plagerig aangeven dat het niet zo snel hoeft, knipoog erbij en duik met je hoofd naar beneden.. Plaag hem, daag hem uit. Zeg dat je het lekker vindt als hij je eens zou beffen. Of als hij een kusje er op geeft, zeg dan gewoon 'oeh, ga eens door ;)'Dit dus. Hoef je geen zwaar gesprek te voeren (waarvan ik me heel goed kan voorstellen dat je er geen zin in hebt) en kan je toch wat meer variatie aanbrengen. Niets mis met meteen erop als je echt niet kunt wachten, maar er zijn zoveel meer leuke dingen die je kunt doen. Zonde om dat te laten liggen.
quote:himalaya schreef op 27 november 2011 @ 21:56:

[...]

En daarna op zijn been en hem strak aankijken. Heel geil.
Sjezus 18 en nu al pijpen...En gebeft worden..Ik ben er net twee jaar mee bezig joh..
quote:TheEmpress schreef op 27 november 2011 @ 22:09:

[...]

Wat heb ik nu weer gemist?? &^%%$#$#

Wil je het echt weten?

Ik vertel de kernwoorden, mag je zelf je fantasie laten werken; vagina, leverworst, hond
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:TheEmpress schreef op 27 november 2011 @ 22:09:

[...]

Wat heb ik nu weer gemist?? &^%%$#$#Iets met een hond en leverworst en een vrouw die bij haar man tekort kwam... :puke:
Maar ster, heb jij dan ook orale seks als je voor de 1e of 2e keer met iemand vrijt?

Ik vind dit zelf namelijk zo intiem dat ik dat soort handelingen pas echt doe wanneer de relatie iets verder gevorderd is. Stom misschien, en ik kan het ook niet helemaal beredeneren, maar het voelt anders niet goed. Ik heb trouwens geen bezwaar als de heer in kwestie het gelijk bij mij doet. Sja, haha, wat krom hè. Ik snap het eigenlijk ook niet.
quote:yezka schreef op 27 november 2011 @ 22:17:

[...]

Iets met een hond en leverworst en een vrouw die bij haar man tekort kwam... :puke:Hahahahahahah, linkje??
Volgens mij is dat topic verwijderd.
quote:rakim schreef op 27 november 2011 @ 22:15:

Sjezus 18 en nu al pijpen...En gebeft worden..Ik ben er net twee jaar mee bezig joh..Ja daahaaaag Iets in mij zegt dat dit grote onzin is, hahahaha.
quote:calvijn1 schreef op 27 november 2011 @ 22:15:

[...]

Wil je het echt weten?

Ik vertel de kernwoorden, mag je zelf je fantasie laten werken; vagina, leverworst, hondDit komt me trouwens wel erg bekend voor van een aantal jaar geleden, trol misschien?
Beter dat dat topic is verwijderd! Hoop dat het nep was anders vind ik het echt goor en dierenmishandeling
quote:stankervision schreef op 27 november 2011 @ 22:21:

Beter dat dat topic is verwijderd! Hoop dat het nep was anders vind ik het echt goor en dierenmishandelingJe kent het topic?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, ik had nog zo'n klein blikje leverworst staan (over van kampeervakantie). Ik heb het gisteren maar weggegooid. Stel je voor dat iemand het ziet staan en rare dingen gaat denken over mij en mijn hond?!
Nee, er wordt hier toch.over gepraat
Vooral NIET over seks praten!Het is nog net 2011 en pas in 2012 gaan we weer praten. Nu mag een ieder alleen maar raden wat hij/zij lekker vindt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@fame ??? .... Haha
quote:TheEmpress schreef op 27 november 2011 @ 22:20:

[...]

Ja daahaaaag Iets in mij zegt dat dit grote onzin is, hahahaha.Hahaha nou ok, twee jaar en zes maanden ofzo dan ;)
quote:stankervision schreef op 27 november 2011 @ 22:26:

@fame ??? .... HahaJa, ik begrijp het niet. We durven ons wel geheel nakend te tonen, maar er over praten?????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven