vreemdgaan

06-12-2011 16:13 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Heb een groot probleem en misschien heeft er iemand tips voor mij of een mening geven mag ook!

Ik ben 25, en gebonden maar niet helemaal happy in mijn relatie. Een paar weken terug heb ik een super leuke man leren kennen waar ik nu veel mee bel en sms. Nu wil hij komend weekend afspreken. ( wat ik super spannend vind) Alleen 2 problemen: hij is ook gebonden en er mag niemand achter komen. en 2: hij is achtien jaar ouder dan ik. Help wat moet ik doen?
Ben je zo dom dat je niet zelf kunt bedenken wat te doen?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2011 22:21
Reden: reactie op schelden
% gewijzigd
quote:wdr schreef op 06 december 2011 @ 16:18:

Sofa! McFlurry m&m! *zijgt neer*quote:wdr schreef op 06 december 2011 @ 16:25:

[...]

*neemt hap van McFlurry*quote:wdr schreef op 06 december 2011 @ 16:27:

[...]

Verslikt zich *proest*Dit topic gaat over vreemdgaan. Niet over wat je zoal in je mond naar binnen propt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2011 22:22
% gewijzigd
quote:MissKiek schreef op 06 december 2011 @ 16:28:

Een grap zeker? Hm nou ja grappig. Ik ben net bedrogen, vriend ging vreemd en ik kan je zeggen dat het voor mij nu erg beroerd is. Beter eerst uitmaken en dan lekker pakken wat je pakken kan. Daar kwets je niemand mee.Je kwetst ook niemand met vreemdgaan wanneer dit niet uitkomt, toch?
quote:algebroe schreef op 06 december 2011 @ 16:30:

[...]

[...]

[...]

Dit topic gaat over vreemdgaan. Niet over wat je zoal in je mond naar binnen propt.Ach laat haar toch!? Ze zit heerlijk op haar sofa mee te lezen. Ik vermaak me eigenlijk ook wel.
quote:algebroe schreef op 06 december 2011 @ 16:30:

[...]

Dit topic gaat over vreemdgaan. Niet over wat je zoal in je mond naar binnen propt.Meestal gaat dat samen.
Stap1: Afspraak afzeggen/ niet maken.

Stap 2: Vriend inlichten over je gevoelens over je huidige relatie en mogelijke vreemdgaan gevoelens.

Stap 3: Kappen met je relatie of niet meer op zoek gaan naar mannen waar je mee vreemd kunt gaan.

Echt,het vreemdgaan zelf is niet eens zozeer het probleem Het bedrog en de leugens die het met zich meebrengt voor je partner,dat is het ergste. Ik kan niet begrijpen dat mensen dit echt doorzetten zonder hun partner in te lichten, zodat hij/zij zelf een keuze kan maken om te stoppen met de relatie. Wie wil er nu in een leugen leven?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2011 22:22
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Griiiistus, dit meen je niet TO.

Hoppa meteen het bed in met een ander zodra het niet lekker loopt in een relatie, tuurlijk joh, doodnormaal.
quote:Magdalan schreef op 06 december 2011 @ 16:32:

Griiiistus, dit meen je niet TO.

Hoppa meteen het bed in met een ander zodra het niet lekker loopt in een relatie, tuurlijk joh, doodnormaal.Geeft zulke lekkere spanning. Dat is echt dé oppepper voor je relatie.
quote:Claudia2010 schreef op 06 december 2011 @ 16:31:

[...]

Ach laat haar toch!? Ze zit heerlijk op haar sofa mee te lezen. Ik vermaak me eigenlijk ook wel.*Opent koelkast. Chips, geen bier. Snel terug...*
Dat je niet happy in je relatie bent kan zo zijn, dat hij 18 jaar ouder is hoeft ook niet meteen voor problemen te zorgen, maar iets met een gebonden man "doen" is niet slim. Waarom wilt hij met je afspreken, is zijn relatie ook niet goed? Of... Je vraagt jezelf toch wel af waarom een gebonden persoon met iemand anders dan z'n huidige partner af wilt spreken.
goh wat aardig allemaal. haha.

Tja heb een relatie waar ik niet zo makkelijk uit kan stappen. maakt me dat meteen een hoer?
Hoezo kun je er niet makkelijk uitstappen?

Je maakt het uit en je gaat.

Of heeft hij je opgesloten in een kamertje?
quote:angel321 schreef op 06 december 2011 @ 16:39:

Tja heb een relatie waar ik niet zo makkelijk uit kan stappen.

Waarom niet?

Zou je het wel willen, er uit stappen? Of zou je liever met je eigen vent een leukere relatie hebben?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:helene31 schreef op 06 december 2011 @ 16:34:

[...]

Geeft zulke lekkere spanning. Dat is echt dé oppepper voor je relatie.Ohja, daar had deze suffe muts nog helemaal niet aan gedacht. Zal het onthouden voor als mijn relatie ook in een dip beland
hahahaha vreemdgaan omdat je eigen relatie in een dip zit.
Hoe is zijn relatie?Wil hij niet over praten? Dat wordt dus geen open relatie. is dat een manier hoe je een relatie in gaat.Goed (, maar....)? Je wordt een vriendin voor erbij, dit wordt nooit een stabiele relatie in plaats van je huidige relatieSlecht. Joepie... wilde sex .. met een uitzicht op een vervangende relatie... want zonder man is ook maar alleen.

Enne , trek je niks aan wat er hier allemaal geroepen wordt. Volg je eigen mening, en leer van je eigen fouten, niet van de fouten van een ander.

jee echt gezellig zo. nee zit gewoon echt niet goed ik mijn relatie en hij gaat ook gewoon zijn eigen gang. Weet niet of ik bij mijn huidige vriend wil blijven. Kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar.
Niet willen is heul iets anders dan niet kunnen
quote:angel321 schreef op 06 december 2011 @ 16:52:

jee echt gezellig zo. nee zit gewoon echt niet goed ik mijn relatie en hij gaat ook gewoon zijn eigen gang. Weet niet of ik bij mijn huidige vriend wil blijven. Kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar.

En dat rechtvaardigt vreemdgaan?

Hoe zou jij je voelen als je erachter zou komen dat je vriend een "spannende" afspraak heeft gehad met iemand anders?
quote:angel321 schreef op 06 december 2011 @ 16:52:

jee echt gezellig zo.

Je hebt gelijk, iedereen zegt precies wat ie zelf wil

ik zou gauw naar een ander forum gaan als ik jou was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven