Teleurgesteld
donderdag 8 december 2011 om 18:04
Vanmiddag kwam ik een goede vriendin tegen met haar dochter in de supermarkt. Haar dochter was gisteren jarig en heb haar dus gefeliciteerd. Gevraagd aan dochter hoe haar verjaardag was geweest en kreeg te horen dat er een High Tea was georganiseerd en dat er veel mensen waren geweest. Heel gezellig!
Jullie begrijpen dat dit gewoonweg een klap in mijn gezicht was! Deed echt pijn. Tegelijkertijd begreep ik ook het dilemma waar vriendin mee heeft gezeten: Haar dochter heeft een probleem met mijn dochter en vanavond gaan we met z'n 4tjes hier over praten. Echter ik heb daar dus nu geen zin meer in...
En ik ben vanmiddag nog kadootjes gaan kopen voor de jarige!
Ik heb me niet alten kennen en net gedaan of het me niets deed, maar eenmaal thuis voelde ik me zwaar kloten!
Kan iemand mij advies geven over hoe ik hier emotioneel mee moet omgaan?
Jullie begrijpen dat dit gewoonweg een klap in mijn gezicht was! Deed echt pijn. Tegelijkertijd begreep ik ook het dilemma waar vriendin mee heeft gezeten: Haar dochter heeft een probleem met mijn dochter en vanavond gaan we met z'n 4tjes hier over praten. Echter ik heb daar dus nu geen zin meer in...
En ik ben vanmiddag nog kadootjes gaan kopen voor de jarige!
Ik heb me niet alten kennen en net gedaan of het me niets deed, maar eenmaal thuis voelde ik me zwaar kloten!
Kan iemand mij advies geven over hoe ik hier emotioneel mee moet omgaan?
donderdag 8 december 2011 om 18:11
donderdag 8 december 2011 om 18:16
Dat meisje kan niet met jouw dochter overweg. Heel logisch dus dat jouw dochter niet wordt uigenodigd. Waarom zou je jou dan wel uitnodigen? JIj bent de moeder van een meisje dat ze niet mag. Oké jij bent een vriendin van haar moeder maar op je verjaardag nodig je je eigen vrienden uit. NIet de vrienden van je ouders.
donderdag 8 december 2011 om 18:24
donderdag 8 december 2011 om 18:34
Ja, dat jullie kinderen geen vrienden zijn dat kan. Vriendschap kan je nu eenmaal niet afdwingen. En zou de thee gezelliger zijn geweest als je dochter er wel bij aanwezig was? Jullie moeten je er (om de vriendschap tussen de volwassen dames te behouden) gewoon bij neerleggen dat de dames geen vrienden zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 8 december 2011 om 18:45
Andere vriendinnen van mijn vriendin waren wel uitgenodigd. Met en zonder kinderen. Wij gaan zo met elkaar om dat we met verjaardagen van de kinderen en van de volwassenen elkaar opzoeken. Mijn dochter was niet meegegaan...
Maar met deze argumenten, die rationeel zijn, kan ik absoluut wat!
Neemt niet weg dat het me pijn deed en doet!
Bedankt, lieve mensen!
Maar met deze argumenten, die rationeel zijn, kan ik absoluut wat!
Neemt niet weg dat het me pijn deed en doet!
Bedankt, lieve mensen!
donderdag 8 december 2011 om 19:39
Als er al om de tafel gezeten moet worden om dingen uit te praten tussen jouw dochter en die van haar, zal het ook niet zijn omdat de een heeft gezegd dat die schoenen niet mooi staan..
Ik vind het logisch dat jouw dochter en jij niet uitgenodigd zijn, gezien de situatie.
Had jij dat wel gedaan, iemand uitnodigen waar je mot mee hebt?
Ik vind het logisch dat jouw dochter en jij niet uitgenodigd zijn, gezien de situatie.
Had jij dat wel gedaan, iemand uitnodigen waar je mot mee hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 8 december 2011 om 20:00