One night stand

08-12-2011 21:12 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva leden.

Ik zou heel eerlijk zijn en ben op zoek naar jongens voor een intieme relatie. Ik heb op internet gezocht, dating sites zijn zo duur en seks dating sites hebben weinig resultaat. Hebben jullie een suggestie?

M.v.g,

Woman with a question.
En dat overdreven hysterische gedoe over foto's slaat ook nergens op. je hoeft toch geen naaktfoto te sturen. Stuur gewoon een foto die iemand net zo goed van hyves had kunnen plukken.

En stel je komt een collega tegen wat dan nog. Wil hij dan op je werk gaan zeggen :" nou je weet nooit wat mij gebeurd. Zit ik rustig op een sexchat aan mn pik te rukken kwam ik erachter dat het ...was." denk niet dat dat gaat gebeuren.
quote:nieuwemaan11 schreef op 08 december 2011 @ 22:23:

Is een leuke Gigolo niet wat?

Er zijn vast wel vrijwilligers te vinden hoor.

En je zou ook eens op swingerssites kunnen kijken, zoals de Sallandse Dart Club (SDC.com) of Swingers Nederland. Daar zijn meerdere (volksstammen!) lotgenoten naar ongeveer dezelfde ontmoetingen op zoek.

Ook zou je naar de gigolo-avonden van de Fun of Mystique kunnen gaan. Keuze zat!
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
quote:Masetto schreef op 08 december 2011 @ 22:36:

[...]

Er zijn vast wel vrijwilligers te vinden hoor.

En je zou ook eens op swingerssites kunnen kijken, zoals de Sallandse Dart Club (SDC.com) of Swingers Nederland. Daar zijn meerdere (volksstammen!) lotgenoten naar ongeveer dezelfde ontmoetingen op zoek.

Ook zou je naar de gigolo-avonden van de Fun of Mystique kunnen gaan. Keuze zat!Je hebt ervaring?????
quote:cheerlesscard schreef op 08 december 2011 @ 22:30:

Wat is nou eigenlijk het probleem?

Als de gemiddelde vrouw haar been uit het raam hangt heeft ze er tien man aanhangen.
Je ga één keer naar een kroeg waar mensen komen van je eigen leeftijd +/- 5 jaar. Drie keer glimlachen en je kan kiezen uit 10 kerels voor een spannende nacht. Dat lijkt mij eerlijk gezegd toch niet zo moeilijk.
PS het +/- bedoel ik niet "lullig". Ik probeerde aan te geven dat als je 30 ben, je in de range 25 tot 35 zou kunnen kijken. Maar voor hetzelfde val je op jongere of oudere exemplaren.
Ik snap ook niet hoe je weinig succes kan hebben op seks dating sites...kan aan mij liggen, maar ik vat em niet.
quote:cheerlesscard schreef op 08 december 2011 @ 22:30:

Wat is nou eigenlijk het probleem?

Als de gemiddelde vrouw haar been uit het raam hangt heeft ze er tien man aanhangen.Na een "mislukte date" vanavond, m'n been uit het raam gehangen, blij dat ik 'm nog heb... wel lekker die wind...
quote:femminile schreef op 08 december 2011 @ 23:02:

[...]

Na een "mislukte date" vanavond, m'n been uit het raam gehangen, blij dat ik 'm nog heb... wel lekker die wind...

Lucht wel even lekker door.

Ja het waait te hard hè, dan hebben ze geen grip die mannen :p
quote:cheerlesscard schreef op 08 december 2011 @ 23:17:

[...]

Lucht wel even lekker door.

Ja het waait te hard hè, dan hebben ze geen grip die mannen :p

Jij bent lekker op dreef.
Zo juist geprobeert en er vallen alleen bejaarde mannen aan van de flat om de hoek. Heb ze er meteen af geschud.
En een verkoudheidje tepakken! brr.
T waaide spontaan droog...

Of oei woei?
Naa weet je wat ik kruip lekker onder de wolle dekens en wacht de morgen stond heeft goud in de mond af.
quote:womanwithaquiestion schreef op 08 december 2011 @ 23:27:

Zo juist geprobeert en er vallen alleen bejaarde mannen aan van de flat om de hoek. Heb ze er meteen af geschud. had je een steunkous aan dan ?
quote:femminile schreef op 08 december 2011 @ 23:32:

T waaide spontaan droog...

Of oei woei?

Haha, zie de wind waait door de bomen....

was er nog iets nat na die mislukte date dan? Meestal is dat genoeg om spontaan uit te drogen.
Uitdrogen? Mag ut niet hopen.....
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om als vrouw een ONS te regelen. Goed; het hangt er van af hoe kieskeurig je bent maar dan nog...

Als man is het beduidend moeilijker helaas.
quote:lunchboxbomb schreef op 09 december 2011 @ 11:15:

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om als vrouw een ONS te regelen. Goed; het hangt er van af hoe kieskeurig je bent maar dan nog...

Nou ja, enige klasse is wel gewenst.

Als man is het beduidend moeilijker helaas.

Ligt eraan hoe aantrekkelijk de man is.

Zo kort door de bocht ligt het voor mij.
Je hebt ook nog Second Love.
@womanwithaquestion

Ik snap het niet helemaal er zit hier op je topic een kerel die schreeuwt om een date met je en je reageerd er helemaal niet op . Misschien ligt het wel aan jezelf en dat je de hints niet helemaal doorhebt?
Overbodig
anoniem_130176 wijzigde dit bericht op 19-12-2011 17:35
Reden: Overbodig
% gewijzigd
Ga gewoon op relatieplanet. Daar stikt het van de kerels die helemaal niet op zoek zijn naar een relatie maar gewoon lekker van bil willen. Die malen er niet om dat je er zelf geen foto op zet. Veel mannen daar hebben er wel een foto op, kan je nog uitzoeken ook. (jee wat weet ik veel van relatieplanet ;-p)
volgens mij kan t niet zo moeilijk zijn om een man te vinden voor sex. Tenzij je kieskeurig bent. Voor een man daarentegen is het wel moeilijker
Ik zou zeggen zet je email adres neer en je krijgt reacties genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven