Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Kath: een fijne vakantie, hopelijk worden de nachten gauw wat langer!!

Annika: wat raar van je baas zeg... Kan me indenken dat je zelf eerst maar eens helemaal uit wilt zieken! Goed voor jezelf opkomen hoor! Baas heeft er niets aan als je na een week weer ziek bent.

Speec: wat goed dat Berend al kan staan.. Nu nog even het gaan zitten uitvogelen dus...

Maya: toch naar de ka dus... Misschien wel niets aan de hand, maar het zekere voor het onzekere is ook wel fijn. Gelukkig kun je al vrij vlot terecht bij de ka.
Ohwja... ik wil zo langzamerhand eens beginnen met geboorte cupcakes/muffins te maken... Eerst even een keer proberen, en dan écht maken..

Iemand enig idee hoelang je die kan invriezen???

Kan het nergens vinden??

Er vanuit gaande dat ik over een week of 5,5 bevallen ben , wil ik ze dan gebruiken voor de eerste visites.. Daarna kan ik ze wel weer bijbakken...

Maar zou ik ze bv 6 a 7 weken in de vriezer kunnen bewaren??

Gewoon "kaal" zeg maar, de versiering kan op het moment zelf nog wel...
J2 klein?? En in maat 80? Jeetje, N. is er net uit en die is heel gemiddeld.

Moet nog even de gegevens aanpassen zo.

Husk, R. een bordje pap, en dat wilde ze wel. Had je het van bv gemaakt of kv? En hoe is de flessenjacht?
Deb, wij vriezen op t werk de (glutenvrije) cake altijd gewoon in. Geloof max 3 maand dat t mag. Zal voor cupcakes vast t zelfde zijn

J2 is qua lengte niet zo klein, net iets onder de middellijn. Gewicht is wel wat er onder, maar das altijd zo geweest en is ook geen probleem als deze maar wel de lijn van de curve blijft volgen en dat was nu niet zo. Zijn gewicht boog in vergelijking met de curve naar beneden af. Ik maak me er niet zo druk om, kon volgende week in ander zh al terecht maar ik wacht liever 4 weken en dan nnaar "eigen" zh

Husk, wat vond ze vd pap?En die I, is ook wel lastig te begrijpen dat je de ene week wel lekker mee mag gymen en de andere niet
Tuurlijk is het goed J2 door een KA te laten onderzoeken, je weet het ten slotte maar nooit.
Zitten op vliegveld, zo eerst binnenlandse vlucht vanavond dan door naar nl

kath ook in de zon aangekomen, zou er bijna jaloers van worden

maar geniet er van

maya moet j2 wegens zijn hartruisje heen of vanwege de groei? Nou ja kwaad kan het niet thuis

h heeft ook een dip gehad maar nu zit ze qua lengte boven het gemiddelde alleen gewicht er nog onder
Oh en ebp voor ik het vergeet
Goede terugreis gw!!!
goede vluchten, gw!

Sjaak zat pas met zijn verjaardag in maat 80. Heeft ie dus net 5 maanden in gezeten. De laatste restjes 80 kunnen nog wel een week of 2 denk ik.

R al aan de pap dus! en uit een bordje dus? ging goed?

Wilde eerst vrij nemen vandaag, maar ben in 5 min al drie keer afgeblaft. Gezellllllllig!
goedemorgen!
Goedemorgen!
Goede reis GW, gek hoor ben je al weer bijna terug.

Bummer Moom, gezellig dus bij jullie thuis.
Goedemorgen!

Dus toch maar aan het werk gegaan moom? Gezellig!

Goede reis gw, ben erg benieuwd naar jullie foto's!

Hey party! hoe is het bij jullie?

Hier heerlijk geslapen! S geslapen van 23.30 uur tot 7. 45 uur ( tussendoor 1 keer speen gegeven, toen sliep ze zo verder) en D slaapt nu nog! Vannacht maar 1 keer wakker geweest. Helemaal in paniek.. mama, kan niet kijken! Oogjes zaten weer dichtgeplakt.
duvel,hier gaat het wel wat beter met K,gelukkig!Alleen was ze al rond 5:30 wakker...pfffff.En vandaag is mijn pa opgenomen,die wordt een dezer dagen geholpen.Wat fijn dat S zo goed slaapt joh!
Goedemorgen!!

Hier een rotnacht gehad, kon totaal weer geen houding vinden, en had zó'n last van jeuk, werd er helemaal GEK van.... Bah...

Weet niet meer wat ik er tegen kan doen... Volgens de vk is het zwangerschapsjeuk.....

Dus ik ben van 1 tot half 5 wakker geweest...

Party: gelukkig gaat het weer wat beter met K!

Oeh spannend weer met je vader dus! Sterkte voor de komende dagen!

Duuv: wat fijn dat beide kids even een goede nacht hebben gemaakt...

Moom: hmmm, das niet gezellig.. Toch maar gaan werken dus?

Heb T naar het kdv gebracht, dus kan vandaag even wat in huis gaan doen... Maarja, dan moet het wel licht gaan worden, en dat gaat volgens mij nog wel even duren... Vanmiddag naar vriendin, gezellig even bijkletsen, en kan haar kindje even weer zien
Gw, j2 moet voor zn ruisje heen. Maar als ze groei gewoon was geweest was hij niet doorgestuurd.

Duvel, lekker S lijkt t doorslapen door te hebben!

Deb, rustig aan vandaag. Je kunt tijd dat t op kdv is ook gebruiken om even lekker uit te rusten

Hier was t vanmorgen 8uur, heerlijk
maya, staat de groeicurve van j2 ook op die belgische site? Wil hem wel eens vergelijken met A.

En ja, toch maar gaan werken. Het goede nieuws is wel dat de vaatwasser gerepareerd is. Was gelukkig te solderen. Anders had het een nieuwe geworden.
http://www.zwangerschapsp ... ur-muisjes-invriezen.html
pfew maar 1 euro minder kinderopvangtoeslag volgend jaar!
Lekker moom!

Als het goed is krijg ik morgen meer van mijn werk te horen. Kan ik dan de nieuwe uren gaan berekenen..
Fijn dat k weer beter is party! En sterkte met je vader..

Heb je niet iets wat je kan smeren tegen de jeuk deb? Ik had er ook zo'n last van, vooral op mijn benen, en smeerde me een paar keer per dag in met hele vette creme. Dat hielp wel aardig.
Moom, hoe heb je dat berekend?
quote:Becky26 schreef op 13 december 2011 @ 14:04:

Moom, hoe heb je dat berekend?mijn verzamelinkomen, vents verzamelinkomen, uurprijs, aantal uren opvang. en voila. of even inloggen op www.mijntoeslagen.nl (met je digid), de beldienst heeft het nl al voor je gedaan. ik had er alleen (nog) geen brief van thuis gezien.

begreep dat mensen met 2 kindjes op opvang er wel behoorlijk op achteruit gaan.
Moom, heb gegevens J2 op de belgische site gezet. ik krijg t alleen niet voor elkaar om de standaard curve in het plaatje te krijgen.

als ik de curve in mijn boekje bekijkt dipt de standaard curve met 1 jaar ook wat en J2 doet dat naar mijn idee een maandje eerder

lekker dat je maar 1 euro minder toeslag krijgt. geloof dat ouders met 2 kindjes gemiddeld 40-60% meer moeten betalen.(heb ik gelukkig geen last van)
Ik lek! ( bah....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven