Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Rob is dr stil van... Welke keuze heeft hij nou? Blond, bruin, rood en eeeh kan dr nog een zwartje bij?

O.. motor en lassie.. neej laat maar. Been there done that
JJ zet even een klapstoel neer en gaat eens zien hoe Rob zich hieruit gaat redden

@ Rooss: Dat met die kutbrommer en Samson en Gert is niet te vergelijken met een Harley en Lassie....
quote:rob1966 schreef op 13 december 2011 @ 16:23:

[...]

hahaaha.. ik woon in breda, mijn hobbies zijn motorrijden(harley) en ik kan likken als Lassie, jajaja

He Rob, dan ken ik jou, je woont bij mij om de hoek!

Haaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Engel, ik ben geheel sprakeloos. Ik pak de popcorn erbij en ga er eens goed van genieten. Misschien doe ik nog tips op van de oudgedienden hier

Rooss, pssst, niet elke brommert is zo hoor. Of het moet aan het gebrek aan Lassie liggen
Rob, je hebt de keuze tussen blond en blond...

Waar ligt Breda? Of ben je ook bereid richting hoofdstad te reizen?

En likken als Lassie zegt me weinig, er komt wat mij betreft ook wat handqerk aan te pas.
Voel me nu al gepasseerd :( on topic.. Kan een potentiele minnaar op voorhand al vervelend zijn.. Ben nu al totaal in onbalans..

@rob.. In deze tijd van het jaar is het gezellig met (b)engeltjes hoor...

En Harley.. Kracht tussen je benen. Klinkt goed!

Ps. Stew ja ik ben blond; hoe weet jij dat?
Dat zie ik toch op jouw avatar, Engel 86 ;)
@ Engel, ja dat kan op voorhand al zo zijn, de seks kan dan wel knallen hoor dat zegt niets. Ze kunnen ook achteraf vervelend zijn/ worden denk ik. Overigens is het dan wel makkelijk als beide partijen een nr. 1 hebben dat scheelt een hele hoop gezever omdat je dan beide een thuissituatie hebt. Ik zou overigens zodra ik zou merken dat iemand vervelend was subiet de kuierlatten nemen....
@ Sweetinez, geef de popcorn eens door.... * Tip nr 1 deel alles met je forumgenoten ...

@ Stew, weer uit je winterslaap ontwaakt? Alles goed met je?
Likken als Lassie , blaf je der ook bij dan ;)

ik heb eens even goed gekeken naar de avatars van engel en stew maar zie geen blond.. oh wacht eens... nee ook niet tussen de benen, nee tis ook geen melk net me scherm schoongelikt, bedoel schoongeveegd.:)
Je hebt een punt! en dat ik dat zelf niet doorhad verraad meteen dat ik blond van nature ben.

@rob.. Serieus; wat zoek je nu? Of is die adremme Stew je type. Wil geen tweede keuze zijn

@Aviv; schoonlikken is met sommige dingen een must! Anders zou ik geen handtas maar een shopper bij me dragen
Engel, ik wil ook wel eens nr1 zijn !

JJ, het gaat hier wel. Op de een of andere manier minder tijd/zin om te forummen. Gaat het goed met je, zit er al beweging in :-) ?
*schuift braaf de popcorn door aan jj*
@Engel

Ben je dan zo'n bengel dat je altijd goed en veilig bent voorbereid ;)
@ Stew, hier alles stabiel al een paar maanden en geen beweging. We veel gesprekken de laatste tijd maar geen knopen doorgehakt aan de andere kant. Het voelt niet meer als stilstand omdat ik zelf ook wel het een en ander te verwerken heb. Ik ben ook echt bezig met mijzelf (niet denken aan masturberen hoor ).
* Neemt een handje popcorn..... Wat drinken Sweetinez?
@aviv. Engel/bengel voor alles is een tijd en een plaats. Voor de rest laat ik de beoordeling van mij graag aan anderen over.

@JJ. Wat voor beren zijn dat? Ken alleen witte en ijs maar goed te horen dat je het niet meer als stilstand ervaart. Er is dus progressie.
JJ, in dat geval mag je ook best aan mij denken hoor

Ik ben zo benieuwd naar jouw/jullie situatie omdat ik een vriendin in hetzelfde schuitje heb zitten.
@ Engel: Er is progressie inderdaad al kan het nog steeds alle kanten op, er is niet echt balans.

@ Stew, je mag wel nieuwsgierig zijn alleen wil ik niet alle ins en out hier parkeren vanwege herkenbaarheid. Als je dingen wil weten kan je me ook via de andere weg bereiken daar kan ik wat inhoudelijker dingen toelichten.

Aan je denken doe ik gerust hoor
JJ, ik zal je mailen !

Ik hoop dat Rob op zijn Harley zit inmiddels...
Mm beter engel/bengel dan Dr. Jekyll and Mr. Hyde
Whahahahaa, heerlijk bezig dames, geweldig!

Ik vond motor even interessant, maar haakte af bij Harley.... Beetje jammer
quote:Rooss4 schreef op 13 december 2011 @ 16:23:

Rob is dr stil van... Welke keuze heeft hij nou? Blond, bruin, rood en eeeh kan dr nog een zwartje bij?

O.. motor en lassie.. neej laat maar. Been there done that

ik was ff weg....ik zie dat de discussie allerlei vormen aanneemt. hahaha

als ik lik als lassie doe ik dit niet met mijn handen op mijn rug, die mogen meedoen. alles voor het goede doel.....

en mijn motoren blijven gewoon in de garage, die staan bij de kachel op beter weer te wachten.

bruin, blond, rood zwart...het is mij allemaal goed....ik sta overal voor open. als de klik maar aanwezig is wederzijds.
Harley is zooo midlife crisis 2006 .

Heb een fiets , is dat ook wat ??
Haha. En ik maar denken dat hier niet gehengeld mag worden. Ik lach me rot, even weer wat luchtigs hier. Ik had me eiginlijk niet gerealiseerd dat het minnaarsschap ook onder 2 vrijgezellen kon vallen. Ik denk dan toch sneller aan gebonden personen die al dan niet met toestemming van hun partner een lover hebben. Lastige situaie. Ik denk dat ik duidelijkheid zou eisen. Wat wordt er veel geschreven! Superleuk maar bijna niet bij te houden. Ik zie mijn schatje nog 1 keer voor de feestdagen en dan idd poosje radiostilte. Ben benieuwd wat 2012 brengt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven