Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Nee Rooss, maar wel zijn shifttoets!..
@ Rooss, oke dan is het goed... van hebben horen zeggen dan .

Wat betreft mijn peut niet willen zijn heb ik wel gemerkt dat ik het zelf heel leuk vind om te peuten , mijn peut (eres) was gelukkig ook niet op Amerikaanse leest geschoeid en vond mijn "visie" steeds verhelderend en "heilzaam". We hebben leuke inzichten uitgewisseld. Maar waarom zou jij mijn peut eigenlijk niet willen zijn dan Rooss?

@ Sense, zit jij ook al popcorn te pikken?
ja!... lekker JJ.. moet zeggen dat de voorstelling gaande weg wel een beetje tegenvalt.. gelukkig maakt de popcorn het goed..
waar blijft mijn popcorn??? ik wil ook knabbelen...
Hmm ik denk dat onze Harley berijder met zijn tong tussen de spaken van zijn wielen is gekomen? Of heeft er een mod ingegrepen en hem zijn hengel en dobber afgenomen?

Dan moeten we maar vlot weer serieus on topic gaan posten? Ik kan dat eigenlijk niet meer doen denk ik, zijn mijn bijdrages nog wel kloppend wat dat betreft? Ik ben officieel single dus een minnares is gewoon een vriendin geworden dan toch?
quote:rob1966 schreef op 13 december 2011 @ 22:03:

waar blijft mijn popcorn??? ik wil ook knabbelen...Huuuuuu niet je tanden gebruiken hoor!.. handjes, ja dat mag wel!
quote:JanJurk schreef op 13 december 2011 @ 21:57:Maar waarom zou jij mijn peut eigenlijk niet willen zijn dan Rooss?Jij bent me veel te eigenwijs.. volgens mij lul je mij zo onder tafel. Nee, dan liever als vrienden/forumgenoten een keer in een restaurantje onder het genot van een glas rood/wit/rosé samen bijdehand doen. Hoef je me ook niet te betalen! Ik denk dat we bijdehandstechnisch aardig aan elkaar gewaagd zijn!! Kunnen we ook nog om onszelf lachen!
JJ Volgens mij blijft het onder minnares vallen, aangezien zij nog steeds gebonden is..

Voor mij niet zo veel on topic.. worstel wel een beetje met het een en ander(klote gevoelens ook!!!! gek wordt je er van!), maar ook dat zal wel weer over gaan..

Verder rustig afwachten tot het vrijdag wordt
@JJ Als je vriendin gebonden is is zij misschien niet jouw minnares maar jij wel haar minnaar. Zou het jammer vinden als je niet meer meeschrijft. Vind je bijdrage heel erg waardevol!
O Jolanda wees maar niet bang hoor, JJ gaat echt niet weg, vind het veuls te leuk hier, al die complimentjes .. onkruid gaat ook niet dood toch?

(auw jj niet slaan.. in elk geval niet zo hard!!)
JJ Weggaan? Neuh.. die neemt hoog uit af en toe pauze
@ Rooss, jij bent gek op zwaffelen? Of gewoon de overbekende "tik op de billen"?

@ Jolanda, ik ben niet zomaar weg inderdaad, zelfs als ik geen complimentjes meer krijg blijf ik .

@ Sense, onkruid... Klopt en ja die pauze had ik ook ff nodig omdat ik lastiger en lastiger kwam te zitten. Ik kon daardoor ook niet echt focussen op dit forum. Het leven haalde me even in zeg maar... I`m back (for now)
O als jij mij wil beswaffelen dan ga je je goddelijke gang maar hoor, ik word daar niet warm of koud van maar doe iemand graag een plezier

Die andere kan wel leuk zijn.. als de omstandigheden er naar zijn maar eeeeh back on topic.

Ik heb geen minnaar en wil er ook even geen, wat doe ik hier in godsnaam??
Je zoekt een Harley met een Schotse Colly?
Eeehmmm...
@rozalia, ik neem aan, als je beiden alleenstaand bent, en niet op zoek naar een relatie; dat je dan ook 'minaars' kan zijn, of zie ik het dan verkeerd?

@secret69, misschien ben ik inderdaad meer 'verliefd' op het gevoel, de aandacht, spanning; ik ben er niet helemaal uit. Heb zelf totnogtoe alleen een paar foute relaties achter de rug, vandaar dat ik niet meteen een relatie wil, maar wel vriendschap+ of zo....
quote:JanJurk schreef op 13 december 2011 @ 23:05:

Je zoekt een Harley met een Schotse Colly?

Ze kent er eentje...

Maar die krijgt ze niet!..
Ik zat de laatste dagen te dubben of ik zal posten. Ik lees al een tijdje met dit topic mee. Ik had namelijk een nr2 en wilde voor mezelf wat dingen op een rijtje zetten, soms kunnen de gevoelens en gedachten van anderen daar in helpen. Posten vond ik niet nodig, moest wel wat nuttigs te melden hebben toch!

Ik post nu dan toch maar, op de vraag van een paar dagen geleden. Wanneer je je nr1 'inruilt' voor je nr2. Ik zag dat er wat ervaring werd gevraagd en dat er nog geen echte inruilacties (oei, dat klinkt fout) werden beschreven. Dus dan toch maar mijn ervaring posten.

Ik had een nr2, dat is nu mijn nr1. Het is allemaal erg snel gegaan en ik heb er echt geen spijt van. De manier waarop het gegaan is, dat vind ik nog steeds erg pijnlijk, daar heb ik wel spijt van. Maar mijn keuze is zeker de juiste geweest. Nr2 had mij heel snel geleerd wat liefde, warmte en genegenheid is. En ik werd er met mijn neus op gedrukt dat ik dat bij nr1 ontzettend miste. Ik had al veel energie en moeite gestopt in mijn relatie met nr1, maar wist nooit precies aan te geven wat er naar mijn gevoel nu niet goed ging. En toen ineens wist ik dat ik niet meer verder kon met nr1. Nou ja, wist... dat is niet het goede woord. Het is voor mij echt een gevoelskwestie geweest. Wanneer weet je dat je ontzettend veel van iemand houdt en dat je echt met iemand verder wilt? Is dat zoveel anders bij een nr2 relatie dan bij een gewone relatie? Het gaat er toch in beide gevallen om, om wat je gevoel, je (vrouwelijke) intuitie influistert?

Verder is het voor mij ook nog steeds een periode met veel vraagtekens, ik ben nog steeds mijn gedachten over wat er allemaal is gebeurd aan het ordenen. Ben trouwens ook nog steeds ontzettend gelukkig aan het zijn!
Haha, net alles gelezen wat gisteren is gepost. Heb erg gelachen om de verhalen hier... effe lekker iets luchtigs!

Elise, klinkt hectisch. Zal vast niet makkelijk (geweest) zijn en erg dubbel: je doet iemand pijn, maar weet zelf dat je de goeie keuze maakt en bent daar gelukkig mee.

Ik wens je veel geluk!

Onzeker, misschien als je juist een paar lastige relaties achter de rug hebt, effe rustig aan doen? Dit klinkt toch ook allemaal behoorlijk verwarrend als ik het goed begrijp?

Verder niks te melden. Lekker rustig ff op minnaarfront.

Fijne dag!
@ elise welkom, weer een hele andere invalshoek. Roept veel vragen bij me op. Was er een betere manier geweest? Zijn er ook kinderen in het spel? Wonen nieuwe nr1 en jij al direct samen? Hoe reageerde je omgeving? Pff allemaal vragen waar ik misschien ook wel voor kom te staan maar die ik nu nog voor me uitschuif.
Hier is de rust terug maar dan met de keuze om met nr 2 door te gaan ipv stoppen. Steeds besloten we te stoppen. Dat voelde dan toch heel belabberd want we wilden elkaar wel zien. Steeds kwamen we elkaar weer tegen en dan toch weer afspreken wat weer fout voelt omdat je je niet aan je keuze houdt. Kortom veel te vermoeiend en we hielden er beide geen goed gevoel aan over. Dus nu lekker besloten om zo door te gaan. Af en toe afspreken. Als we elkaar toevallig tegenkomen en er zijn anderen bij dan gedragen we ons, op wat stiekeme "per ongeluk" aanrakingen na. En dat is dan eigenlijk weer heel erg leuk omdat we weten dat we elkaar weer gaan zien. Dus de frustratie is er nu bij beide af en dat geeft een relaxed gevoel wat maakt dat ik er in mijn hoofd ook veel beter mee dealen kan. Hoelang dit zal doorgaan weet ik niet. Ik geniet van het moment en wat er komt, dat zien we dan wel weer. Ik zie hem deze week of volgende week. We zijn nog in onderhandeling over de dag en daar heb ik helemaal zin in. Intussen geniet ik thuis ook van mijn man en gezin. En ben ik thuis dan ben ik daar ook met de volle 100% bij. Dat geldt ook voor als ik seks met mijn man heb. En ben ik bij nr. 2 dan geniet ik van hem met volle teugen en laat ik mijn gezinsleven even helemaal achter me.

Helaas heb ik geen open relatie dus ik vind het jammer dat het allemaal stiekem moet en als het uitkomt heb ik waarschijnlijk een gigaprobleem. Ooit wil ik thuis een balletje gaan opgooien over een open relatie maar ik vind dat het dan los moet staan van mijn nr 2 nu. Anders wordt het me te ingewikkeld en ik kies nu even voor de "makkelijke" weg.

@Elise, ik sluit me bij de vragen van Jolanda aan. Ik ben ook wel benieuwd. En hoelang ben je nu al bij je nr 2?

@Peter1966 je maakt wel wat los haha. Popcorn al op?
@nicole haha welkom terug! Ik had al zo'n gevoel dat je het niet vol ging houden. Ben ik gelukkig niet de enige! Het is ook zo moeilijk. Is de rust echt terug of probeer je jezelf te overtuigen dat de rust terug is. Ik probeer de situatie op dit moment ook gewoon te nemen zo als die is. Dat gaat de ene dag beter dan de andere dag.
quote:nicole626 schreef op 14 december 2011 @ 10:42:

@Peter1966 je maakt wel wat los haha. Popcorn al op?Volgens mij heettie Rob66.
.
Nicole, dus toch! Wel spannend hoor.

Jolanda stelt interessante vragen aan Elise, ook ik wil graag meer weten.

Ik heb de hele week niets van ex-lover/loser gehoord, en dat is prima. Soms denk ik nog wel eens aan hem, maar dat wordt steeds minder. Het heftige is er vanaf, zowel het heftige 'hij is zo lekker' als het heftige 'wat een eikel is het toch'.

En dat heeft alles te maken met mijn gesprekspartner...

Ik blijf zoals jullie zien hier meelezen en posten, ook al heb ik gebroken met ex-lover. Dit omdat gesprekspartner en ik hard op weg zijn naar een nr2 relatie met elkaar. We willen heel graag een date afspreken, maar daarvoor moeten we nog even wat geduld hebben. Ja, ik weet het, van de ene minnaar direct door naar de andere, maar dit voelt gewoon zo goed, ik wil hem niet laten lopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven