VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Wind schreef op 22 februari 2008 @ 21:22:

[...]

Ja, en dan néém je ook nog een brusje voor Schorrie om ook weer te dumpen zeker?

Zo herkenbaar...Ik ben denk ik 1 van de meest ontaarde moeders, maar toch heb ik daar best weinig last van ondanks het feit dat ik toch best veel weg ben en ook 4 dagen werk.
quote:Morrie schreef op 22 februari 2008 @ 21:32:

Ik heb nu in mijn hoofd:

"Want het is Brusjesdag, brusjesdag, brusjesdag, brusjesdag. Ja vandaag is brusjesdag."En bedankt Morrie... 3 keer raden wat er ook in mijn hoofd zit nu?
Ik heb er geen moeite mee richting Schorrie. Meer richting de omgeving. Mijn ouders bijvoorbeeld. Niet dat ze het erg vinden of ook maar enigszins denken dat we Schorrie dumpen ofzo, maar toch heb ik het gevoel dat het net lijkt of we het zelf niet kunnen regelen allemaal.
Zo link geplaatst en kunnen jullie mijn blije jurk zien. Hahaha..wedden dat jullie er geen moer aan vinden?
En in mijn hoofd Morrie, die brusjesdag. Jij weet wel hoe je je onsterfelijk populair moet maken he
Link doet het niet bij mij Vrolijk.
Bij mij ook niet, ik moet inloggen en weet niet hoe.
We moeten allang een andere titel!
Hihihi, wilde net kijken of het misschien iets voor Wiske is maar met die link kom ik nergens tenzij ik Vrolijk's inloggegevens krijg!

Ik was een van de eersten die reageerden op dat Brusjestopic, vreselijk woord en bedankt Morrie .

Ffe banken met vent, later!
Vrolijke Brusjes
Van wie?

Misschien wachten we wel gewoon tot we eindelijk een keer Vrolijke bevalling als titel kunnen doen
Veto voor Vrolijke Brusjes.

Oké Morrie, je hebt excuus van zwanger zijn, maar je kunt ook te ver gaan
Brusjesdag! WHOEHAHAHAHAHA.... maak me gek!
Nijntje?????????????????????????????????????
Nieuwe link geplaatst!

Vrolijke brusjes op komst dan altijd he.. *BRAAK*

Brusjesdag? Maak me gek!

Ik denk dat ik me maar bij die leipe mutsensmurfen aansluit!
Ja, HAHAHAHA

Dat dacht ik dus ook!

Val jij even door de mand!
Ik weet het, ik weet het..

MP naam heb ik al lang en zonder inspiratie verzonnen. Wees blij dat er Nijntje knuffel lag en niet bv een Bumba!
My God, het moet toch ook niet gekker worden. Zit ik op hyves, krijg ik de hele tijd berichten dat iemand met me wil kwekken. Jongen van de lagere school, zit ik echt niet op te wachten. Dat kwek gedoe moet ik maar snel deinstalleren.
quote:vrolijk schreef op 22 februari 2008 @ 21:58:

Ik weet het, ik weet het..

MP naam heb ik al lang en zonder inspiratie verzonnen. Wees blij dat er Nijntje knuffel lag en niet bv een Bumba!Yeah right! :-)
Hee, ik ben dol op Nijntje toevallig ja! Nijntje rules en mij favo boek is Vogeltje Piet! Musical vond ik ook leuk! Beter dan die stomme Dikkie Dik waar ik laatst naartoe ben geweest. Kinderen vonden het super, maar ik vind DD echt een irritante K Kat.

Jullie gunnen mij de blijdschap over het jurkje niet!
Túúrlijk Nijntje Vrolijk

Ik ga trouwens inderdaad niet over je heen bieden. Staat Loeder vast geweldig, maar is niet helemaal mijn ding
En Vrolijk was al vergeven! Grr...

Wel Vrolijk op Buzzer :-)
Mille, ik denk ook dat arme mini er nog een beetje in verzuipt :-)
Ik gun je het jurkje heel erg, maar ben blij dat je me zo hebt laten lachen. Nijntje....
Dat denk ik ook ja

Arme kind past net een beetje fatsoenlijk in maat 92. Van de week hadden zij en Nano allebei een pyjama maat 86 aan..

Oké, was bij haar vrij kort en bij hem vrij ruim, maar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven