nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Kuzu, welkom! En wat een vreselijke geur moet dat zijn.

Film is leuk!! En douche was een goed alternatief.
quote:Soezie81 schreef op 21 december 2011 @ 20:41:

O ja, en niet langs een alcoholcontrole rijden Kuzu...

Hardloop ze! Sportief hoor.
en help mij nog even met mijn dilemma want ik ben er toch niet helemaal uit..

alhoewel, ik kan dat kleintje nemen, met die 20e komt dat dan totaal op 50 E...
Even een tip voor de moeders die het nog niet weten:

(volgens mij weer iedereen het inmiddels maar toch..;)

Legitimatiebewijs voor kinderen wordt 20 euro duurder volgend jaar, dus laat nu het nog kan even een nieuwe maken voor je kinderen!
O en Miss over je Dolce Gusto.

Drink je veel koffie? Als dat zo is, gun jezelf gewoon wat lekkers.. Soort van kerstbonus!
hihi ja maar ik heb er al een. 2e hands (marktplaats)

en een model uit het jaar nul. ook nogal een groot model, terwijl ik hier thuis als enige koffie drink.

maar denk toch dat ik het doe, de piccolo dan.

dat nieuwere enige voordeel is dat ie uit zichzelf stopt.

wat ook weer een nadeel is want kan je sterkte niet bepalen.

nou ja nogmaals denk toch maar dat ik het doe
Welkom kuzu! Een advies: kijk uit met nuttige tips hier, want Miss phoebe prikt je zo lek......

Soezie, wat ben jij dapper! Ik krijg van mezelf steeds vrijstelling van het hardlopen omdat het zo donker is.

Zit lekker de hele avond Weeds te kijken. Gave serie, Heeft theeman gedownload.....

Overigens MP, persoonlijk denk ik dat je ipv koffie ook thee kunt leuten :-)
zucht..... aan jullie heb ik ook niks.

en ik prikte jou (of was het soezie?) lek omdat jij of zij

zelf zij 'prik mij maar lek'.

met andere woorden: OBJECTION!
O ja.... Dat is waar MP...

*vind MP een nobel mens*
Heb wel zin in drinken, maar heb geen zin om op te staan.
@ Oetl, Ik heb intussen al wel de kratjes, maar het zijn er geen 5 dezelfde (midden onder het bed zit nog een poot). Wel al bedacht waar ik welke wil hebben

@ MP, ik heb er echt geen verstand van wat nu de juiste beslissing is voor je dillema. Ik drink nl echt geen koffie. Ben meer van de thee.

@ Kuzu, dank voor je tip. Hoop alleen wel dat ik er niks aan heb en dat MiniFrisje pas in 2012 komt, liefst nog een week of 2 na de jaarwisseling.

Ruik je intussen alweer lekker?

@ Soezie, petje af hoor als je bent gaan hardlopen!!

En nu wil ik dat die misselijkheid afneemt. Wat een helse nacht zo! Lijkt erop dat ik een griepje heb of iets verkeerds gegeten. Misselijk, diarree, afwisselend warm en koud, moe maar niet kunnen slapen van de misselijkheid (liggen is echt not done nu). Wie heeft er de oplossing? Oja en man slaapt gelukkig wel!!
zuchterdezucht...... ik denk dat ik het toch maar wel doe.

al zegt mn zus via sms (die werkt bij Nestle ) dat zij het niet zou doen omdat die ander het nog doet.

niet dat ik het omdat een ander zegt het maar niet moet doen, maar goed.

ik word soms best moe van mezelf

mdf: cola helpt tegen opstandige maagjes, echt waar!!
vingers in mijn keel steken heeft ook wel voor wat opluchting gezorgd, MP (sorry voor de ranzigheid ervan).

Heb nog wel even geslapen, hoef vandaag niet veel. Mag straks lekker bankhangen als vriendin komt, dus dat is wel goed.
haha ben wel wat gewend hoor. zal idd. wel een erge opluchting zijn, misselijkheid is erg vervelend.

ik stop maar, dit gaat de nuttige info worden.

een ban met kerst vind ik niet handig
Gelukkig was het de pizza van gisteren die niet lekker gevallen was. Voel me nu nog wat slap (niet vreemd na mijn spook-nacht), maar de misselijkheid zakt al en ik heb ook weer gegeten.

Vriendin is net weg, was erg gezellig. Denk nu zelf dat het een stuk beter zal gaan als ik vannacht goed geslapen heb.
lady's and gentleman, I've got him.

Heb de 'pukkel' ingeruild voor zn kleine broertje.

soort kerstcadeautje voor mezelf.

ook heb ik net mn 'nieuwe' (nou ja, nieuwe 2ehands) fiets opgehaald. mn oude was irritant.

verder had ik een kerstborrel op mn werk, maar ben niet gegaan omdat ik moe was, rotweer enz.

voel me wel een beetje schuldig, wat niet nodig is maar toch. (vrouwenlogica...)

verder is phoebsman naar een voetbalwedstrijd en heb ik een heerlijk rustig avondje.

is ook wel nodig, ben de laatste tijd toch best wel weer moe. (stomme winterdip)

weer een te nuttige reactie ben ik bang....... straks moet ik nog mee met santa en Rudolph naar........ waarnaar eigenlijk? lapland?
@ MP, de kerstman schijnt op de noordpool te wonen.

Ik heb gisteren die kerstfilm me Whoopy Goldberg zitten kijken; Call me Claus!! Heerlijke feelgoodmovie.

Tip voor je winterdip; gewoon lekker op de bank hangen met een goede film en een zak chips of m&m's. Gewoon een avondje toegeven aan die moeheid.

Hier alles ook rustig; misselijkheid zakt langzaam weer weg, gelukkig maar!!

Kerstborrel op het werk, geen idee, spreek ze wel op hyves/facebook/mail/sms, maar heb nu ook echt even geen behoefte om met werk bezig te zijn.

Ben alweer druk met wat ik morgen wil/moet doen;

- kapper (man ook)

- was strijken (eeuwige was ook)

- plankjes shoppen (om op de bierkratjes te leggen, ter bescherming van de poten van ons bed)

- tekst voor geboortekaartje uitzoeken (kaartje is gelukt, tekst is lastiger met onze smaak)

- boodschapje doen (laatste voor de kerst)

- kerstcadeautjes inpakken (gelukkig is alles al wel in huis).

Genoeg plannen, dus geen tijd om morgen nog een dag zo beroerd te zijn als vannacht.
Dat vind ik nu knap: mensen die hun vinger in de keel kunnen steken en dan ook echt over hun nek gaan. MDF, mijn complimenten.

MP, van harte gefeliciteerd met je nieuwe fiets en vooral met je nieuwe DG. Is de koffie lekker?

Plankjes op de kratjes klinkt als overbodig werk. Wordt waarschijnlijk heel glad en het is toch de onderkant van de poten die met de kratjes in

aanraking komen? Volgens mij beginnen nu je hormonen vreemd te doen?!

Ik ga nu thee drinken. Rooibos dit keer. Is officieel niet eens thee.
ja de koffie is heerlijk, maar goed dat wist ik al.

kom een x proeven zou ik zeggen

(een soort nutteloze meiden-meeting, hihi)

met die fiets ben ik echt blij. mn oude (ook een 2e hands) was echt niet fijn. de banden moesten vernieuwd, de trappers waren niet goed, spatbord niet enz. toen dacht ik dat ik beter maar een nieuwe (2ehands) aan kon schaffen.

deze is echt een stuk beter en fietst veel fijner...

ik ga ook maar es thee zetten, kamillethee (yeg) want heb keelpijn...
Neenee, de kerstman woont in Rovaniëmi, en dat is in Lapland! Precies op de poolcirkel... Ik weet dat, want ik ben er geweest en heb hem zelf gezien!!!

Oooo... ik moet echt naar bed, ben zo moe, dat ik vanavond toen ik bij de supermarkt de auto wilde starten, de koppeling vergat... Gelukkig liep er niet precies iemand voor de auto langs... Dan had ie nu pijn gehad aan zijn knieschijven.

Ga nu dus echt slaaaaaaaapen!!!!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Trusten Soezie.....
@ OETL, ik vind er geen kunst aan hoor; verstand uit, vinger ver genoeg je keel in, kotsen, even wat vieze smaak wegspoelen met water en klaar. Ik doe het echt alleen als ik denk dat ik er beter vanaf ben door te kotsen dan de misselijkheid te laten voor wat het is. (weer een smakelijke post zo).

Wbt de plankjes; dat was een tip van de verloskundige, zodat je bedpoten mooi blijven en niet voorzien worden van kerven van de kratjes. Al ben ik gek genoeg om dat zelf te bedenken, dat dan ook weer wel

@ Soezie, doe je wel voorzichtig??

wbt de woonplaats van de kerstman. Dit staat er op wikipedia;

De woonplaats van de Kerstman wordt in veel Amerikaanse vertellingen ergens op de Noordpool of in Rovaniemi in Finland gesitueerd.

Dus beide gelijk Al wist ik dat van Rovaniemi ook hoor.

Een fotoalbum maken bijna 15 maanden na datum, is dat heel erg fout? Ik had mijn ouders er eentje beloofd, is er gewoon nooit van gekomen. Ik schaam me diep!

Ben er vanavond aan begonnen, morgen ga ik verder, nu ga ik slapen.
ach 'better let es net' zeggen de friesen

ik zit als een van de weinigen braaf op mijn werk.

aangezien het rustig is zit ik mij stierlijk te vervelen......

es kijken of er iemand met me wordfeuden wil
zal idd wel heel rustig zijn op je werk, MP!

Iedereen is volgens mij boodschappen doen of zit bij de kapper. Been there, done that! Heb een half uurtje moeten wachten bij de kapper. Maar man en ik zijn weer prima geknipt voor de kerst. is bijna 10 cm af bij mij (hangt nu nog net over de schouders).

Wil ik net even kijken naar mijn lijstje wat ik hier gisteren behoorlijk nutteloos heb neergegooid, heeft het forum onderhoud. Moest ik toch even verplicht een spelletje doen totdat het onderhoud klaar was

Nu ga ik eerst even de kerstcadeautjes inpakken en dan strijken (niet mijn hobby). Ben wel heel benieuwd naar de reactie van schoonfamilie, omdat de helft niet krijgt wat er op het lijstje stond
Ik heb net Kerstinkopen gedaan. En ik moet nog even de stad in om een nieuwe Kerstoutfit aan te schaffen. Ik zoek een mooie, zwarte rok en/of jurk.

Het is wel een beetje raar, Kerst vieren met z'n tweeën. Nu moeten we zelfs het eten gaan plannen! Meestal ging ik naar mijn ouders op Kerstavond, kwam eind van Eerste Kerstdag weer thuis en Tweede Kerstdag at ik snacks en keek ik Kerstfilms.

MP, gefeliciteerd met je DG! Wat een goede beslissing is dat! En succes met werken vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven