nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
MDF, ik had op de middelbare school een vriendinnetje die zei dat moeders lang haar hoorden te hebben. "Misschien knip ik het nog wel eens af, maar het moet dan wel weer lang zijn als ik moeder word". Zij was een beetje raar. Maar ik denk dat je ook weg komt met haar tot op je schouders.
@ Isa,

tuurlijk kom ik daarmee weg, maar ik vind lang zelf gewoon leuk; kan ik makkelijk in een vlecht of staart doen. En man vindt korthaar ook niet mooi, nu kan hij er niet vanaf blijven. heb kastanjebruin krullend haar. Nu het weer net geknipt is, krult het harder.

Ergens heb ik het schrikbeeld van mezelf over een jaar of 5;

wachtend op het schoolplein met kort roodbruin geverfd haar, in simpele kleding (moet practisch zijn en niet te duur, want het wordt toch zo weer vies) in een sportjack van een of ander bekend merk. Zo wil ik niet worden hoor. Je snapt me vast wel.
Ah, krullend kastanjebruin haar...Als ik zelf niet zo tevreden zou zijn mijn mijn dikke, blonde haar zou ik dat willen hebben. Ik heb een tijdje kort haar gehad, maar hoeveel gel of vet ik er ook in deed, het viel binnen een kwartier weer neer. En zat dan heel suf. Dus ik heb het nu lang. Ik probeer het wel los te dragen (dat vindt Nieuweliefde heel erg sexy), maar ik vind het vaak zo onhandig: Zit het weer voor mijn gezicht.

Zullen we over 5 jaar controleren hoe jij op het schoolplein staat?
hihi thanks Isa, waarom vind je dat een goede beslissing?

mn oude (de 'pukkel') deed het nog gewoon.

moet zeggen dat de kleine wel veel beter past in mijn keuken. die overigens vrij ruim is hoor, maar die pukkel gaat niet makkelijk in de hoek.

hihihi mdf ik snap pcies wat je bedoeld. ik woon in een officieel niet vinex wijk (want al iets van 10 a 15 jaar oud, maar wel de ena nieuwste wijk van de stad) maar wel een beetje zo'n sfeer, zulke vrouwen lopen hier genoeg rond
MP, het is een goede beslissing omdat je hem genomen hebt. En omdat die kleine veel beter in de hoek van de keuken staat. De oude doet het weliswaar nog, maar de nieuwe is toch net even beter.
@ MP, dan heb je toch gewoon de beste beslissing genomen? Klaar, stop maar met je keus te verdedigen hoor!

En je pukkel zou je nog op marktplaats kunnen proberen te kopen, desnoods onder het mom van kerstpakket gehad

wbt mijn uiterlijk over 5 jaar, ik geloof echt niet dat ik mijn eigen dikke krullen kort ga wieken en rood ga verven.

Wel leuk dat jullie er meteen een beeld bij hebben. Overigens wonen wij ook niet in een vinexwijk. Wijk is 17 jaar oud, zijn nieuwere wijken in de stad gebouwd (in een verschrikkelijke stijl, te jupperig voor woorden).
ja het juppengehalte is hier ook redelijk, maar goed.

wil hier niemand mijn 'pukkel' hebben ??

(mijn vriend noemde dat ding gister ineens 'pukkel'. ik kwam echt niet meer bij...)

ow wel beetje kut want hij is pas nog nagekeken, maar mijn brommertje is een beetje stuk. hij start alleen met de kickstart. voor brommerdummies: das een ding aan de achterkant. hij start niet 'normaal'.

meteen maar ff een afspraak gemaakt, wordt helaas pas januari. nou ja ik kan er in ieder geval wel op rijden maar het starten gaat niet zo handig.

gister was ik met vriend en brommer ff weg, deed ie het niet. viel de hele tijd uit met starten enz. mijn vriend op een gegeven moment: 'ik gooi dat ding in de sloot'!!! nu ik het vertel krijg ik net als gister weer een lachstuip.
@ MP, wel balen dat je brommertje niet helemaal lekker loopt.

Hier had ik enorm zin om (bord)spel met man te doen, heeft hij geen zin, wil een of ander suf vechtspel op de pc spelen :(

Ik laat hem vandaag zijn gang gaan, morgen doet hij weer leuk, zegt hij (en hij komt zijn woorden na).
hihihi das ook toevallig. had vandaag als soort van kerstcadeautje een monopolyspel gekocht voor phoebsman.

ik heb dat spel vroeger thuis erg vaak gespeeld en had hem gewaarschuwd.

we hebben het niet afgespeeld want was moe, maar ik was toch weer erg goed

(mag ook wel, hij wint echt ieder potje 4 op een rij )

nog 1 vraagje voor ik mn mandje in duik, WAAROM mag ik mezelf niet verdedigen voor dat koffieding hihihi... een echte goede rede had ik natuurlijk niet. behalve dat de pukkel een lomp ding is. (heb daar wel ruimte voor maar ja het moet wel stylisch verantwoord zijn )
tuurlijk mag jij je wel verdedigen hoor, MP, maar is niet nodig hoor, mij heb je al overtuigd

4 op een rij? wordt dat nog echt gespeeld? grappig! zou ik nl niet op komen om dat te kopen of spelen. Wij spelen meer Kolonisten van Catan, Carcasonne, bedriegers bedrogen, etc. Ook erg leuk! Soms ook gewoon een simpel kartspel, dat dan weer wel.
Hey, lekker ding, lang niet gezien. Was ik was jij aan de beurt om te mailen? Het was een horror week hier, druk druk druk en Mefsman is dinsdag aan zijn knie geopereerd.
mefs are ya talking to me? wat een complimenten

nou zeg mijn mails maken blijkbaar veel indruk, het was jouw beurtos......

zat ff ergens mee, opgelost dus hele verhaal weggehaald
En MP, ben je er een beetje uitgekomen met schoonzus?
ja

jullie mogen wel vereerd zijn dat ik zulke dingen hier neer zet.

maar moest het ff kwijt...

ik lijk trouwens wel extravert, maar ben het toch niet echt geloof ik. is helemaal niet handig, hihihi.

fijne 'christmas-eve'........
MissP, ik begon me bijna zorgen te maken, maar gelukkig is het opgelost.

Dan kan ik namelijk ongegeneerd zeuren over het feit dat ik verkouden ben. Want dat valt dan niet in het niet bij jouw echte zorgen. Ik ben dus verkouden geworden vannacht, bleegggg!

Gelukkig heb ik een koortslip nog net weten te onderdrukken, anders kan ik een week niet zoenen

We (hihhihi, moet nog steeds wennen aan 'we') zijn al de hele dag eten aan het maken. Heerlijk! Morgen heeft 'ie als verrassing kaartjes voor een voorstelling gekocht. Vriendje is lief <3
quote:Missphoebe schreef op 24 december 2011 @ 10:01:

mefs are ya talking to me? wat een complimenten

nou zeg mijn mails maken blijkbaar veel indruk, het was jouw beurtos......

zat ff ergens mee, opgelost dus hele verhaal weggehaald Yep, knapperd, ik had het tegen jou. Het was erg druk, laatste tijd, met werk, maar ook thuis. Mefsman moest onder het mes en zit nu met een zielige zere poot. En dan kerstveringen op school, thuis, enz. Maar nu ben ik een week vrij, yeah!
nou hou je nou op, zo kannie wel weer

(of blijkbaar toch onder de indruk van mn hollandse bekkie, momenteel trouwens iets minder blond dan de foto...)

ja schat (wat is dat in het spaans??) ik had het al gelezen dat je druk was. gelukkig heb je het overleefd.

is alles goed met knie mefsman?

zoals ik al verteld had, heb een vrij emotioneel dagje achter de rug. iets wat me al heel erg lang dwars zat (dat ik niet zo kan praten met schoonzus, dat ze me vast saai vindt enz) heb ik eindelijk uitgesproken. dat ging niet makkelijk, maar ben erg opgelucht. ze reageerde erg lief dus het is helemaal ok.

wel irri dat ik er zo lang over doe voordat ik het uit kan spreken.

maar goed nu weer over naar het nutteloze:

zie niet meer op tegen kerst, echter wat moet ik vanaaf in hemelsnaam kijken? van 'ol joe niet' ga ik na 5 minuten al kotsen en kerstfilms hou ik ook niet van (behalve Annie maar die is niet :( en bovendien al 500 x gezien)

Isa: hihi vind ik lief maar hoezo zorgen??

zo'n drama was het niet hoor. nogmaals ik zat er al langer mee, maar vanochtend 'brak' ik ff. heb het maar laten gaan want het moet er toch uit he... (crybaby...)
Knie gaat goed en ik heb het overleefd, yeah! Ik heb wel vandaag hoofdpijn van de spanning. Nu zitten de kinderen 'nog' lekker samen te spelen en ik ga zo pa en ma bellen. Dat vind ik altijd moeilijk. Ik weet nooit wat ik moet zeggen en mijn moeder kan drie uur achter elkaar zeuren.

Wel herkenbaar wat je over je schoonzus schrijft. En je bent toppie dat je het hebt kunnen uitspreken.

Ik ga nu ma en pa bellen. Fijne dagen, corazón
dank je schatje..... ja het lucht ook wel erg op.

hahahahaha, google zegt 'hart'...

wat zal ik es terugzeggen? pollo gorda tres cervecas? (das het enige wat ik weet hahaha) ja of que te sangas tetas, maar dat slaat ook nergens op hihihi. nu ja dit is het nutteloze topic dus dat is gedoogd.

suc6 met je mams bellen...

ik wil ook 2 talen vloeiend

nu ja ik spreek aardig goed engels en ook wel wat frans, maar engels is saai en frans is moeilijk......
even zwaaien

en dan duik ik mijn bed in, best een vermoeiende dag gehad;

- gestofzuigd (nadat ik zelf behoorlijk wat hagelsalg over de vloer gestrooid had )

- strijk gedaan (geen zin om overhemd van man morgen nog te doen, plus laatste lakentjes voor Minifrisje)

- gezorgd voor ons laatste kerstdiner met 2 (gourmetten)

- afwas gedaan na het gourmetten

Man heeft de laatste administratiedingen gedaan en ik heb hem nog naar de bakker gestuurd voor de kerstbestelling.

De rest van dag hebben we heerlijk samen doorgebracht met spelletjes, samen zijn, samen eten en vooral samen genieten

Ben zo happy met hem!

Ok, klinkt best klef, maar dat zijn mijn hormonen waar ik last van heb!

Veel liefs!!

MDF
hihihi je hebt een excuus hoor.

heb je trouwens al last van nesteldrang? (drank had ik per ongeluk eerst neer gezet )

ik was gister ook bekaf. rond 11en ging hier het lampje uit.

heb echt heerlijk liggen pitten...... (ben nogal een ouwe snurker........)

fijne kerstdagen iedereen!!
Fijne kerstdagen dames (en heren?)

MDF, hoe gaat het met jou en de alien in je buik?
Vrolijk kerstfeest allemaal!
Ik zei vandaag bij familie steeds zalig kerstfeest, maar daar kreeg ik veel commentaar op....
Is overigens wel een bewijs van mijn succesvolle inburgering onder de rivieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven