Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lief dat jullie zo reageren op mijn dates met VL. Ik kan dat echt wel gebruiken. Ik kom niet zo snel mannen tegen waar ik ondersteboven van ben. Heb al heel veel dates gehad, raak snel aan de praat met mannen, maar daar zit ook altijd een groot aantal mannen tussen die op iets anders uit zijn dan een serieuze relatie. Of het zijn mannen die totaal mijn type niet zijn. Ik ben best wel kieskeurig en heb een flinke eisenlijst. Daarom vind ik het heel wat dat ik nu dus iemand tegen kom waar ik flink van onder de indruk ben en waarbij dat blijkbaar wederzijds is. Helaas maakt het mij ook wel een beetje onzeker, maar VL is echt heel lief dus ik hoop dat hij mij een serieuze kans geeft en dat hij het echt met mij wil proberen.
Tuurlijk leven we met je mee Sunnetje! Tis tenslotte leuk om -na het meeleven in verdrietige ex-in-de-kast-tijden- ook mee te leven met de leuke dingen die je meemaakt toch . Kan me voorstellen dat je ook wel onzeker wordt van alle vlinders-en-kriebels die je bij VL hebt, maar ja... dat hoort er ook juist een beetje bij toch. Dat jullie elkaar overmorgen alweer zien, is volgens mij alleen maar een heel goed teken, wantttt jullie hebben dus allebei behoefte elkaar te zien! Leukleukleuk! Enne... die onzekerheid die moet gewoon langzaamaan een beetje wegzakken denk ik, komt vast goed!

(oh wat is het toch fijn om andere mensen van advies te dienen en gerust te stellen, terwijl prinsesseke zelf ook wel een en ander herkent van dergelijke kronkels, en dan een stuk minder makkelijk gerust te stellen is haha )

En verderrrrrrrrr vind ik dat mijn imago hier gerectificeerd moet worden, want ik draai helemaal neit door, en ben niet altijd hyper, en vervelend en ben niet alleen rustig in mijn slaap

in tegenstelling juist... prinses houdt af en toe hele voordrachten in slaap... tis dus onmogelijk geheimen te bewaren, vreemd te gaan, foute dingen te doen, enzo... want Prinses schijnt nogal kletserig te zijn in slaap.....
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 25 februari 2008 @ 22:22:

Lief dat jullie zo reageren op mijn dates met VL. Ik kan dat echt wel gebruiken. Ik kom niet zo snel mannen tegen waar ik ondersteboven van ben. Heb al heel veel dates gehad, raak snel aan de praat met mannen, maar daar zit ook altijd een groot aantal mannen tussen die op iets anders uit zijn dan een serieuze relatie. Of het zijn mannen die totaal mijn type niet zijn. Ik ben best wel kieskeurig en heb een flinke eisenlijst. Daarom vind ik het heel wat dat ik nu dus iemand tegen kom waar ik flink van onder de indruk ben en waarbij dat blijkbaar wederzijds is. Helaas maakt het mij ook wel een beetje onzeker, maar VL is echt heel lief dus ik hoop dat hij mij een serieuze kans geeft en dat hij het echt met mij wil proberen.Leuk om te horen , en fijn dat je nu iemand bent tegengekomen die indruk op je maakt! Wie is er niet onzeker in het begin van een pril iets?...iedereen denk ik wel, hij zal ook echt wel zijn onzekerheden hebben hoor. Wees lief voor elkaar en geef het beiden een serieuze kans, geniet er van!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2008 @ 22:30:

En verderrrrrrrrr vind ik dat mijn imago hier gerectificeerd moet worden, want ik draai helemaal neit door, en ben niet altijd hyper, en vervelend en ben niet alleen rustig in mijn slaap

in tegenstelling juist... prinses houdt af en toe hele voordrachten in slaap... tis dus onmogelijk geheimen te bewaren, vreemd te gaan, foute dingen te doen, enzo... want Prinses schijnt nogal kletserig te zijn in slaap..... Pffff! Je draait wéér door Prinses! Zuchtttt....
Tssskkk...

Ik ga weg, ik kan het niet meer aan

Sniffff....

Ik ga zo maar eens slapen. Weltrusten allemaal!

Sun en Vleertje lekker genieten van alle kriebels en leuke smsjes enzovoorts
Peas on earth!
Heeft al ander kado voor Xan in gedachten ... wat heeft ie nou aan een rollator over 2 jaar kan die oude man niet meer lopen ;)

Sun ; daarom juist er lekker van genieten.. Ik vind het aan de ene kant ook doodeng aan de andere kant kan ik zoo mijzelf zijn bij hem.. En hij bij mij dus blijkbaar ook.

Hoop wel dat we woensdag gaan zoenen , moet toch weten wat voor vlees ik in de mond ehhh kuip heb ..

Heb echt een heel onwijs leuke dag met hem gehad, die ik niet snel zal vergeten..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2008 @ 22:30:

in tegenstelling juist... prinses houdt af en toe hele voordrachten in slaap... tis dus onmogelijk geheimen te bewaren, vreemd te gaan, foute dingen te doen, enzo... want Prinses schijnt nogal kletserig te zijn in slaap.....

Haha, herken ik! Het grappige is dat VL hier ook een handje van heeft. Hihi!

Prinses, Xan, die onzekerheid, pfff errug lastig. Ik zal jullie vast nog bestoken met mijn onzekerheden over mij met het daten met VL. Ik houd mezelf idd ook maar voor dat VL die onzekerheden ook heeft. Tenminste, ik ga er vanuit dat de meeste mannen net zo onzeker zijn als ik .

Ik blijf het nog steeds leuk vinden dat Prinses en Xan een stelletje zijn. Hoe lang zijn jullie nu samen? Noemen jullie het al een relatie?
Vleer, wat spannend he! Jullie hebben echt alleen maar een zoen op de mond gedaan? Zozo, dan is de spanning flink opgebouwd! Echt romantisch!

VL en ik hebben elkaar de avond dat we elkaar ontmoeten gezoend. We hebben elkaar echt niet staan aflebberen of zo, maar wel even getongzoend... Errug he?! Maar wel lekker!

Grappig dat we tegelijk date hebben. Kunnen we beiden verslag doen donderdag.
quote:sunshineforever schreef op 25 februari 2008 @ 22:39:

Ik blijf het nog steeds leuk vinden dat Prinses en Xan een stelletje zijn. Hoe lang zijn jullie nu samen? Noemen jullie het al een relatie?

Hehe, wat leuk dat jij dat zo leuk vindt

ik zeg alleen niets meer, want anders vindt Xan weer dat ik doordraaf, dus dit keer laat ik een reactie volledig aan Xan over
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2008 @ 22:44:

[...]

Hehe, wat leuk dat jij dat zo leuk vindt

ik zeg alleen niets meer, want anders vindt Xan weer dat ik doordraaf, dus dit keer laat ik een reactie volledig aan Xan overDat is dus een errug ontwijkend antwoord. Geeft niet hoor Prinses. Maar ben gewoon benieuwd of het een beetje leuk is en goed gaat. Hoef natuurlijk niet de details te weten, want snap dat dat privacygevoelig is nu jullie elkaar kennen via het forum en omdat jullie anderen kennen IRL. Maar vroeg me af of jullie de date-fase al voorbij zijn. Ben namelijk even kwijt sinds wanneer jullie aan het daten zijn... Ben soms een beetje vergeetachtig met dat soort dingen.
jah haha we hebben alleen maar zoen op de mond gegeven..

Ik kreeg t idee bij hem thuis dat ie wel meer wilde dan alleen zoen op de mond, dus tongzoenen, maar denk dat we beide op dat moment beetje onzeker waren erover.. Bovendien hadden we ook wat wijn gedronken , ik vermoed dat ie zelf ook niet goed wist wat ie moest..

Ik vond hem op sommige momenten ook erg onzeker , zenuwachtig doen.. wel heel lief en aandoenlijk hoor dat wel ..

En hij gaf mij toen we lekker op de bank lagen een kus op mijn voorhoofd , ik weet nog dat ik mij toen een heeeeeel gelukkig lief klein meisje voelde

Maaaaaaar tis wel gek dat we niet getongzoend hebben , alsof dat altijd moet ofzow op een 1e date wanneer t leuk klikt.. hehe

Blijkbaar niet dus hehe
Erg leuk Vleer! En blijkbaar hoeft dat dus niet op de eerste date. Wel schattig dat hij ook onzeker overkwam. Dat is toch een teken dat hij wel serieus aan het daten is en het ook erg spannend vindt. Ik kan dat zeker waarderen.

Ik kan me zo voorstellen dat je je een lief klein meisje voelde! Oh zo schattig! Ik smelt al weg bij jouw verhaal!
Sun haha ... tja we zullen woensdag zien of t dan nog net zo leuk en gezellig is .. wel eng en spannend hoor
Wat ga je doen met RPO woensdag? Dan komt hij bij jou langs toch?
Hij komt bij mij langs , vroeg of ik voor m moest koken , maar dat durfde hij nog niet aan..

Vleer heeft heel gemeen maar erg leuk grapje uitgehaald vandaag..

RPO smste dat ie met zijn moeder in t vondelpark zat bij t blauwe theehuis..

Vleer heeft toen terug gesmst : Ik weet dat je daar zit , kijk maar eens naar rechts

RPO heeft toen echt naar rechts gekeken om te checken of tie mij zag hahahaha en ik was er helemaal niet haha * flauw grapje maar had zooooon schik met mijzelf*
RPO vraagt of ik mee ga naar Rome... hihi...

Vleer heb natuurlijk Ja gezegd.. die slaan we niet af natuurlijk
RPO wil in mei/juni gaan .. EHHHHHHHHHHH zoo die is zeker van zijn zaakie haha
quote:sunshineforever schreef op 25 februari 2008 @ 22:54:

[...]

Dat is dus een errug ontwijkend antwoord. Geeft niet hoor Prinses. Maar ben gewoon benieuwd of het een beetje leuk is en goed gaat. Hoef natuurlijk niet de details te weten, want snap dat dat privacygevoelig is nu jullie elkaar kennen via het forum en omdat jullie anderen kennen IRL. Maar vroeg me af of jullie de date-fase al voorbij zijn. Ben namelijk even kwijt sinds wanneer jullie aan het daten zijn... Ben soms een beetje vergeetachtig met dat soort dingen.

Goedemorgen!

Was niet ontwijkend bedoeld hoor , maar slechts uit voorzorg omdat Xan mij al vond doordraven en ik natuurlijk moet oppassen dat ik hem niet afschrik (aangezien ik in het echt dus helemaaaaalllll niet zo ben, en altijd heel rustig en kalm en serieus enzo.... probeert te redden wat er te redden valt aan tenondergegane imago)

Maar vooruit dan maar... Wij gingen begin januari voor 't eerst daten. De date-fase is voorbij, Xan en Prinses hebben verkéééring

Nu hoppp... aan't werk! Fijne dag allemaal!
Peas on earth!
Ik ken trouwens geen anderen IRL, slechts één vriendinnetje dat binnen een vast topic op een andere pijler schrijft, maar verder niet. Ken jij wel anderen IRL op Viva Sun?
Peas on earth!
RPO: Hi beauty , lekker geslapen ? X

das nog es fijn wakker worden hehe

zooo douchen en kleding halen bij mijn ouders en boodschappen doen.. T regent hier saai herfstweer..

Ik ben weer weg..

nice day alll
Vleer, ik heb ook niet gezoend tijdens eerste date met LJ hoor. Niet eens kus op de mond, alleen maar heel netjes drie zoenen op de wang En de 2e date hebben we maar een ietsiepietsie getongzoend, bij het weggaan... Dus het hoeft niet hoor

LJ was gisteravond/ vannacht hier en ik vind het gelukkig weer helemaal leuk. Hij is komend weekend weg, eens kijken of ik em dan ook ga missen .

Ik heb trouwens hier een poeslogé... Beetje triest verhaal, dinnetje die in juni zou gaan trouwen is (tijdelijk?) bij haar vriend weg en woont nu weer bij haar ouders. Poes kon daar niet terecht, dus heb ik em meegenomen naar mij. Zowel poes als mijn hond waren daar nogal van ondersteboven, maar het gaat al steeds beter!

Hier is t ook rotweer, bleh. En mijn auto maakt een raar geluid en moet dus naar de garage. Moet ik alles fietsen door de regen! Niet echt iets om vrolijk van te worden... Bijna al mijn werkadressen zijn minimaal een half uur fietsen. Jakkie!

En Sun; heel herkenbaar dat dingen zo snel kunnen gaan. Dat je moet wennen om na ex weer vlinders in je buik te hebben voor iemand anders. Ik heb nog steeds heel soms last van die verwarring, heb ook nog de neiging om ze te vergelijken (gelukkig meestal op de punten waar LJ er beter vanaf komt ). Tja en die onzekerheid hoort erbij in het begin en ik merk dat het bij mij wat langer duurt ivm ex. Maar ik probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken! Gewoon genieten!
Heej HM, is dat die vriendin waarvoor je al over een kadootje aan't nadenken was , jeetje joh...

Ik heb trouwens een zieke kat . Poes heeft al ruim anderhalve week een waterig ontstoken oog. Leek even beter te gaan, maar nu weer helemaal niet, dus gisteren toch maar de dierenarts gebeld. Ik kan zometeen langsgaan, maarrrrr.... mijn kat vangen is echt een groOot probleem, want kat wordt echt helemaal hysterisch (lees: krabben, bijten, grommen, krijsen, piesen, een groot slagveld ), dus ik maak me een beetje zorgen dat het niet gaat lukken om m'n kat te vangen....

En ja, vies weer zeg. Ik ben toe aan LENTE!

Peas on earth!
HM tjeetje zeg.. dat die vriendin bij haar vriend weg is terwijl ze willen gaan trouwen.. Strange , rare situatie.. Lief dat je op haar kat past

Ben erg nieuwsgierig of RPO en ik morgen wel gaan zoenen, hoop stiekum van wel.. Heb alwel wijn in huis gehaald , maar volgens mij heb ik goedkope bocht gehaald.. Kon mijn favo flessen niet vinden in de rekken. En had geen zin om allerlei winkels af te struinen naar die flessen met dit druiligere hangerige binnenzit weer..

Stiekum hoop ik ook dat RPO blijft slapen niet dat we gaan sexen maar lijkt me wel weer lekker om weer eens naast een man wakker te worden ...

(kan als smoes natuurlijk zeggen dat hij snachts echt GEEN parkeerplek vind in amsterdam )

Prinses: wens je erg veel sterkte met t vangen van je kat ..

quote:Vleermuis28 schreef op 26 februari 2008 @ 00:05:

RPO vraagt of ik mee ga naar Rome... hihi...

Vleer heb natuurlijk Ja gezegd.. die slaan we niet af natuurlijk

Zozo, RPO loopt wel hard van stapel zeg! Maar wel leuk dat hij het zo serieus meent met jou Vleer!

Hmm, ik wil nog veel meer mensen nu quoten. Hoe stoppen jullie eigenlijk meerdere quotes in één bericht?
Tja het is inderdaad het dinnetje waarbij ik al over cadeau aan het nadenken was, vrijgezellenfeest organiseren... Een hele heftige situatie, gelukkig wonen haar ouders bij mij in de buurt en kan ik dus veel uurtjes met haar doorbrengen. (En poes en hond liggen nu allebei te slapen, hehe. Hond 'jaagt' namelijk op poes als deze teveel beweegt, maar durft niet te dichtbij te komen )

En ik wil ook lente!!! Sterker nog, ik wil meivakantie, hopelijk lekker bootje varen in de zon...

Succes met de kat Prinses? Is ie niet gevoelig voor eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven