Criminal minds
dinsdag 2 februari 2010 om 20:15
Helaas heb ik de laatste afleveringen gemist van criminal minds. Niet dat het echt belangrijk is maar nu weet ik niet hoe het afgelopen is met het drugsprobleem van Reid. In de afleveringen van afgelopen zondag zag ik hier niets meer over terug. wie weet hoe dit is afgelopen?
BTW mooie serie trouwens!!
BTW mooie serie trouwens!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
donderdag 29 december 2011 om 13:08
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 29 december 2011 @ 09:59:
[...]
Ik denk dat je abuis bent met degene die Warrick Brown speelde in Crime Scene Investigation. Die heeft inderdaad problemen, o.a. met drugs naar het schijnt. De acteur die Reid speelt, zit nog gewoon in Criminal Minds.Pfieuw ik schrok al haha Dankje!
[...]
Ik denk dat je abuis bent met degene die Warrick Brown speelde in Crime Scene Investigation. Die heeft inderdaad problemen, o.a. met drugs naar het schijnt. De acteur die Reid speelt, zit nog gewoon in Criminal Minds.Pfieuw ik schrok al haha Dankje!
donderdag 29 december 2011 om 14:42
Inderdaad Rosalita.Gisteravond zag ik Reid nog in CM op tv maar ik bedoel inderdaad die andere uit CSI die in de serie gokverslaafd is,had die ook niet een nederlandse moeder?
Of was dat weer een acteur uit Law and Order.Al die serie's lijken wel door elkaar heen te lopen want een hoop spelen weer gastrollen in de andere serie.Moest ook wennen op de maandagavond maar waar kennen we die baas nu van?
Zo'n bekend gezicht maar waarvan?
Of was dat weer een acteur uit Law and Order.Al die serie's lijken wel door elkaar heen te lopen want een hoop spelen weer gastrollen in de andere serie.Moest ook wennen op de maandagavond maar waar kennen we die baas nu van?
Zo'n bekend gezicht maar waarvan?
donderdag 29 december 2011 om 16:25
quote:ElleMichelle schreef op 29 december 2011 @ 14:42:
Inderdaad Rosalita.Gisteravond zag ik Reid nog in CM op tv maar ik bedoel inderdaad die andere uit CSI die in de serie gokverslaafd is,had die ook niet een nederlandse moeder?
Of was dat weer een acteur uit Law and Order.Al die serie's lijken wel door elkaar heen te lopen want een hoop spelen weer gastrollen in de andere serie.Moest ook wennen op de maandagavond maar waar kennen we die baas nu van?
Zo'n bekend gezicht maar waarvan?Derek Morgan (Shemar Moore) uit CM heeft een Nederlandse moeder.
Inderdaad Rosalita.Gisteravond zag ik Reid nog in CM op tv maar ik bedoel inderdaad die andere uit CSI die in de serie gokverslaafd is,had die ook niet een nederlandse moeder?
Of was dat weer een acteur uit Law and Order.Al die serie's lijken wel door elkaar heen te lopen want een hoop spelen weer gastrollen in de andere serie.Moest ook wennen op de maandagavond maar waar kennen we die baas nu van?
Zo'n bekend gezicht maar waarvan?Derek Morgan (Shemar Moore) uit CM heeft een Nederlandse moeder.
donderdag 29 december 2011 om 21:54
maandag 30 januari 2012 om 13:17
Vind het een ge-wel-di-ge serie. Rossi, de vervanger van Gideon, is wel heel anders. Heb wel een tijd aan hem moeten wennen en miste Gideon wel. Moet ook toegeven dat na een tijdje je toch wel gewend bent en het blijft een goede serie. Maar vond Gideon toch wel heel erg leuk en goed in de serie. Dus een beetje mis ik hem af en toe nog wel ook al heb ik alle seizoenen al gezien.
maandag 30 januari 2012 om 21:00
Dag dames even een reactie van een diehard fan.
De reden dat de uitzendingen zo krom lopen is o.a. omdat ze nu behoorlijk bij lopen met Amerika, en daar is rond kerst ongeveer 4 weken niet uitgezonden. Ik volg altijd Amerika en herkijk dan vaak op woensdag
Maar daarom zijn ze weer oude afleveringen gaan uitzenden.
De reden dat de uitzendingen zo krom lopen is o.a. omdat ze nu behoorlijk bij lopen met Amerika, en daar is rond kerst ongeveer 4 weken niet uitgezonden. Ik volg altijd Amerika en herkijk dan vaak op woensdag
Maar daarom zijn ze weer oude afleveringen gaan uitzenden.
donderdag 28 maart 2013 om 19:12
Ja triest. Heb er zelfs van gedroomd! (al kwam daar vooral Shemar in voor)
Weet iemand waar de eerste aflevering van dit seizoen over ging? Of een link naar de uitzending (gratis)? Iedere woensdag zat ik braaf voor de buis, met al maandenlang herhaling op herhaling op herhaling. De meeste zag ik voor de derde keer. En dan die ENE KEER dat ik niet kon, had ik zes maart een verjaardag.
Weet iemand waar de eerste aflevering van dit seizoen over ging? Of een link naar de uitzending (gratis)? Iedere woensdag zat ik braaf voor de buis, met al maandenlang herhaling op herhaling op herhaling. De meeste zag ik voor de derde keer. En dan die ENE KEER dat ik niet kon, had ik zes maart een verjaardag.