Gezondheid alle pijlers

Vinger ontstoken

30-12-2011 12:49 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n velletje naast mn nagel weg gebeten gister.. Maar die is helemaal tot hoog ingescheurd.. (kennen we allemaal wel denk ik)

Alleen is het gaan ontsteken ben ik bang :( Het is helemaal rood en mn huid staat strak en het doet piijjnnnn!

Ja lekker dom, ik weet het..

Jullie hebben vast wel een tip / tips voor mij om de pijn te verzachten en de ontsteking te verminderen.

It hurts :'(
Internagelaktisch
.
Zeg hoe zit het nou met die puistjes en de desinfecterende gel? Anyone?
quote:SeptemberGirl schreef op 30 december 2011 @ 14:35:

Zeg hoe zit het nou met die puistjes en de desinfecterende gel? Anyone?Waarschijnlijk moet je het er mee aanstippen en dan droogt het uit, omdat er alcohol in zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het lijkt me beter dat jij een hypochonderforum zoekt nerd. Daar reageren ze vast zoals jij graag ziet.
quote:nerd_ schreef op 30 december 2011 @ 14:20:

Tomaten, Marionet, DarkEye Ga er voor de goede orde maar even van uit dat je mij hiermee bedoelt. , of hoe jullie ook heten, jullie reacties passen beter bij de onderwerpen in Actueel, al zijn ze daar ook contraproduktief, omdat demagogie daar zelfs als not done geldt.

*Ik druk me eufemistisch uit*

Je weet gewoon niet wat je zegt.

Ik weet prima wat ik zeg, dank je. Ik heb meerdere malen met (eigen schuld dikke bult) ontstoken fikken gelopen. Al deze keren ben ik er zonder dokter vanaf gekomen en ik leef nog steeds.

En waarom voel je je zo aangevallen (door mijn post) bovendien?

Op de rest van je laatste post wil ik niet eens reageren, want die is te sneu voor woorden. Fijne dag verder, nerd.

Maar dat kan je ook beter in ' t algemene trekken, en is dan ook iets voor Actueel.

Toevallig een van de recentere topics daar

The Mayo Clinic warns that people who suspect nail infections should see their doctors immediately because nail infections are difficult to treat.

(Nummer twee universiteit in Amerika.)

*Ik verdoe m'n tijd*

*zwaai*
.
Ik had ook een ontstoken vinger, lekker in soda laten weken en alles en daarna werd het alleen maar erger. Toch even langs de dokter en die zei dat je zulke wondjes noooit met soda moet doen omdat het dan gewoon niet kan genezen.

doe het nu gewoon met kokend water, mespuntje zeezout, even laten afkoelen, weken en alle onstekingen weg!
quote:himalaya schreef op 30 december 2011 @ 14:36:

[...]

Waarschijnlijk moet je het er mee aanstippen en dan droogt het uit, omdat er alcohol in zit.En het is meteen gedesinfecteerd dan?
quote:nerd_ schreef op 30 december 2011 @ 14:29:

Verder kijk ik hier maar niet meer.

Verder verdoe je hier je tijd.

*zwaait nog maar een keer*
Hi!

Heb je hier iets aan, of is het niet zo ernstig?

link
Wiki zegt ook soda
Heb niet alle reacties gelezen maar heb zelf nu ook een ontstoken vinger en bij de apotheek adviseerde ze me om er trekzalf op te doen.

Heb ik gedaan en de druk is al een stuk minder!
Probleem is dat TO het huis niet wil omdat ze zwak, ziek en misselijk is, dus het wil doen met de spullen die ze in huis heeft.
.
Oh nou dan houd het verhaal trekzalf op denk ik

Naaldje verwarmen en in de ontsteking prikken zodat t vuil eruit komt?? En dan in de groene badedas ( als je die hebt? )
Badedas... bestáát dat nog??

Jeugdsentiment!

*neuriet 'zo in mijn sas met Badedas... zó in mijn sas met Baaaaadedas... '
Jahaaaa badedas bestaat nog steeds haha

En bedankt nu heb ik heel de tijd dat zinnetje in mn hoofd zitten hahaha
Neee zo erg als die link is het (nog) niet!!

En naald prikken is ook nog niet nodig

Heb net geweekt in zout water.. Dat ga ik braaf een paar x per dag doen

En nerd? Wil je aub niet zo raar doen in mijn topic? Het gaat hier over iets anders.
Internagelaktisch
God nerd wat ben jij toch een vreselijk onaangenaam persoon. Heb je zo'n naar leven dat je je hier op het forum zo moet laten gelden? Zielig zeg.
quote:maaique schreef op 30 december 2011 @ 15:06:

Neee zo erg als die link is het (nog) niet!!

Ah, gelukkig maar. Hoop dat het snel over is!

quote:En nerd? Wil je aub niet zo raar doen in mijn topic? Het gaat hier over iets anders.
quote:Tomatensoep schreef op 30 december 2011 @ 15:08:

God nerd wat ben jij toch een vreselijk onaangenaam persoon. Heb je zo'n naar leven dat je je hier op het forum zo moet laten gelden? Zielig zeg.Laat gaan, laat gaan...
Ja ik hoop het ook, maar we zien wel :p

Mijn goede voornemen 2012 is om een nagel schaartje te kopen en die velletjes af te knippen..

Ik doe mezelf er zovaak pijn mee haha
Internagelaktisch
Chrissiy! Ik heb je gemist!
*knuffelt Soep*
Mag ik ook een knuffel?
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven