The Never Ending Question 84
maandag 2 januari 2012 om 12:17
HAPPY NEW YEAR!!
Dekbedhoes fel/lichtblauw van de hema.
Niet tevreden met sexleven, mijn libido is al 2jaar beneden nulpunt... Vriend is enorm goede lover, nog steeds retesexy, maar mijn hoofd zit vol rommel. Dus meestal sex als we een alcoholisch feestje hebben gehad, of in mijn pre-week.. Ben zelfs al van pil gewisseld. Maar 't ligt dus gewoon aan de inhoud van mjn hoofd. En de komende maanden gaat het er ook niet van komen. Vriend afgelopen dinsdag weer geopereerd aan haarnestcyste (geen plaatjes googlen)
Ben je lief genoeg voor jezelf?
Dekbedhoes fel/lichtblauw van de hema.
Niet tevreden met sexleven, mijn libido is al 2jaar beneden nulpunt... Vriend is enorm goede lover, nog steeds retesexy, maar mijn hoofd zit vol rommel. Dus meestal sex als we een alcoholisch feestje hebben gehad, of in mijn pre-week.. Ben zelfs al van pil gewisseld. Maar 't ligt dus gewoon aan de inhoud van mjn hoofd. En de komende maanden gaat het er ook niet van komen. Vriend afgelopen dinsdag weer geopereerd aan haarnestcyste (geen plaatjes googlen)
Ben je lief genoeg voor jezelf?
maandag 2 januari 2012 om 19:00
Leeuwin lekker uggs gegeten?
Ik heb een broodje met smeerkaas op, 2 crackers met eiersalade, een appelbeignet, 2 keelsnoepjes, patatje oorlog en een berehap met satesaus en 3 potten thee op vandaag. Niet erg goed vandaag maar was druk met alle kerstzooi opruimen.
Ik vind peren een lekker tussendoortje mmm!
Wat is jouw favoriete fruit?
Ik heb een broodje met smeerkaas op, 2 crackers met eiersalade, een appelbeignet, 2 keelsnoepjes, patatje oorlog en een berehap met satesaus en 3 potten thee op vandaag. Niet erg goed vandaag maar was druk met alle kerstzooi opruimen.
Ik vind peren een lekker tussendoortje mmm!
Wat is jouw favoriete fruit?
dinsdag 3 januari 2012 om 12:13
Dat mijn PND misschien veroorzaakt werd door een grote hormoonschommeling en beter kon stoppen met AD .Stond op lijst voor dagbehandeling en ben gelijk via arts hormonen en vit B gaan slikken .Geloofde weinig in de werking maar was binnen 2 weken van al mijn klachten af !.Deze tip kreeg ik van een nichtje.
Wat is het slechtste advies wat je ooit hebt gekregen ?
Wat is het slechtste advies wat je ooit hebt gekregen ?