Gezondheid alle pijlers

candida/blaasontsteking

03-01-2012 13:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Loop echt een beetje te tobben en ben benieuwd of hier nog vrouwen zijn die zich hierin herkennen en tips en adviezen hebben.

Al een aantal maanden last van jeuk/pijn rond vagina. Vooral na de sex. Al glijmiddel aan het gebruiken maar zonder al teveel succes. Huisarts geweest, geen soa en iets candida. Nu candida aan het behandelen. Krijg ik gisteravond vanuit het niets heel veel pijn bij het plassen, ontzettende aandrang en bloed, blijk ik blaasontsteking te hebben. Ggggrrrrr kan er ook nog wel bij. Nu moet ik dus aan de antibiotica en zal ik wel weer een candida krijgen..... Iemand tips?!
Zie 1 topic onder je.
Bazinga!
Gewoon met creme tegen candida blijven smeren en antibiotica nemen? Heb beide paar keer gehad.. Maar nooit tegelijk. Vervelend!
quote:vivalda schreef op 03 januari 2012 @ 13:44:

Zie 1 topic onder je.Witlof is het antwoord op alles?
candiraspray voor de jeuk , koop je bij de reformwinkel 9ik altijd bij de rode pilaren

werkt als een tierelier

ik heb regelmatig blaasontsteking en candida en beide jeuken altijd enorm daarom gebruik ik candiraspray ;)
@danivo
@ibenevelyn dank voor de tip zal eens kijken of dat bij mij ook werkt,

@lauwe ik denk dat er idd niks anders opzit dan AB nemen en door blijven smeren maar word er wel een beetje moedeloos van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven