Mode & Beauty alle pijlers

Louis Vuitton Speedy

04-01-2012 19:29 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dacht ik plaats gelijk een nieuw subject! Ik ben weg van het merk: Louis Vuitton,daarnaast houdt ik ook van merken zoals: chanel,gucci en mulberry..

Graag zou ik willen weten wie van jullie allemaal een speedy monogram bezit van louis vuitton,en hoe je die verzorgt en hoe je ermee omspringt.zelf heb ik de tas nog maar net,teminste gekocht vorig jaar sept en hij is nog steeds spik en span,haha. Ben altijd bang dat als ik hm mee neem het ineens gaat regenen,hebben jullie dat ook het gevreesde moment als de tas iets kan overkomen Ik zou er meer gebruik van moeten maken,maar vindt het alleen wel lastig als ik de tas draag dat deze dan moeilijk open valt te ritsen,dat gepriegel met je arm enzo,hebben jullie dat nou ook? Of ben ik de enige hier die daar zo last van heeft?! Nou brandt los en bedankt voor het lezen van mijn bericht..Groetjes Fairy26
ik heb toch niemand persoonlijk beledigd?? of wel dan.om eerlijk te zijn ja.. ik heb er 505 euro voor betaald en ik ben er trots op,met mijn eigen verdiende centen betaald en niemand die mijn geluksmoment kan afpakken..iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet..gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde..en..??? accepteren jullie nu mijn excuses??
quote:Oriane schreef op 04 januari 2012 @ 20:02:

Het is hetzelfde dat Jason Derulo in elk liedje dat hij opneemt ergens zijn naam moet roepen. Alsof ie in zijn broek schijt dat iemand dat zou vergeten. Zoiets.

Dat was me ook al opgevallen inderdaad!
Ik ben ook gek op mooie tassen en spullen... Persoonlijk vind ik een LV gecombineerd met bijv H
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:04:

ik heb toch niemand persoonlijk beledigd?? of wel dan.om eerlijk te zijn ja.. ik heb er 505 euro voor betaald en ik ben er trots op,met mijn eigen verdiende centen betaald en niemand die mijn geluksmoment kan afpakken..iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet..gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde..en..??? accepteren jullie nu mijn excuses??Dat is echt iets om trots op te zijn als je er zelf voor hebt gespaard. Het is mijn smaak niet maar dat is ieder zijn eigen. En eg wel duur hoor, geniet van je tas meid!
Je moet zelf weten of je LV mooi vindt, en als je hier iemand vindt om over LV te praten dan is dat prachtig.

Maar je neemt jezelf en je tas wel erg serieus en als je gaat melden dat het hebben van LV een toonbeeld van goede smaak moet je niet klagen dat mensen gaan steigeren...

Dr is zo'n spreekwoord over smaak, misschien ken je het.

Maar dat vind ik.
En natuurlijk is het leuk als je hard voor die tas gespaard hebt, geniet ervan (dat vergat ik nog)
Ik denk dat je meer publiek om hierover te kletsen vindt op een fashion-blog, Fairy.
ja dat is waar,maar dat viel me al op..einde topic! dominante mensen heersen en daar kan ik waarschijnlijk niet tegen op,en dat wil ik ook niet..zonde van mn tijd!
quote:hipslala schreef op 04 januari 2012 @ 19:58:

Je smaak is meer ontwikkeld, omdat je een LV tas hebt?

Ok....Haar gevoel voor taal in ieder geval niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
http://www.designer-vinta ... 5801347A5C0B/details.html

Tweedehands voor mensen met een kleinere portemonnee!
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:04:

ik heb toch niemand persoonlijk beledigd?? of wel dan.om eerlijk te zijn ja.. ik heb er 505 euro voor betaald en ik ben er trots op,met mijn eigen verdiende centen betaald en niemand die mijn geluksmoment kan afpakken..iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet..gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde..en..??? accepteren jullie nu mijn excuses??

Maar dat is nu net hele hele punt

Je BENT helemaal niet gelukkig met die tas

Je bent als de dood dat er een kras een druppel of een ik weet niet wat opkomt..

Dat toch niet genieten van iets?

Dat is, in mijn ogen spastisch omgaan met een gebruiksvoorwerp
Als je wilt discussiëren over de kwetsbaarheid van je tas, dan gaat het inderdaad niet best met de mensheid.

Ik vind het geweldig dat je zo hard spaart voor iets dat je graag wilt hebben. En er blij mee zijn is erg mooi. Maar over je tas praten alsof het een mens is, vind ik wat leeg. Dan sla je wat door.
OKE..ik zij toch einde van dit topic! ik ben niet panisch,weer een oordeel,iedereen is anders!!!!!!!! ik heb gewoon een diepe belevingswereld kan het niet helpen..ik kan echt genieten van de kleine dingen,en ben zuinig op mijn spullen waarvoor ik spaar..nou het is mooi geweest zeg maar wat je wilt,het doet me toch niks meer..
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:22:

OKE..ik zij toch einde van dit topic! ik ben niet panisch,weer een oordeel,iedereen is anders!!!!!!!! ik heb gewoon een diepe belevingswereld kan het niet helpen..ik kan echt genieten van de kleine dingen,en ben zuinig op mijn spullen waarvoor ik spaar..nou het is mooi geweest zeg maar wat je wilt,het doet me toch niks meer..

zij???

Oh en in het vervolg, mocht je nog eens ergens een topic openen

Bedenk dan even van te voren dat jij niet bepaalt wie wat zegt!
jullie kwetsen mij niet om die stomme tas maar wel als persoon hoe jullie reageren en ook zo fel,waarom??? waarom is het de bedoeling om iemand weg te jagen ipv te verwelkomen..dat zou toch veel fijner zijn..
Prima dat jij daarvan kan genieten, vooral doen ook! maar lees de post van summerdance nog eens. Geniet je wel echt van je tas, of ben je er meer mee bezig dat hij niet beschadigd raakt?
Fairy,

laat je niet zo gek maken joh.

De een koopt een tas, de ander maakt een wereldreis waar jij niets om geeft misschien en weer een ander koopt een designkeuken. Ieder mag doen wat -ie wil met zijn/haar geld. Dat is toch mooi?

Je bent alleen zo heel blij met je tas (en dat mag ook, ik ben ook erg blij met spulletjes die ik heb) dat het lijkt of je jezelf wat superieur voelt omdat jij hem hebt. Het is mooi dat je doelen hebt en ervoor spaart zonder je geld zomaar uit te geven zonder beleid, maar laat een ander in zijn waarde. Dat proef ik niet helemaal uit je verhaal, dat je dat doet, maar misschien bedoel je het anders en komt het niet lekker uit je toetsenbord.

Neem je tas vooral lekker mee naar buiten en bewaak hem goed. Maar vooral: geniet ervan!
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 20:24:

[...]

zij???

Oh en in het vervolg, mocht je nog eens ergens een topic openen

Bedenk dan even van te voren dat jij niet bepaalt wie wat zegt!Ja en..iedereen heeft weleens een spraakgebrek!
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:25:

jullie kwetsen mij niet om die stomme tas maar wel als persoon hoe jullie reageren en ook zo fel,waarom??? waarom is het de bedoeling om iemand weg te jagen ipv te verwelkomen..dat zou toch veel fijner zijn..Hé, jij wil iedereen die geen LV tas heeft hier wegjagen. Niet zo netjes of wel?
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:22:

ik heb gewoon een diepe belevingswereld kan het niet helpen....Nou dat gezever over een veel te dure tas vind ik echt verschrikkelijk oppervlakkig!
Leuk topic
Oh, en een praktische tip voor je tas: zet hem nooit op de grond. Daarvan wordt de onderkant groezelig en je kunt hem niet in de gaten houden. Trek een stoel naar je toe in een restaurant of cafeetje en zet hem daarop met je jas er half over. Zo blijft hij langer mooi en kun je er op letten.
ik jaag helemaal niemand weg! Jullie oordelen meer over mij dan ik over jullie..LAAT MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het uitroepteken op je toetsenbord zit vast.
quote:fairy26 schreef op 04 januari 2012 @ 20:31:

ik jaag helemaal niemand weg! Jullie oordelen meer over mij dan ik over jullie..LAAT MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En dat weet je zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven