ruziemaak-topic

04-01-2012 01:12 137 berichten
PMS, ruzie met het vriendje, gekwetste ego's? Laat het de fijne topics op dit fraaie forum niet verzieken voor iedereen.

Wellicht in strijd met de forum regels (dames?) open ik hier het ruzie-maak topic, waarin fitties uit andere topics voortgezet kunnen worden, zodat terwille van de bedoelingen van de TO van de andere topics die topics een beetje 'schoon' gehouden kunnen worden.

Er wordt tevens een gratis voetreis naar Rome verloot onder de inzenders van het correcte aantal keren dat het woord 'topic' voorkomt in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Een uitvechtplek is al tig keer door Viva niet toegestaan dus dit topic zal ook niet lang blijven staan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jammer hoor, ik begin er net in te komen. Love it
Amand, je wordt steeds triester...

Verder wat Enn zegt: een topic openen betekent niet dat jij kunt bepalen hoe er gereageerd mag worden.

Jammer hè?
Ruzie? Waar ruzie? Kom ik net binnen, mis ik de ruzie? IK BEN ULTRALORD!
Dubbel nicken mag niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wie dubbel er nickt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O.............iedereen ineens pleitos?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wie dubt hier nikkel? Ultralord niet, strijder des gerechtigheid! Geen regel wordt gebroken, geen wet gepasseerd! De goden staan achter me.
vermoeiend
leuk bedacht armand maar het "stoken" van mannen onderling is lastig om dat op internet te doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven