Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Duplo ,ik heb nog wel dansbare lp's van penny de j

Woon je nog steeds in rvb ?
ik heb Swami Poi even gemaild Leo, en hij vindt het een enig idee!

Hij was toch al van plan naar Nederland te komen omdat hij zowel voor het Loreleifestival als voor Lowlands geboekt is.

Omdat hij dus toch al in het land is, doet hij de BEO-week gratis onder voorwaarde dat hij weer bij jou mag overnachten.

(ik heb al ja gezegd, jij bent zo enthousiast over de swami dat je het vast geen probleem vindt om Wé even op vakantie te sturen.)
Iris, ik denk dat de dansbare lp's van penny ook nog een stapje te hoog voor me zijn...Ik ben nogal visueel ingesteld dus verkies dan toch de DVD van Olga Commandeur. Misschien als ik die succesvol heb afgerond, maar ik wil de lat niet te hoog voor mezelf leggen...
*Dienstmededeling*

Kan iemand, of meerdere iemanden ons binnenkort bijstaan, of liever nog: bijzwemmen (?)

De hele binnenboel moet weer gedaan worden, netjes als altijd in RAL 9001 geschilderd, vóór begin maart, als de hordes mensen zich als vanouds melden voor de DuikR'nsinTour 2012-editie.

Tot op heden staan er tussen maart en april al 4.578 mensen op de wachtlijst die graag Het Grote Geheim willen komen bekijken , de weekenden niet meegerekend natuurlijk.

Als de swami komt van de zomer, dan houd ik mij van harte aanbevolen om weer te assisteren op de Haak'sIn-ledendag bij de koffieschenkerij (achter bij het hek).

Je kan mailen naar binnendruipen@duikr'nsintour.fr

Pfffff Ventilator mag ik deze keer overslaan?

Het stalagmieten verven kostte me vorige keer bijna m'n rug.

De jongens en meiden (m/v) van het COC willen vast bijspringen, die vinden niks zo lekker als zo goed als nakend met verf in de weer te zijn. Dat hebben wij bij het vervaardigen van de gay pride BEO praalboot nog gemerkt.

Verpak het als rollenspel, investeer in wat witte latex outfitjes en je kostje is gekocht.

Fijn dat jij de koffiestand wil bemannen tijdens de BEO week. Ik zet je meteen op de lijst!

Kom je woensdag zingen?

Of ben je geen tenor?
Volgens mij moet je je verzoek toch iets anders inkleden, Ventilator. Als we ons nou eens lekker zouden mogen uitleven op die grot, zou het al een ander verhaal zijn.

En nog een vraagje, is het water verwarmd?
Zulluke pakjes Leo?

Dat zit toch helemaal niet lekker?
Als het zulke pakjes zijn dan doe ik trouwens niet mee...
zo wel goed?

of liever deze?

Ik ben allergisch voor latex....daarom sowieso nooit goed.
die laatste is misschien wel leuk om van de zomer te macrameëen. wie wil het patroon uittekenen?
Waarmee macramé jij dan dat dat zomers moet, Starshine? Ik macramé altijd pas laat in het najaar, met henneptouw.
quote:Starshine schreef op 05 januari 2012 @ 18:25:

die laatste is misschien wel leuk om van de zomer te macrameëen. wie wil het patroon uittekenen?

Ik stel voor om het 'bodymacrameeën' juist intuitief te doen. Derde ogen en chakra's er vanzelfsprekend wel bij betrekken maar verder puur vanuit het gevoel te werken.

Een stukje lichaamsbewustwording naar het individu toe.
Ik had, in het kader van het erkennen van de emoties van Moeder Aarde, bedacht dat we deze storm, die het land teistert, niet vanzelfsprekend moeten nemen.

Om haar gunstig te stemmen ben ik naakt in de tuin gaan staan om mij door 'haar hand' te laten geselen.

Als Moeder Aarde een mens was geweest en ik haar dochter dan was ik sneller dan het licht uit huis geplaatst.

Begrip opbrengen allá maar wat zij onder een corrigerende tik verstaat is gewoon mishandeling.

Wé heeft mijn hele rug in de arnicazalf moeten zetten terwijl hij naar Eva Jinek wilde kijken, dus dat werd ook nog eens dikke ruzie.

Wat een borderlinebitch, die Moeder Aarde.
Meds, hoe laat haal jij mij morgen op voor de pluimveebeurs? Ik weet dat het rot is dat deze beurs net voor de HHB plaatsvindt maar ik heb dringend witte eenden nodig.
quote:yette schreef op 05 januari 2012 @ 23:09:

Waarmee macramé jij dan dat dat zomers moet, Starshine? Ik macramé altijd pas laat in het najaar, met henneptouw.ja dat is heel klassiek, maar ik macramé graag iets voor de zomer met borduurgaren.
quote:eleonora schreef op 06 januari 2012 @ 03:25:

[...]

Ik stel voor om het 'bodymacrameeën' juist intuitief te doen. Derde ogen en chakra's er vanzelfsprekend wel bij betrekken maar verder puur vanuit het gevoel te werken.

Een stukje lichaamsbewustwording naar het individu toe.een heus topidee. Ik word warm bij de gedachte.
Haal vandaag wel 6 nieuwe panty`s voor Patries P ,*aanbieding Wibra* . De aanvragen van de bejaardensoos blijven binnen komen
Dag lieve BEO's,

Ik kom even een bakkie doen, wegens de bezuinigingen in de GGZ mocht ik vervroegd op weekendverlof, pas maandag weer melden. Knap hoor, dat jullie middenin de crisis nog zo'n gevarieerd programma aanbieden!

Voor welke workshop waren die weggewaaide salami's bedoeld? Ik eet nog steeds geen vlees hoor, maar ik dacht dat het misschien een workshop van BlijfGewoonBianca was die ik nog net even mee kan pakken.

Gaat het goed met jullie? Ik ben vooral actief geweest met Occupy Zon en Schild, maar dat kwam niet echt van de grond.
Hé Korenwolf, wat goed! Is je enkelbandje nu ook af?
Koor!

Ik zag je op TV!

Indrukwekkend zo in je eentje in die koepeltent op het rondeel voor het hoofdgebouw hoor, petje af!

Kreeg je wel gewoon voer uit de centrale keuken en zo?

De weggewaaide salami's waren voor de huishoudbeurs. Yette maakt nu haar holistische eco hapjes daarvoor in de plaats. Mosselen in maagzuur, in de vagina gekweekte grotchampignonsoep, dat werk.

Bia doet ero-haken met waardeloos materiaal en bodypainten met lichaamseigen sappen. Verder is de iatrosoof er vandaag de hele dag. Ben benieuwd, toen ik last had van schrijnende lendenen moest ik volksdansen en gras eten van hem. Ik brand van nieuwsgierigheid over wat ik moet doen bij mijn huidige kwalen. Ik heb ongelooflijk last van mijn hurken de laatste twee weken namelijk.

Goh, Koor, wat een feest om je te zien. Je weet niet half hoe gelukkig je me maakt. Blij dat ik op het laatste Freyafestival geleerd heb mijn gevoelens te kanaliseren door ze aan Moeder Aarde toe te vertrouwen. Dus nu snél de tuin in, een gat graven, mijn vreugde van me af krijsen het gat in en daarna naakt te mediteren bij de oleander. Nou heb ik geen oleander, die doen het hier niet in die zure veengrond, maar een vlinderstruik zal ook wel goed zijn!
Yette, dat enkelbandje hou ik lekker om, dat geeft ook korting op Paradiso namelijk. Als dat niet is wegbezuinigd sinds de vorige keer. Over bezuinigingen gesproken, hoe is het afgelopen met de subsidie? Jullie hebben toch wel 'jongeren' in de aanvraag gezet? En dat stuk over 'multicultureel' eruit gehaald? Multicultureel kan niet meer in dit politieke klimaat. Jullie kunnen die workshop rechtsdraaiende yoghurt wel blijven geven, maar hou het stil.

Dan haak ik vandaag wel bij Bia aan. (leuke woordspeling, he?)

Hoewel ik niet weet of ik genoeg lichaamseigen sappen kan inbrengen, sinds de overgang is dat bij mij nogal teruggelopen.

Pas je een beetje op met je gevoelens Leo? Een koutje is zó gevat.
quote:korenwolf schreef op 08 januari 2012 @ 10:40:

Dan haak ik vandaag wel bij Bia aan. (leuke woordspeling, he?)

Hoewel ik niet weet of ik genoeg lichaamseigen sappen kan inbrengen, sinds de overgang is dat bij mij nogal teruggelopen.

Een pot bruine bonen - ver over de datum - will do the trick.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O en anders mag je wel iets van mij hoor Koor, ik heb nog zát!

Wist je dat we tegenwoordig het COC bij ons d'r in hebben zitten? In het cursushuis? Jaahaaaa....! Afdeling Midden-Nederland-Midden.

De Turkse Alcoholici werden vanwege het nieuwe beleid wegbezuinigd maar sind homo's door allochtonen gepest worden in onze regio, heeft Aleid Wolfshond ons gefuseerd met het COC.

Dat wás wat je noemt wennen, vooral in het begin, toen we het verschil niet zagen tussen de motorlesbo's en de bouwvakkers die het pand aan kwamen passen, maar inmiddels loopt de samenwerking gesmeerd. Meds d'r zweethut wordt uitbundig gebruikt na de vrijdagavonddisco bijvoorbeeld en homo's bleken ook bijzonder open te staan voor het koor en de knutselgroepjes.

Het boetseren van de geslachtsdelen cursusgebeuren kon op ruime belangstelling rekenen van de manlijke ho's terwijl de vrouwelijke versies het in de vagina tuinieren bijvoorbeeld

enthousiast omarmden. Soms wat te letterlijk maar dat was, zoals gezegd, een kwestie van wennen.

Jouw donkere kamer, waar je fotografie workshops gaf is nu de 'darkroom'. Ja, dat leidde in het begin wel tot verwarring hoor, als Starshine een rolletje van 400 ASA wilde ontwikkelen en de jongens waren dan druk met waar zij die donkere kamer voor gebruiken. Starshine wist bijvoorbeeld niet wat 'rimmen' was, die dacht iets nieuws op fototechnisch gebied te leren.

Maar goed, google bood uitkomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven